Reklāma

Pagājušā gada lasītākie Latvijas interneta mediji

Jaunākie raksti

Mazāk nekā pusgada laikā Telegram Premium abonētāju skaits sasniedzis 1 miljonu

Telegram dibinātājs Pāvels Durovs (Pavel Durov) publiski paziņojis, ka mazāk nekā sešu mēnešu laikā Telegram Premium servisa abonētāju skaits...

Apple izziņo jaunu Apple Music Sing karaokes režīmu

Apple izziņojis jaunu Apple Music funkciju Apple Sing, kas būtībā ir karaokes iespēja dažādām dziesmām, un būs lieliska izklaide...

Xiaomi izziņo planšetdatoru ar elektroniskās tintes displeju

Zīmols Xiaomi pievienojies reMarkable, Amazon un Huawei, piedāvājot savu Xiaomi Note planšetdatoru ar elektriskās tintes displeju. Ierīce, kādu pēdējos...

Lexus LFA elektriskais pēctecis būs aprīkots ar manuālo pārnesumkārbu

Japāņu autoražotāja Lexus pārstāvji apstiprinājuši, ka uzņēmums nopietni strādā pie manuālās pārnesumkārbas izstrādes elektroauto, ko plānots likt lietā LFA...

Google nosaukusi visā pasaulē 2022. gadā meklētākos vārdus un personas

Google nosaukusi 2022. gada meklētākos vārdus un personas. Interesantā kārtā šogad pirmo vietu Google meklējumos ieņēma vārds Wordle, kas...

Top 10 ziņu mediju interneta vietņu topā stabilas līdera pozīcijas visa gada garumā noturējis portāls delfi.lv, kas gada griezumā lielāko auditoriju no visām ierīcēm kopā (t.i., datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem) sasniedzis oktobrī – 882 000 Real Users, nepārsniedzot iepriekšējā gada rekordu, kad 2020. gada decembrī portālu apmeklēja 898 000 lietotāji. Oktobrī delfi.lv uzrādījis arī augstāko lapu skatījumu skaitu – teju 127 000 000 Page views. Ja pirms gada portāls tvnet.lv ieņēma stabilu otro pozīciju starp ziņu medijiem, 2021. gada aprīlī, maijā, jūlijā un oktobrī kopējās statistikas topā vietni apsteidza sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv. Tāpat kā topa līderis, arī vietne tvnet.lv savu lielāko auditoriju no visām ierīcēm kopā sasniedza pērn oktobrī, kad portālu apmeklēja 732 000 lietotāju, nepārsniedzot 2020. gada martu, kad portāls sasniedza 803 000 lasītāju.

“2021. gadā portāla lsm.lv apmeklējums bija ļoti labs. To skaidrojam ar visai drūmajiem notikumiem pasaulē un Latvijā. Kā savu spēcīgāko kvalitāti redzam “nopietno” ziņu veidošanu. Līdz ar to, laikā, kad ierobežojumu dēļ bija “vieglo” notikumu vakuums, lsm.lvveiksmīgi izdevās piesaistīt  plašāku lasītāju skaitu. Laikā, kad arvien plašāk izplatās informācija no nezināmiem avotiem, priecājamies, ka lasītāji kā uzticamas informācijas avotu ir izvēlējušies mūs. Paldies viņiem! ” komentē lsm.lv vadītājs Voldemārs Oliņš.

Tikmēr jau minētais portāls lsm.lv visa gada garumā cīnoties par otro pozīciju ar tvnet.lv, gada pēdējā mēnesī tomēr piekāpās portālam jauns.lv, nokrītot uz ceturto pozīciju topā. Arī lsm.lv auditorijas ziņā veiksmīgākais bija oktobris, kad portāls sasniedza 738 000 lietotājus no visām ierīcēm kopā, tomēr nepārsniedza 2020. gada rekordu – 747 000 Real Users. Taču jāatzīmē, ka lsm.lv piedzīvojis vērā ņemamu apmeklējuma pieaugumu, jo vēl gadu iepriekš – 2020. gada sākumā – portāls starp ziņu vietnēm ieņēma sesto pozīciju ar 543 000 lasītājiem, gadu turpinot piektajā un sestajā pozīcijā, un tikai 2020. gada pēdējā mēnesī pakāpjoties uz godpilno trešo pozīciju.

Tikmēr ceturtā lasītākā ziņu medija pozīcijas gandrīz visa gada garumā saglabāja portāls jauns.lv, lielāko auditoriju sasniedzot janvārī – 685 000 lietotāju no visām ierīcēm – , un tikai augustā atdodot savu pozīciju vietnei la.lv, bet jau decembrī pakāpjoties uz trešo pozīciju starp ziņu vietnēm. Jāatzīmē, ka jauns.lv stabili saglabā pozīcijas arī kā otrs apmeklētākais ziņu medijs pēc lapu skatījumu skaita. Tikmēr vietnei la.lv gadu aizvadot kā piektajai apmeklētākajai ziņu vietnei, lielāko auditoriju – 639 000 lietotāju – portāls sasniedza novembrī, vien par tūkstoti pārsniedzot 2020. gada rekordu – 638 000 Real Users.  Jāatzīmē, ka vēl 2020. gadā portāls la.lv ziņu mediju topā divreiz ieņēma septīto pozīciju, bet zemāko auditoriju sasniedza, esot sestajā pozīcijā pērnā gada jūnijā, kad portālu apmeklēja 554 000 Real Users, kopš tā laika auditorijai tikai pieaugot un vairs neatkārtojot šo antirekordu 2021. gadā.

“Portāls la.lv ir kļuvis par multimediju, kura redakcija strādā ciešā sadarbībā ar TV24 redakciju un citiem vietējā satura veidotājiem, nodrošinot operatīvu informāciju un papildinot to ar aktuāliem viedokļiem, ko sniedz amatpersonas, nozaru līderi un sabiedrības domas ietekmētāji. Veidojot ciešāku sadarbību starp la.lv un TV24  redakciju veidoto saturu, mūsu mērķis ir kļūt par vienu no galvenajām platformām, kur saņemt pēc iespējas dažādāku skatījumu uz ik vienu notikumu. Papildinoši vēlos uzsvērt spēcīgo sadarbību ar Latvijas medijiem, kuru veidotais saturs ir kā mugurkauls Latvijas vietējai informatīvai telpai. Esam gandarīti par auditorijas kāpumu, kas liecina par iespēju attīstīties. Strādāsim, lai tas turpinātos,” komentē Klāvs Kalniņš, A/S Tv Latvija valdes loceklis.

Gada pirmos trīs mēnešus ieņemot topa sesto pozīciju un martā sasniedzot lielāko auditoriju pērn – 599 000 lietotāju – ziņu portāls apollo.lv aprīlī savu pozīciju atdeva vietnei skaties.lv, gadu aizvadot kā septītā populārākā ziņu vietne, tikai oktobrī apmainoties vietām ar nra.lv un nokrītot uz astoto pozīciju. Tomēr jāatzīmē, ka pēc lapu skatījumu skaita apollo.lv ieņem ceturto vietu starp topa vietnēm, un lapu skatījumu skaitu gada griezumā saglabājis stabilu – no 20 līdz 30 miljoniem lapu skatījumu. Tikmēr vietne skaties.lv, deviņus mēnešus aizvadot sestajā pozīcijā, savu lielāko auditoriju uzrādīja pagājušā gada janvārī, kad to apmeklēja 593 000 Real Users, nepārsniedzot 2020. gada rekordu, kad novembrī portāls sasniedza 624 000 lietotāju lielu auditoriju.

“2021. gadā tika turpināta 2020. gadā ļoti veiksmīgi aizsāktā “Neatkarīgās Rīta Avīzes” papīra versijas pāreja uz kvalitatīvu digitālu laikrakstu. Tas deva iespēju vienā portālā – nra.lv – apvienot gan aktuālākās ziņas, gan arī kvalitatīvu žurnālistiku – pētnieciskus rakstus, notikumu analīzi, intervijas. Šis modelis ir sevi ļoti labi pierādījis,” saka SIA “Mediju nams” valdes priekšsēdētājs Nauris Kāpostiņš.

Uzrādot gada auditorijas kāpumu pat par 40 procentiem, portāls nra.lv visvairāk lietotāju sasniedza oktobrī, kad portālu apmeklēja 585 000 lietotāju, pakāpeniski sasniedzot šādu auditoriju no 356 000 apmeklētājiem februārī un pārsniedzot 2020. gada lielāko auditoriju – 500 000 Real Users. Auditorijas pieaugums oktobrī ļāva portālam šajā mēnesī pakāpties arī uz septīto pozīciju starp ziņu vietnēm, pārējo gadu aizvadot astotajā pozīcijā.

Teju visu 2021. gadu devīto pozīciju starp topa vietnēm ieņēma vietne santa.lv. Uzrādot pakāpenisku auditorijas pieaugumu kopš augusta, kad portālu apmeklēja 279 000 lietotāju, decembrī santa.lv sasniedza gada griezumā lielāko auditoriju – 399 000 Real Users no visām ierīcēm kopā, pārsniedzot 2020. gada lielāko auditoriju – 351 000 lietotājus no visām ierīcēm kopā.

“Līdz ar galvenā redaktora maiņu portāls santa.lv ir uzņēmis jaunu un mērķtiecīgu attīstības kursu, vēl vairāk domājot par lasītājiem, kuri interesējas par sabiedrībā notiekošajām aktualitātēm un dzīvesstilu. Esam veikuši arī vairākus tehniskus uzlabojumus un jaunievedumus, kas pielāgoti lasītāju paradumiem un atvieglo navigāciju mājaslapā,” atzīmē izdevniecības Žurnāls Santa reklāmas pārdošanas nodaļas vadītājs Oskars Šubrovskis.

Visbeidzot par desmito pozīciju topā gada garumā cīnījās portāls diena.lv un divi ziņu mediji krievu valodā – bb.lv un lv.sputniknews.ru. Gada pirmajos divos mēnešos topu noslēdza vietne diena.lv, savu lielāko auditoriju – 234 000 Real Users – sasniedzot janvārī. Savukārt martā, kā arī no jūlija līdz decembrim topu noslēdza vietne bb.lv, kurai, tāpat kā vairumam citu, veiksmīgākais mēnesis izrādījās oktobris, kad portālu apmeklēja 313 000 lasītāju. Tikmēr aprīlī, maijā un jūnijā desmitais lasītākais ziņu medijs bija vietne lv.sputniknews.ru, lielāko auditoriju – 215 000 lasītāju – sasniedzot jūnija mēnesī.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
davix
17.02.2022 09:58

Vai tiešām tie ir mediji vai vienkārši ziņu pārpublicēšanas portāli – par lielāko vairumu no minētajiem tiešām šaubas.

Reklāma