Reklāma

“Apple” iegādājas uzņēmumu “AI Music” un cer savos audio produktos integrēt viedo mūziku

Jaunākie raksti

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Turpinot audzēt savu impēriju, “Apple” nupat iegādājies Londonā bāzēto mūzikas biznesu “AI Music”, kas “palīdz zīmoliem nodrošināt dziļāku saikni ar savu auditoriju”. Izmantojot mākslīgo intelektu, “AI Music” izstrādājis tehnoloģiju, kas spēj pielāgot mūziku atkarībā no lietotāja aktivitātēm, laika un citiem apstākļiem. Tas nozīmē, ka mākslīgā intelekta algoritms var radīt jaunu dziesmas variāciju būtībā ik reizi, kad klausīsies konkrēto skaņdarbu. Kaut ko no šī “Apple”, visticamāk, integrēs arī savos audio produktos.

Saskaņā ar “AI Music” – izmantojot mākslīgo intelektu, iespējams radīt mūziku, kas dinamiski mainīsies, balstoties uz klausītāja pieredzi un aktivitātēm. Uzņēmums norāda, ka tas “ļaus pārdefinēt to, kā mēs radām, mijiedarbojamies un piedzīvojam mūziku”. Šādā virzienā “AI Music” darbojās arī līdz šim – reklāmas uzņēmumu vajadzībām radīja audio ierakstus, kas pielāgoti dažādām auditorijām un grupām.

Līdz ar to izskatās, ka “AI Music” ir “Apple” lielais ķēriens. Ābols, visticamāk, izmantos jauno tehnoloģiju, lai sniegtu lietotājiem labāku un noskaņojumam atbilstošāku mūzikas pieredzi. Piemēram, vienu un to pašu dziesmu pielāgojot konkrētā brīža aktivitātei – darbam vai sportam. Uzlabotu mūzikas klausīšanās pieredzi droši vien tuvākā vai tālākā nākotnē sagaidīsim, piemēram, “Apple Music”, “HomePod mini”, “Apple Fitness” un citos “Apple” produktos un pakalpojumos.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
15.02.2022 16:25

Mums LV ir fenomens uz otru pusi – Sound Poets uzraksta it kā jaunu dziesmu, bet kas skan tieši tāpat kā iepriekšējā viņu dziesma :D :D :D

Reklāma