Web Analytics
More
    Reklāma

    “Apple” iegādājas uzņēmumu “AI Music” un cer savos audio produktos integrēt viedo mūziku

    Jaunākie raksti

    Turpinot audzēt savu impēriju, “Apple” nupat iegādājies Londonā bāzēto mūzikas biznesu “AI Music”, kas “palīdz zīmoliem nodrošināt dziļāku saikni ar savu auditoriju”. Izmantojot mākslīgo intelektu, “AI Music” izstrādājis tehnoloģiju, kas spēj pielāgot mūziku atkarībā no lietotāja aktivitātēm, laika un citiem apstākļiem. Tas nozīmē, ka mākslīgā intelekta algoritms var radīt jaunu dziesmas variāciju būtībā ik reizi, kad klausīsies konkrēto skaņdarbu. Kaut ko no šī “Apple”, visticamāk, integrēs arī savos audio produktos.

    Saskaņā ar “AI Music” – izmantojot mākslīgo intelektu, iespējams radīt mūziku, kas dinamiski mainīsies, balstoties uz klausītāja pieredzi un aktivitātēm. Uzņēmums norāda, ka tas “ļaus pārdefinēt to, kā mēs radām, mijiedarbojamies un piedzīvojam mūziku”. Šādā virzienā “AI Music” darbojās arī līdz šim – reklāmas uzņēmumu vajadzībām radīja audio ierakstus, kas pielāgoti dažādām auditorijām un grupām.

    Līdz ar to izskatās, ka “AI Music” ir “Apple” lielais ķēriens. Ābols, visticamāk, izmantos jauno tehnoloģiju, lai sniegtu lietotājiem labāku un noskaņojumam atbilstošāku mūzikas pieredzi. Piemēram, vienu un to pašu dziesmu pielāgojot konkrētā brīža aktivitātei – darbam vai sportam. Uzlabotu mūzikas klausīšanās pieredzi droši vien tuvākā vai tālākā nākotnē sagaidīsim, piemēram, “Apple Music”, “HomePod mini”, “Apple Fitness” un citos “Apple” produktos un pakalpojumos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    15.02.2022 16:25

    Mums LV ir fenomens uz otru pusi – Sound Poets uzraksta it kā jaunu dziesmu, bet kas skan tieši tāpat kā iepriekšējā viņu dziesma :D :D :D

    Reklāma