Web Analytics
More
    Reklāma

    Gatavojoties elektriskajai nākotnei, “Rolls-Royce” pārstrādājuši savu “Spirit of Ecstasy” emblēmu

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ir nākotne un tajā virzienā soļo arī britu luksusauto ražotājs Rolls-Royce, kas pārstrādājis savu slaveno “Spirit of Ecstasy” emblēmu uz motora pārsega, lai tā labāk atbilstu elektriskajam laikmetam. Paziņojums par emblēmas pārstrādāšanu sakrīt ar šīs figūras 111 gadu jubileju.

    Mūsdienu elektroauto izstrādē galvenais ir efektivitāte un pēc iespējas mazāka gaisa pretestība – arī jaunā motora pārsega emblēma izstrādāta tieši ar domu par efektivitāti. Rolls-Royce inženieri pavadījuši 830 stundas, veicot aerodinamiskos testus un strādājot vēja tunelī, lai sasniegtu labāko iespējamo galarezultātu.

    Reklāma

    Autoražotājs šobrīd izstrādā savu pirmo elektroauto “Spectre” un agrīnie izmēģinājumi ar jauno emblēmu liecina, ka tā gaisa pretestība ir 0,26Cd. Tas ir pat ļoti labs rādītājs, ņemot vērā gaidāmā modeļa izmērus – jaunā emblēmas versija tiks izmantota visos jaunajos Rolls-Royce modeļos, savukārt līdzšinējie modeļi izmantos klasisko variantu.

    Kā norāda uzņēmuma vadītājs Torstens Millers-Otvos, “Spirit of Ecstasy” ir kas vairāk par simbolu, tas iemieso visu zīmolu, sniedzot iedvesmu un lepnumu gan pašam uzņēmumam, gan klientiem. “Līdzīgi kā mūsu zīmols, arī “Spirit of Ecstasy” iet līdzi laikam, kļūstot par perfektu emblēmu visu laiku aerodinamiskākajam Rolls-Royce modelim vēsturē, un vedot mūs aizraujošajā, elektriskajā nākotnē,” skaidro uzņēmuma vadītājs.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    08.02.2022 12:45

    Nu beidzot!

    KKTK
    08.02.2022 13:02

    Šis skan tik pat bezjēdzīgi, kā kad vācieši stāstīja cik stundas viņi ir pavadījuši Q7 begemota aerodinamikas uzlabošanā :D

    Basics
    08.02.2022 14:27

    Laikam ar nodomu bildē tikai figūriņa. Jo meklējot attēlus pēc Rolls-Royce, rāda vienīgi braucamos ar ķieģeļa aerodinamiku. Nu, malači tajā nodaļā, kas spēja pamatot lielajai vadībai izmaksas šai bezjēdzībai.

    Reklāma