Reklāma

Nissan apstiprina, ka “Micra” pēctecis Eiropā būs pilnībā elektrisks

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Japāņu autoražotājs Nissan prezentēs jauno elektrisko auto, kas Eiropā aizvietos līdzšinējo “Micra” modeli. Paredzēts, ka jaunā mašīna izmantos Renault-Nissan-Mitsubishi alianses izstrādāto “CMF-BEV” platformu. Uz šīs platformas taps arī elektriskais “Renault 5”.

Plānots, ka šī platforma lietošanā nonāks ap 2024. gadu un tajā varēs ievietot gana daudz bateriju, lai auto ar vienu uzlādi veiktu apmēram 400 kilometrus. Autoražotāji paredz, ka nākotnē uz šīs platformas ik gadu tiks saražoti 250 tūkstoši mašīnu, izmantojot Renault, Nissan un Alpine zīmolus.

Ražotāji norāda, ka jaunā platforma par 33 procentiem samazinās ražošanas izmaksas, bet par 10 procentiem samazinās enerģijas patēriņu, ja salīdzinām ar pašreizējo “Renault Zoe” modeli. Nissan norāda, ka kopīga platforma katram ražotājam tik un tā ļauj saglabāt savu unikālo būtību, radot mašīnas. Visi trīs ražotāji nupat apstiprināja papildus 23 miljardu eiro investīcijas elektroauto attīstībai nākamo piecu gadu laikā, kas paredz gan jaunas plaformas, gan vairāk nekā 30 jaunos modeļus līdz 2030. gadam.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma