Reklāma

AS Capital apgrozījums pērn – 35 miljoni eiro, gada laikā kāpums par 17%

Jaunākie raksti

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Pilna servisa IT uzņēmuma “Capital” apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza gandrīz 35 miljonus eiro, gada laikā palielinoties par 17%, informē uzņēmuma valdes loceklis Ivars Šulcs. Prognozējam apgrozījuma pieaugumu arī 2022.gadā.

Šulcs norāda, ka apgrozījuma  pieaugums sakņojas ne tikai pieaugošā pieprasījumā pēc attālinātā darba instrumentiem – klēpjdatoriem, monitoriem, arī webkamerām un austiņām, bet galvenokārt paša uzņēmuma spējā manevrēt deficīta diktētajos “spiedīgajos apstākļos” un paralēli censties kvalitatīvi uzlabot savu pakalpojumu klāstu, ņemot vērā dažādu biznesu atšķirīgās vajadzības: “Maksimāli centāmies dzirdēt klienta problēmu, proaktīvi piedāvāt elastīgus risinājumus, kas klientam potenciāli uzlabotu darbinieku produktivitāti, kura neapšaubāmi bija 2021. gada TOP prasība no uzņēmējiem. Nav noslēpums, ka 2021.gads vēsturē iegāja ar globālo pusvadītāju krīzi, kas ietekmēja datortehnikas un multimediju ražošanas apjomu visā pasaulē.”

“Mūsu uzņēma tirdzniecības rezultātus ļāva uzlabot veiksmīgā sadarbība ar “Dell”, “Lenovo” un “Apple”, kuri spēja nodrošināt piegādes arī pusvadītāju trūkuma apstākļos.” Par spīti šai priekšrocībai, piemēram, pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē sastapāmies ar monitoru deficītu – monitors neapšaubāmi ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā ar salīdzinoši nelielu investīciju uzlabot darba ražīgumu, taču bija atsevišķi periodi, kad tas bija jāgaida pat 6 mēneši, neskatoties uz to, monitoru pārdošanas apjomi pieauga par 12%.

Lielākais apgrozījuma pieaugums vērojams klēpjdatoru un t.s. tablešu (planšetes) kategorijās. Šīs kategorijas tieši ietekmēja attālinātā un hibrīddarba modeļa ienākšana gan darba vidē, gan mācību procesā. Klēpjdatoru kategorija sasniedza 32 % apgrozījuma pieaugumu pret 2020. gadu un sastāda vairāk kā pusi kopējā uzņēmuma apgrozījuma (17,4 M EUR). Visstraujāko pieaugumu izjutām multimediju kategorijā, kur pieaugums gada griezumā bija 54%. Šo kategoriju veido bezvadu austiņas un tīkla kameras, kuras cilvēki izmanto attālinātā darba veikšanai.

Attālinātais darbs un attālinātās mācības nodrošināja planšetu pārdošanas pieaugumu. Gada laikā pārdošanas apjomi šajā kategorijā pieauga par 48%. Pagājušais gads raksturīgs ar strauju Apple IPhone ar 5G funkcionalitāti pārdošanas pieaugumu, pērn “Capital” pārdoto “Iphone” kategorija pieauga par 31%, bet tā būtu ievērojami lielāka, jo “Apple” “Iphone” telefoni pagājušajā gadā Latvijā bija deficīts.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma