Jau vairākus gadus tiek gaidīta ekstravagantā “Tesla Cybertruck” ražošanas uzsākšana, taču pagaidām līdz tam nav nonācis. Aizvadītajā nedēļas nogalē tīmeklī tika nopludināti pāris attēli, kuros redzams “Cybertruck” prototips. Mašīna lielos vilcienos saglabā tās pašas iezīmes, ko sākotnējais koncepts – lieli un plakani virsbūves paneļi, asas, stūrainas līnijas un milzīgs vējstikls, taču ir arī dažādas izmaiņas, kas šo prototipu virza tuvāk ražošanai.
Oriģinālajā konceptā nebija logu slotiņu un atpakaļskata spoguļu – konceptiem tas ir normāli, jo dizaineri allaž gribējuši atbrīvoties no šīm lietām, taču drošības prasības to nepieļauj. Tesla labprāt piegādātu mašīnu, kurai spoguļu vietā ir kameras, tāpēc spoguļi esot izveidoti tā, lai tos viegli noņemt. Vadītāja pusē izveidota viena logu slotiņa, kas, acīmredzot, sniedzas visā stikla platumā. Tesla strādājot pie sava elektromagnētiskā logu tīrīšanas risinājuma, kas varētu tikt pielietots tieši “Cybertruck”, bet par to nekas oficiāls nav paziņots.
Šim prototipam nav rokturu. To nav vispār. Citos Tesla modeļos rokturi izslīd no mašīnas virsbūves, kad vadītājs atslēdz auto vai tam pietuvojas, ļaujot atvērt durvis. “Cybertruck” atpazīšot sava īpašnieka tuvošanos un pats attaisīs durvis. Pagaidām nav oficiāla apstiprinājuma, kad šis modelis beidzot nonāks ražošanā.
Aiz priekšējā jumta balsta būs krietni ierobežota redzamība, pagriezienos var kaut ko nepamanīt.
Varbūt vienīgi šo lietu uzticēs “Autopilotam”….
Ņemot vērā auto masu un konfigurāciju, tā jau būs problēma tam kuru nepamanīs
Viens ir atrādīt konceptu, nepieliekot logu slotiņas un otrs – atrādīt konceptu, kā dizains nav savienojams pat ar logu slotiņām. Izskatās drausmīgi.
Bet patīk riteņi. Nav vairs tik agresīvi.
Durvis bez rokturiem ir pilnīgs fail. Vadītājam nu būs vēl mazāk kontroles pār automašīnu. Nepietiek ar to, ka teju viss ir darbināms tikai ar planšeti. Veiksmi iekarot pick up fanu komūnu ar vadītāja kontroles neesamību pār automašīnu.
Par logu slotiņām: varbūt ka izskatās drausmīgi, bet vienreiz ir novākta tā nejēdzīgā šķirba starp motora pārsegu un priekšējo stiklu. Ziemā tur sakrājās sniegs, rudenī lapas. Ziemā, ja no turienes neizvāc slotiņas, tās tur bezcerīgi iesalst. Teslu īpašniekiem ir triks – pirms ziemā atstāt auto, slotiņām ieslēdz servisa stāvokli, tad tās izlien ārā no bedres. Citu auto īpašnieki tās atloka, ja to var viegli izdarīt.
Maniem 10 gadus vecajiem audi un volvo ar var ieslēgt servisa režīmu, atstājot auto, tā ka fake news
Vai tad apgalvoju ka citiem nav servisa režīma? Pieņemu ka liela daļa īpašnieku nezina par tādu…. pats esmu mācījis kolēģim Škodai iedarbināt šo režīmu.
Gan jau cybertruck rokturi būs tā pat kā Mustang Mach-e, kam ir iebūvēts B pīlārī.
Nez, Tesla šo auto kādreiz arī palaidīs ražošanā. Sāk izskatīties pēc autobūves kodolsintēzes reaktora.
Man nāca prātā Theranos panākumi. Vienīgi Masks ir pamanījies palaist tautās elektriskos Moskvičus.
Varētu būt nepatīkami, ja pēkšņi durvis aizsalst. Nevar pat paraustīt – jāgaida atkusnis :)
Labs cilveku tosteris.
Masinas korpusa var uztaisit paris spraugas, pa kuram no arpuses ieklust gaiss salona.
Zinot Tesla kvalitāti, spraugas būs.
Man liekas tieši diksi nav piemēroti mašināi. Kaut kā baigi krīt uzreiz acīs.
Varbūt vnk uzlika tādus diskus kādi bija garažā pieejami. Vai noskrūvēja no citas mašinas.
Cybertruck” atpazīšot sava īpašnieka tuvošanos un pats attaisīs durvis… vo forši, tavs cibertraks stāv pie mājas, tu tam staigā garām uz pāartiju mauriņā un šis tik virina durvis.
Ko var ņemties par kaut kādu izdomātu problēmu risināšanu, kur viņas nemaz nav. Un radīt citas problēmas. Atvērt durvis pašiem tagad jau ir grūti.