Reklāma

Lamborghini testē sliktākiem ceļiem domātu superauto

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Pirmoreiz testos pieķerts “Lamborghini Sterrato” modelis, kas iepriekš koncepta formā tika parādīts 2019. gadā. Vārds “Sterrato” no itāļu valodas tulkojams kā “zemes ceļš” un fotogrāfijas liecina, ka ražotājs tiešām gatavo mašīnu, kas domāta arī citiem segumiem, ne tikai ideāli līdzenam asfaltam. Uz mežu ar to nevajadzētu braukt, bet uz darbu Rīgā no piepilsētas gan varētu mēģināt tikt.

Idejiski šis auto ir skarbāka “Huracan Evo” versija. Auto bez maskējošās kamuflāžas pieķerts testos, ļaujot novērtēt, kas ražotājam padomā. Pirmkārt, mašīnai ir krietni lielāks klīrenss nekā jebkam, ko iepriekš radījis Lamborghini, izņemot “Urus”. Uz jumta ir gaisa ieplūdes atvere un jumta reliņi. Arī priekšējais bamperis ir krietni pārstrādāts un izveidots izturīgāks pret triecieniem.

Oriģinālais “Sterrato” koncepts bija aprīkots ar 5,2 litru atmosfērisko V10 dzinēju, kas ražoja 631 zirgspēku jaudu. Komplektā ar 7-pakāpju automātisko pārnesumkārbu jauda tiek nodota visiem četriem riteņiem. Prezentējot sākotnējo konceptu, ražotājam esot bijis viens strādājošs prototips, taču tobrīd nebija plānu šādu auto palaist tirdzniecībā. Ja notiek šādi testi, ir pamats domāt, ka Lamborghini kaut kas ir aiz ādas un šāda veida mašīna tiek gatavota pārdošanai.

Itāļu superauto ražotājs nebūt nav vienīgais, kas izlēmis eksperimentēt ar šādām modifikācijām saviem auto – arī Porsche pamanīts, testējot “Safari” versiju “911”.

AvotsAutocar
Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
23.01.2022 10:08

Turpinot tēmu par braukšanu uz darbu: izskatās ka uz jumta varēs uzlikt bagāžnieku lai no Depo vestu riģipsi :)

Usinss
23.01.2022 12:31

Izskatās kā lēts pakaļdarinājums uz parasta auto bāzes būvēts. Nepiestāv šim auto tāds klīrenss..

letiņš
23.01.2022 13:45

Berg, tie kas var atļauties Lambo, uz darbu nebrauc, pie tam vēl Rīgā!!!!

Skābene
24.01.2022 09:06

Bija vienam Zviedru slēpotājam jau Lambo ar paaugstinātu klīrensu un slēpju kasti uz jumta. Laikam Lambo vadībai būs patikusi ideja par universālu sporta auto.
Bet ja nopietni, tad Lambo jau ir Urus, kas var aizvest visu ģimeni uz Alpiem slēpot.

Name*
24.01.2022 09:48
Reply to  Skābene

Jūs gan jau domājat par Jon Olsson.

Krotow
24.01.2022 11:19

Pirms 2008. gada krīzes gadījās ka celtnieks bija nopircis BMW X5 cementa maisu vešanai. Tagad varēs vest cementa maisus ar lambo.

LAN
24.01.2022 12:19

Tak viņi jau ražo tehniku bezceļiem:
https://www.lamborghini-tractors.com/en-eu/

Elektriķis
24.01.2022 14:21
Reply to  LAN

Pareizāk būtu teikt: vēl joprojām.

bobis
24.01.2022 19:57

Gumijas riepas un ledains cels, nekad nebus savienojamas lietas, jo vairak ja vagis brazas lidmasinas atruma.

Reklāma