Reklāma

“Meta” Lielbritānijā draud 2,3 miljardu mārciņu sods par personas datu ļaunprātīgu izmantošanu

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Kārtējās nedienas skārušas kompāniju “Meta”. Lielbritānijas Finanšu uzraudzības iestāde iesūdzējusi uzņēmumu par tirgus stāvokļa izmantošanu. Saskaņā ar pieejamo informāciju – pirms pāris gadiem “Meta”, kas tolaik saucās “Facebook”, apkopoja un ļaunprātīgi izmantoja 44 miljonu Lielbritānijas lietotāju personas datus. Par šo pārkāpumu uzņēmumam, iespējams, būs jāšķiras no 2,3 miljardiem mārciņu (2,8 miljardi eiro), kas tiks sadalīti starp šiem lietotājiem kā samaksa par morālo kaitējumu.

Ierosinātā lieta pret “Facebook” saistīta ar laika posmu no 2015. līdz 2019. gadam. Apsūdzībā norādīts, ka kompānija šajā laikā nopelnījusi vairākus miljardus mārciņu, piemērojot Lielbritānijas lietotājiem negodīgus noteikumus un nosacījumus, lai tiktu pie vērtīgiem personas datiem, ieskaitot informāciju par interneta lietošanas paradumiem. “Facebook” šos datus apkopoja, izmantojot “Facebook Pixel” — rīku, kas ļauj izsekot klientu uzvedībai.

“Meta” savu vainu pastrādātajā acīmredzot nesaredz, noraidot visas apsūdzības un apgalvojot, ka lietotājiem ir “ievērojama kontrole” pār to, kādu informāciju viņi kopīgo. Tāpat uzņēmums ir diezgan pārliecināts, ka šajā tiesas prāvā uzvarēs.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma