Reklāma

Toyota līdz 2025. gadam plāno sākt ražot elektroauto paredzētas cietvielu baterijas

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Japāņu autoražotājs Toyota paziņojis, ka līdz 2025. gadam sērijveida ražošanā plānots nogādāt elektroauto paredzētas cietvielu (solid-state) baterijas. Šī tipa baterijas jau ilgāku laiku tiek uzskatītas par nākamo izrāvienu bateriju tehnoloģiju attīstībā, šīm baterijām  sniedzot lielāku sniedzamību ar vienu uzlādi, īsāku uzlādes laiku un citus ieguvumus.

Šīs tehnoloģijas attīstības izmaksas pagaidām ir ļoti lielas, daudziem prognozējot, ka šādas baterijas varētu parādīties tikai šīs desmitgades beigās, varbūt pat vēl vēlāk. Kā CES 2022 izstādes laikā atklāja viens no vadošajiem Toyota Izpētes centra darbiniekiem Džils Prats, pirmais Toyota automobilis ar cietvielu baterijām saglabās arī iekšdedzes dzinēju. Tas varētu būt mājiens, ka šīs baterijas kā pirmais saņems jaunās paaudzes “Prius”, taču tas nav apstiprināts.

Prats arī apliecinājis, ka Toyota šo mašīnu plāno nogādāt ražošanā šīs dekādes pirmajā pusē, tātad līdz 2025. gadam. Japāņu autoražotājs iepriekš solīja jau šogad nodemonstrēt strādājošu cietvielu bateriju prototipu. Kas zina, varbūt gada turpinājumā tiešām tādu arī ieraudzīsim.

Lēmums pilnīgi jaunu bateriju tehnoloģiju sākumā izmantot hibrīdā pat šķiet relatīvi loģisks – izproti visus plusus un mīnusus, novērs acīmredzamākos trūkumus, pēc tam šo tehnoloģiju pilnvērtīgi palaižot elektrisko mašīnu ražošanā. Vienlaikus klienti tik un tā varēs pārvietoties ar benzīna dzinēju, neriskējot palikt bez auto, ja kaut kas nestrādās kā plānots.

AvotsCarBuzz
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: