Web Analytics
More
    Reklāma

    Peugeot, Citroen un Opel jau šogad Eiropā piedāvās tikai elektriskus komercauto

    Jaunākie raksti

    Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošie Peugeot, Citroen un Opel zīmoli jau no šī gada Eiropā piedāvās tikai elektriskos transportlīdzekļus kompaktā un vidējā izmēra komerctransporta segmentā. Ražotāji pilnībā atteiksies no benzīna un dīzeļa dzinēju lietošanas.

    Peugeot “Rifter” un “Traveller/Expert”, kā arī Citroen “Berlingo” un “SpaceTourer” modeļi pieejami tikai elektriski. Tieši tas pats attiecas uz Opel “Combo Life”, “Vivaro Combi”, “Zafira Life” modeļiem.

    Citviet pasaulē klienti var pasūtīt šos transportlīdzekļus arī ar iekšdedzes dzinējiem, tostarp Šveicē vai Balkānu valstīs. Citroen oficiālajā paziņojumā norāda, ka elektrifikācija šobrīd ir ārkārtīgi aktuāls temats, turklāt šī segmenta mašīnas patērē vairāk degvielas nekā vieglie auto. Ņemot vērā degvielas cenu pieaugumu, tie drīzumā kļūšot pavisam neizdevīgi.

    Ražototāji izziņojuši arī citus jaunumus – nākamgad Opel piedāvās pilnīgi elektrisku “Astra” versiju, bet līdz 2028. gadam Opel kļūs tikai par elektroauto ražotāju. Jau 2024. gadā visas “Opel” mašīnas būs elektrificētas, tātad vismaz hibrīdu formā. Peugeot atklājis, ka “308” hečbeks nākamgad būs nopērkams arī elektriskajā versijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    11.01.2022 12:26

    Ko darīs Lattelecom un Latvenergo? Tie tak bija naskākie Berlingo un citu kabluku pircēji.
    Un lielākā šaize, ka elektrību nevar ieliet kanniņā, bet pie mājām lādēt darba auto ir stulbi! :D

    Rudolfs
    11.01.2022 14:15
    Reply to  Skābene

    Lādēs pie darba? Tas tikai nozīmē, ka lēnām beigsies ēra, kad visi ar darba auto vizinās privātajās vajadzībās.

    Andris
    11.01.2022 14:40
    Reply to  Rudolfs

    Par darba auto lietošanu personīgām vajadzībām jāmaksā valstij nodoklis un jāapmaksā izlietotā degviela .Nekas par velti,māšinas aprīkotas ar GPS un var izsekot visus maršrutus.TET māšīnas lietotājs

    Skābene
    11.01.2022 15:27
    Reply to  Andris

    Kā tev neiet! :) Nu gatavie knauzeri tie Tetisti! :D

    Biteme
    11.01.2022 18:12
    Reply to  Skābene

    A tu no Teta nemācies. Mācies no SIA kam auto par 100K ir pamatlīdzeklis PVN taupīšanas nolūkos. Un piemini to SIA kad tev netiks pakalpojums, ko uztur no nodokļiem.

    Elektriķis
    11.01.2022 14:40
    Reply to  Skābene

    Atgādināšu ka Latvenergo bija pirmie elektrisko Renault Kangoo lietotāji Latvijā.

    Skābene
    11.01.2022 15:25
    Reply to  Elektriķis

    Var jau būt, ka Sadales tīklu vīri pratīs uzlādēt savus darba auto arī meža vidū pie staba, kam uzgāzusies priede. Jo lielāks spriegums, jo ātrāk lādē! :D

    Reinis
    11.01.2022 15:13
    Reply to  Skābene

    Domāju, ka risinājums lādēšanas izdevumu apmaksai, ja tā notiek mājās, tuvākajā laikā tiks atrasts, ja būs gana daudz interesentu. Tehniski tas viss ir risināms, tikai jāieliek visas komponentes smukā un muļķudrošā kastītā, kā arī jānokārto juridiskā puse.

    Biržas cena
    11.01.2022 16:41

    Par elektrības cenu kāpumu gan neko viņi laikam nv dzirdējuši

    Reklāma