Reklāma

Peugeot, Citroen un Opel jau šogad Eiropā piedāvās tikai elektriskus komercauto

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošie Peugeot, Citroen un Opel zīmoli jau no šī gada Eiropā piedāvās tikai elektriskos transportlīdzekļus kompaktā un vidējā izmēra komerctransporta segmentā. Ražotāji pilnībā atteiksies no benzīna un dīzeļa dzinēju lietošanas.

Peugeot “Rifter” un “Traveller/Expert”, kā arī Citroen “Berlingo” un “SpaceTourer” modeļi pieejami tikai elektriski. Tieši tas pats attiecas uz Opel “Combo Life”, “Vivaro Combi”, “Zafira Life” modeļiem.

Citviet pasaulē klienti var pasūtīt šos transportlīdzekļus arī ar iekšdedzes dzinējiem, tostarp Šveicē vai Balkānu valstīs. Citroen oficiālajā paziņojumā norāda, ka elektrifikācija šobrīd ir ārkārtīgi aktuāls temats, turklāt šī segmenta mašīnas patērē vairāk degvielas nekā vieglie auto. Ņemot vērā degvielas cenu pieaugumu, tie drīzumā kļūšot pavisam neizdevīgi.

Ražototāji izziņojuši arī citus jaunumus – nākamgad Opel piedāvās pilnīgi elektrisku “Astra” versiju, bet līdz 2028. gadam Opel kļūs tikai par elektroauto ražotāju. Jau 2024. gadā visas “Opel” mašīnas būs elektrificētas, tātad vismaz hibrīdu formā. Peugeot atklājis, ka “308” hečbeks nākamgad būs nopērkams arī elektriskajā versijā.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
11.01.2022 12:26

Ko darīs Lattelecom un Latvenergo? Tie tak bija naskākie Berlingo un citu kabluku pircēji.
Un lielākā šaize, ka elektrību nevar ieliet kanniņā, bet pie mājām lādēt darba auto ir stulbi! :D

Rudolfs
11.01.2022 14:15
Reply to  Skābene

Lādēs pie darba? Tas tikai nozīmē, ka lēnām beigsies ēra, kad visi ar darba auto vizinās privātajās vajadzībās.

Andris
11.01.2022 14:40
Reply to  Rudolfs

Par darba auto lietošanu personīgām vajadzībām jāmaksā valstij nodoklis un jāapmaksā izlietotā degviela .Nekas par velti,māšinas aprīkotas ar GPS un var izsekot visus maršrutus.TET māšīnas lietotājs

Skābene
11.01.2022 15:27
Reply to  Andris

Kā tev neiet! :) Nu gatavie knauzeri tie Tetisti! :D

Biteme
11.01.2022 18:12
Reply to  Skābene

A tu no Teta nemācies. Mācies no SIA kam auto par 100K ir pamatlīdzeklis PVN taupīšanas nolūkos. Un piemini to SIA kad tev netiks pakalpojums, ko uztur no nodokļiem.

Elektriķis
11.01.2022 14:40
Reply to  Skābene

Atgādināšu ka Latvenergo bija pirmie elektrisko Renault Kangoo lietotāji Latvijā.

Skābene
11.01.2022 15:25
Reply to  Elektriķis

Var jau būt, ka Sadales tīklu vīri pratīs uzlādēt savus darba auto arī meža vidū pie staba, kam uzgāzusies priede. Jo lielāks spriegums, jo ātrāk lādē! :D

Reinis
11.01.2022 15:13
Reply to  Skābene

Domāju, ka risinājums lādēšanas izdevumu apmaksai, ja tā notiek mājās, tuvākajā laikā tiks atrasts, ja būs gana daudz interesentu. Tehniski tas viss ir risināms, tikai jāieliek visas komponentes smukā un muļķudrošā kastītā, kā arī jānokārto juridiskā puse.

Biržas cena
11.01.2022 16:41

Par elektrības cenu kāpumu gan neko viņi laikam nv dzirdējuši

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: