Reklāma

Volkswagen “ID.Buzz” ražošanas versija debitēs 9. martā

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Vācu autoražotājs Volkswagen beidzot oficiāli paziņojis, kad ieraudzīsim ražošanas versiju “ID.Buzz” busiņam – pasaules pirmizrāde gaidāma 9. martā. Oficiālo paziņojumu sociālās saziņas vietnē “Twitter” veica Volkswagen vadītājs Ralfs Brandsteters.

Šis modelis tiešām ir ļoti ilgi gaidīts – tā pirmais koncepts tika izrādīts 2017. gada Detroitas autoizstādē, kopš tā laika Volkswagen strādājot pie modeļa attīstības un veidojot gala dizainu. Busiņš vairākkārt pamanīts Vācijā, kur notiek tā testi. Lai arī realitātē tas diez vai izskatīsies tikpat labi, kā bildēs, tomēr ražošanas versijai vajadzētu būt itin līdzīgai.

Kā visi aktuālie Volkswagen elektriskie modeļi, arī šis busiņš būs balstīts uz MEB platformas, tam, visticamāk, saņemot lielāko pieejamo bateriju, proti, 111kWh ietilpīgo bateriju. Konceptam bija šādas ietilpības baterija un divi elektriskie motori, kuri kopā attīsta 368 zirgspēkus. Neoficiāla informācija liecina, ka ražotājs šim modelim gatavo gan pasažieru, gan kravas versiju. Pie klientiem pirmie eksemplāri ieradīsies vasaras otrajā pusē.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
10.01.2022 09:13

Ka tik nesanāk tāpat kā ar modernizēto Beetle!

Elektriķis
10.01.2022 09:15

Te mārketings, kā parasti, skrien pa priekšu realitātei. Rīgā vismaz gadu pirms pirmā ID.3 piegādes bija redzams milzu plakāts ar tā reklāmu. Pamēģini tagad pasūtīt kaut ko no ID sērijas… Gan jau ka būs tikai demo busi.

Bats
10.01.2022 11:40
Reply to  Elektriķis

111kWh izklausās pēc ~60K Eur. Mīnus 4,5 valsts budžeta dotācija, sanāks ap 55K. Ja viņu izpirks tik pat aktīvi kā ID.3 es būšu pārsteigts. Tas ir tirgus segments, kas var nopirkt 60K vērtu auto UN uzskata, ka labākais ģimenes auto ir buss. Segments eksistē, bet ļoti daudzskaitlīgs nav. Tie ir tie, kas pārsvarā vieni paši vai max trijatā brauc ar lielo Multivanu apkārt un knapi ieparkojas tā lai var izkāpt no busa ārā, jo pirms pāris gadiem bija mašīnā jāieliek arī bērnu rati un pirms gada bija jāatved viens IKEA plaukts.

ASh
11.01.2022 11:18
Reply to  Bats

Aktīva id3 izpirkšana notika tikai marketinga saukļos nevis realitātē..

digitalk
10.01.2022 09:40

vai durvju rokturu neesamība ir paredzēta, lai iepriecinātu īpašnieku, kad baterija nosēdusies?

Name*
10.01.2022 10:15
Reply to  digitalk

Viņiem tagad ir rokturi uzlikti. To var redzēt saucamajās spiegu bildēs.

Bats
10.01.2022 11:17
Reply to  digitalk

Šis ieinteresēja. Vari nosaukt kādu EV, kuram nevar atvērt durvis, ja iztukšots akumulators? Es nedomāju tos, kam klasiski rokturi, bet tos, kam ir aerodinamiskie durvīs iegremdētie rokturi, kas izbūdās, kad īpašnieks tuvojas durvīm. Tu domā, ka kad Elektromobīlim beidzas piedziņas akumulators, mašīna ir beigta kā Pasāts, kam beidzies 12V aķis?

Elektriķis
10.01.2022 13:14
Reply to  Bats

Šķiet Tesla M3 ir tāds. Tam priekšējā bamperī ir vāciņš vilkšanas verķim, pie viena arī 12V vadiņi, lai varētu uzlādēt 12V akumulatoru.

Reklāma