Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen “ID.Buzz” ražošanas versija debitēs 9. martā

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen beidzot oficiāli paziņojis, kad ieraudzīsim ražošanas versiju “ID.Buzz” busiņam – pasaules pirmizrāde gaidāma 9. martā. Oficiālo paziņojumu sociālās saziņas vietnē “Twitter” veica Volkswagen vadītājs Ralfs Brandsteters.

    Šis modelis tiešām ir ļoti ilgi gaidīts – tā pirmais koncepts tika izrādīts 2017. gada Detroitas autoizstādē, kopš tā laika Volkswagen strādājot pie modeļa attīstības un veidojot gala dizainu. Busiņš vairākkārt pamanīts Vācijā, kur notiek tā testi. Lai arī realitātē tas diez vai izskatīsies tikpat labi, kā bildēs, tomēr ražošanas versijai vajadzētu būt itin līdzīgai.

    Kā visi aktuālie Volkswagen elektriskie modeļi, arī šis busiņš būs balstīts uz MEB platformas, tam, visticamāk, saņemot lielāko pieejamo bateriju, proti, 111kWh ietilpīgo bateriju. Konceptam bija šādas ietilpības baterija un divi elektriskie motori, kuri kopā attīsta 368 zirgspēkus. Neoficiāla informācija liecina, ka ražotājs šim modelim gatavo gan pasažieru, gan kravas versiju. Pie klientiem pirmie eksemplāri ieradīsies vasaras otrajā pusē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    10.01.2022 09:13

    Ka tik nesanāk tāpat kā ar modernizēto Beetle!

    Elektriķis
    10.01.2022 09:15

    Te mārketings, kā parasti, skrien pa priekšu realitātei. Rīgā vismaz gadu pirms pirmā ID.3 piegādes bija redzams milzu plakāts ar tā reklāmu. Pamēģini tagad pasūtīt kaut ko no ID sērijas… Gan jau ka būs tikai demo busi.

    Bats
    10.01.2022 11:40
    Reply to  Elektriķis

    111kWh izklausās pēc ~60K Eur. Mīnus 4,5 valsts budžeta dotācija, sanāks ap 55K. Ja viņu izpirks tik pat aktīvi kā ID.3 es būšu pārsteigts. Tas ir tirgus segments, kas var nopirkt 60K vērtu auto UN uzskata, ka labākais ģimenes auto ir buss. Segments eksistē, bet ļoti daudzskaitlīgs nav. Tie ir tie, kas pārsvarā vieni paši vai max trijatā brauc ar lielo Multivanu apkārt un knapi ieparkojas tā lai var izkāpt no busa ārā, jo pirms pāris gadiem bija mašīnā jāieliek arī bērnu rati un pirms gada bija jāatved viens IKEA plaukts.

    ASh
    11.01.2022 11:18
    Reply to  Bats

    Aktīva id3 izpirkšana notika tikai marketinga saukļos nevis realitātē..

    digitalk
    10.01.2022 09:40

    vai durvju rokturu neesamība ir paredzēta, lai iepriecinātu īpašnieku, kad baterija nosēdusies?

    Name*
    10.01.2022 10:15
    Reply to  digitalk

    Viņiem tagad ir rokturi uzlikti. To var redzēt saucamajās spiegu bildēs.

    Bats
    10.01.2022 11:17
    Reply to  digitalk

    Šis ieinteresēja. Vari nosaukt kādu EV, kuram nevar atvērt durvis, ja iztukšots akumulators? Es nedomāju tos, kam klasiski rokturi, bet tos, kam ir aerodinamiskie durvīs iegremdētie rokturi, kas izbūdās, kad īpašnieks tuvojas durvīm. Tu domā, ka kad Elektromobīlim beidzas piedziņas akumulators, mašīna ir beigta kā Pasāts, kam beidzies 12V aķis?

    Elektriķis
    10.01.2022 13:14
    Reply to  Bats

    Šķiet Tesla M3 ir tāds. Tam priekšējā bamperī ir vāciņš vilkšanas verķim, pie viena arī 12V vadiņi, lai varētu uzlādēt 12V akumulatoru.

    Reklāma