Reklāma

Volkswagen “ID.Buzz” ražošanas versija debitēs 9. martā

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Vācu autoražotājs Volkswagen beidzot oficiāli paziņojis, kad ieraudzīsim ražošanas versiju “ID.Buzz” busiņam – pasaules pirmizrāde gaidāma 9. martā. Oficiālo paziņojumu sociālās saziņas vietnē “Twitter” veica Volkswagen vadītājs Ralfs Brandsteters.

Šis modelis tiešām ir ļoti ilgi gaidīts – tā pirmais koncepts tika izrādīts 2017. gada Detroitas autoizstādē, kopš tā laika Volkswagen strādājot pie modeļa attīstības un veidojot gala dizainu. Busiņš vairākkārt pamanīts Vācijā, kur notiek tā testi. Lai arī realitātē tas diez vai izskatīsies tikpat labi, kā bildēs, tomēr ražošanas versijai vajadzētu būt itin līdzīgai.

Kā visi aktuālie Volkswagen elektriskie modeļi, arī šis busiņš būs balstīts uz MEB platformas, tam, visticamāk, saņemot lielāko pieejamo bateriju, proti, 111kWh ietilpīgo bateriju. Konceptam bija šādas ietilpības baterija un divi elektriskie motori, kuri kopā attīsta 368 zirgspēkus. Neoficiāla informācija liecina, ka ražotājs šim modelim gatavo gan pasažieru, gan kravas versiju. Pie klientiem pirmie eksemplāri ieradīsies vasaras otrajā pusē.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
10.01.2022 09:13

Ka tik nesanāk tāpat kā ar modernizēto Beetle!

Elektriķis
10.01.2022 09:15

Te mārketings, kā parasti, skrien pa priekšu realitātei. Rīgā vismaz gadu pirms pirmā ID.3 piegādes bija redzams milzu plakāts ar tā reklāmu. Pamēģini tagad pasūtīt kaut ko no ID sērijas… Gan jau ka būs tikai demo busi.

Bats
10.01.2022 11:40
Reply to  Elektriķis

111kWh izklausās pēc ~60K Eur. Mīnus 4,5 valsts budžeta dotācija, sanāks ap 55K. Ja viņu izpirks tik pat aktīvi kā ID.3 es būšu pārsteigts. Tas ir tirgus segments, kas var nopirkt 60K vērtu auto UN uzskata, ka labākais ģimenes auto ir buss. Segments eksistē, bet ļoti daudzskaitlīgs nav. Tie ir tie, kas pārsvarā vieni paši vai max trijatā brauc ar lielo Multivanu apkārt un knapi ieparkojas tā lai var izkāpt no busa ārā, jo pirms pāris gadiem bija mašīnā jāieliek arī bērnu rati un pirms gada bija jāatved viens IKEA plaukts.

ASh
11.01.2022 11:18
Reply to  Bats

Aktīva id3 izpirkšana notika tikai marketinga saukļos nevis realitātē..

digitalk(@ciparnieks)
10.01.2022 09:40

vai durvju rokturu neesamība ir paredzēta, lai iepriecinātu īpašnieku, kad baterija nosēdusies?

Name*
10.01.2022 10:15
Reply to  digitalk

Viņiem tagad ir rokturi uzlikti. To var redzēt saucamajās spiegu bildēs.

Bats
10.01.2022 11:17
Reply to  digitalk

Šis ieinteresēja. Vari nosaukt kādu EV, kuram nevar atvērt durvis, ja iztukšots akumulators? Es nedomāju tos, kam klasiski rokturi, bet tos, kam ir aerodinamiskie durvīs iegremdētie rokturi, kas izbūdās, kad īpašnieks tuvojas durvīm. Tu domā, ka kad Elektromobīlim beidzas piedziņas akumulators, mašīna ir beigta kā Pasāts, kam beidzies 12V aķis?

Elektriķis
10.01.2022 13:14
Reply to  Bats

Šķiet Tesla M3 ir tāds. Tam priekšējā bamperī ir vāciņš vilkšanas verķim, pie viena arī 12V vadiņi, lai varētu uzlādēt 12V akumulatoru.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: