Reklāma

“Facebook” atļāvusi publicēt dažas reklāmas, kas mudina nepotēties pret Covid-19

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

“Meta” piederošā “Facebook” platforma jau iepriekš paziņojusi, ka ierobežo saturu, kas saistīts ar dezinformāciju un aicinājumiem nevakcinēties pret Covid-19. Taču dažas šādas reklāmas tomēr paslīdējušas garām “Facebook” visuredzošajai acij un publicētas. Vienā no tām vakcīnu ieviešana salīdzināta ar holokaustu, otrā – reklamēti T-krekli ar uzrakstu “I’m originally from America but I currently reside in 1941 Germany” (latviski – “Esmu no Amerikas, bet pašlaik dzīvoju 1941. gadā Vācijā“.

Abas reklāmas radījuši tirdzniecības uzņēmumi. Viens no tiem – “Ride the wave” – reklāmās iztērējis 280 000 USD. Tikmēr otrs – “Next Level Goods“, kas atrādīja T-kreklus, par reklāmām samaksāja veselu pusmiljonu jeb ap 500 000 USD. Būtībā šajās reklāmās Covid-19 vakcīnu politika tika salīdzināta ar nacistiskās Vācijas politiku vai arī pašas vakcīnas nosauktas par indi. Lai arī šāds saturs ir pretrunā ar “Facebook” politiku, tās tomēr platformā parādījās. Uzņēmuma pārstāvis attaisnojoties skaidro, ka visas reklāmas “Facebook” nepārskata manuāli, tāpēc acīmredzot šādas kļūdas var gadīties.

Līdz šim “Facebook” aktīvi paudusi savu nostāju pret saturu, kas noliedz gan Covid-19 vakcīnas, gan paša vīrusa pastāvēšanu. Uzņēmums norādījis, ka, sadarbojoties ar pasaules vadošajām veselības iestādēm, tostarp PVO, līdz šim noņēmis vairāk nekā 20 miljonus ierakstu, kas izplatījuši ar Covid-19 saistītu dezinformāciju. Izskatās, ka tomēr jāpacenšas vēl mazliet vairāk.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Greex
05.12.2021 19:30

Kā nu ne… Visādus špricpastalu murgus tie divkoši nenoņem no ziņu joslas pat tad, kad par tiem tiek ziņots.

sds
05.12.2021 19:58

ķirzakas vada facebook, confirmed

Aigars Axx
06.12.2021 00:01

Kas nu kuram ir dezinformācija…

Usinss
06.12.2021 11:57

Šoreiz teiktu tā, šeit pauž savas sajūtas un attieksmi. Tās nav viltus ziņas. Sanāk manas domas nedrīkst būt pret vairakumu? Tā nu gan ir cenzūra tīrākajā izpausmē. Nav smuki, nav smuki. Es drīkstu paust savu viedokli. Tas, ka esmu idiots, to jāprot izsecināt pārējiem, nevis mani brutāli jācenzē.
P.S.- Miera labad- esmu vakcinējies. Saprotu vakcīnas svarīgumu utt. Bet nepamatotā cenzēšana sāk jau traucēt. Vairs nevar viedokli izteikt, kad cilvēki tiek bloķēti…

Skābene
07.12.2021 09:03

Ja pārāk aizraujas ar cenzūru, tad Facebook robots arī vakcināciju veicinošu saturu mēdz nobloķēt. Kaut kur manīju viena sociālā tīkla lietotāja žēlabas, ka viņa ieraksts ticis nobanots, jo ielicis bildi no Ministru kabineta mājas lapā publicēta informatīvā ziņojuma ar vakcinācijas plusiem un iespējamiem riskiem. Robots nolasa tikai negatīvo pusi, atpazīst atslēgas vārdus un pasaka, ka Ministru kabinets ir antivaxeru midzenis. :)

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: