Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota iepazīstina ar jauno 2022. gada C-HR krosoveru

    Jaunākie raksti

    Toyota prezentējusi jauno 2022. gada C-HR krosoveru ar pilnveidotu Style aprīkojumu un novatorisku multimediju sistēmu. Markas izplatītāji jau sākuši pieņemt pasūtījumus, un pirmie automobiļi pie klientiem nonāks nākamā gada pavasarī.

    Toyota tās populārāko aprīkojuma līmeni Style papildinājusi ar jauniem izsmalcinātiem stila elementiem, lai klientiem sniegtu “augstākas klases” izjūtu.

    Reklāma

    2022. gada Toyota C-HR ir ieguvis pilnīgi jauno Toyota Smart Connect – Toyota jaunāko multimediju sistēmu, kas jaunā līmenī nodrošina funkcionalitāti, savienojamību un lietošanas ērtumu. Jaunajai platformai, kas, izņemot Active līmeni, ietverta visu versiju standarta aprīkojumā, ir lielāka datu apstrādes jauda (CPU), un tā darbojas ātrāk nekā līdzšinējā sistēma. Ar astoņu collu skārienjutīgā HD ekrāna starpniecību tā nodrošina tūlītēju piekļuvi virknei viedo tiešsaistes pakalpojumu, ieskaitot mākoņdatu navigāciju ar vienmēr aktuālu satiksmes informāciju. Tas nodrošināts, izmantojot Toyota C-HR jauno datu sakaru moduli (DCM), tāpēc tiešsaistes pakalpojumiem nav nepieciešams savienojums ar tālruni, un nerodas papildu izmaksas par mobilajiem datiem.

    Programmatūras atjauninājumi notiek nemanāmi bezvadu režīmā, un ērtu savienojumu ar viedtālruni nodrošina Apple CarPlay (bezvadu režīmā) un Android Auto (ar vadu). Izvēloties aprīkojuma līmeni Luxury un GR Sport, klienti iegūs vēl pilnīgāku pakotni, kas ietver borta sistēmā integrētu navigācijas sistēmu ar izvērstākām maršruta funkcijām, ieskaitot pilsētu 3D kartes, informāciju par automaģistrāļu ceļa zīmēm un stacionāro fotoradaru atrašanās vietām.

    Automobiļa iegādes cenā iekļauta četru gadu Toyota Smart Connect pakotne, tajā skaitā mākoņdatu navigācija, aktuālā informācija par satiksmi un vietējām stāvvietām, kā arī attālinātie atjauninājumi.

    Jaunais Style aprīkojuma līmenis uzlabojumu priekšplānā

    Jaunais Style aprīkojuma līmenis ir 2022. gada modeļa uzlabojumu priekšplānā. To izceļ ekskluzīva divu toņu virsbūves krāsojuma opcija, kas apvieno ametista krāsas korpusu ar kontrastējošu sudraba vai melnas krāsas jumtu, priekšējiem jumta balstiem, aizmugurējo spoileru un jauna dizaina 18 collu riteņu diskiem. Salonā sēdekļu apdarei izmantota jauna kombinācija, kas apvieno audumu ar mīkstu mākslīgo ādu, savukārt interjera detaļas ir pieprasītajā metāliski pelēkajā tonī.

    Jaunais Style līmenis ir pozicionēts aprīkojuma klāsta pašā centrā – starp Active un augstākajiem GR Sport un Luxury, un paredzams, ka ar to izvēlēti automobiļi veidos vairāk nekā pusi no Toyota C-HR pārdošanas apjoma Eiropā. Pasūtījumu pieņemšana jau ir sākusies, un pirmie automobiļi pie klientiem nonāks nākamā gada pavasarī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    23.11.2021 09:21

    Kaut kad sanāca izbraukt ar CarGuru CH-R un jāsaka kā ir, priekš parkatnieka ļoti neērta iekāpšana un izkāpšana, prasās jumtu pacelt par kādiem 20 cm, citādi var galvu atdauzīt. Ja tas būtu baigais sportiskais spridzeklis, vēl varētu pieciest, bet nav ne sporta auto, ne SUV. Corollā braukt ir ērtāk un aizmugurē vietas kājām arī būs daudz vairāk.

    Elektriķis
    23.11.2021 09:46
    Reply to  Skābene

    Silti sveicieni bēdu brālim! Garajiem ir grūti gan iekāpt plakanajos auto, gan nopirkt bikses.
    Man arī Teslas S griesti ir par zemu, bet ZOE ir ļoti labi. Tā ir nodeva “skaistumam” un mazai gaisa pretestībai.

    Skābene
    23.11.2021 10:14
    Reply to  Elektriķis

    CH-R koeficients ir diezgan slikts (0,34), salīdzinājumā ar izmēros nedaudz lielākā BMW x3 koeficientu (0,29). Tā drīzāk ir dizaineru izpratne par to, ko vēlas tauta.
    Par ZOE piekrītu, ir ērtāk par CHR un brauc arī daudz sportiskāk. :)

    Last edited 2 years ago by Skābene
    Reklāma