Reklāma

Porsche prezentē vēl divas jaunas “Taycan” versijas

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Tāpat kā citi Porsche modeļi, arī Taycan pakļauts ražotāja ierastajai kārtībai piedāvāt neskaitāmi daudz dažādu versiju. Līdz šim mums bija bāzes versija, 4S un Turbo, kā arī Gran Turismo, bet tagad pievienojušās vēl divas – “Taycan GTS” un “Taycan GTS Sport Tourismo”.

Līdzīgi kā citu modeļu GTS versijām, arī šajā gadījumā uzsvars likts uz precīzāku, labāku vadāmību nevis maksimālo jaudu un ātrumu. Tehniski balstiekārta ir identiska kā pārējiem modeļiem, taču mainīti regulējumi. Porsche norāda, ka tas uzlabo stūrēšanas atsaucību un vadītājam ļauj labāk sajust, ko dara riteņi uz ceļa. Auto aprīkots ar adaptīvo gaisa balstiekārtu, aktīvu balstiekārtas vadības sistēmu, kā arī tas aprīkots ar “Porsche Torque Vectoring Plus” un “Sport Chrono” pakotnēm, kas sniedz vēl dažādus papildinājumus labākam sniegumam.

Atšķirībā no par 20 milimetriem paaugstinātā “Cross Turismo”, “Sport Turismo” versijas klīrenss ir identisks sedanam, tāpēc šajā versijā būs vislabākā vadāmība no visiem Taycan ar universāļa stila virsbūvi. Neskatoties uz to, arī “Sport Turismo” pieejams jumta bagažnieks, modelim izmantojot virsbūves sniegtās priekšrocības.

Tradicionāli GTS versijas ir tuvāk “S” versijām, proti, tām nav tik liela jauda. Šoreiz GTS aizpilda caurumu, kas ir starp “4S” (462Zs) un “Turbo” (670Zs) – šajā izpildījumā mašīnai būs 590 zirgspēki. Salīdzinot ar “4S” versiju, GTS saņem lielāku aizmugurējo elektromotoru, tieši tādu pašu, kāds tiek izmantots “Turbo”. Rezultātā līdz 100km/h šie jaunie Taycan paātrināsies 3,5 sekundēs.

Baterija ņemta no lepnākajiem modeļiem, proti, izmantota 93,4kWh baterija, kuru iespējams lādēt ar 270kW jaudu. Porsche sola, ka ar šādu jaudu no 5 līdz 80 procentiem mašīna uzlādēsies 22 minūtēs. Sniedzamība tiks izziņota vēlāk, bet domājams, ka tā būs ap 350 kilometriem. Ražotājs cer, ka Taycan GTS pie klientiem varētu nonākt nākamā gada 2. ceturksnī.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Name*
17.11.2021 14:10

Nomainīja uz smukākiem diskiem un noņēma plasmasu ap arkām — izskatās nobriedušāks eksterjers. Universālis smuks.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: