Reklāma

“Instagram” gatavojas ieviest abonēšanas plānus

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Cenšoties gūt no lietotājiem arvien lielāku labumu, kā arī veicinot satura kvalitātes celšanos, tuvākā nākotnē “Instagram” varētu ieviest abonēšanas plānus. Tas ļautu tiem, kuri vēlas, iegūt ekskluzīvu saturu no iecienītākajiem profiliem.

Jau šī gada maijā “Instagram” vadītājs Ādams Moseri intervijā atklāja, ka lietotnes izstrādātāji pēta ideju par abonementiem. Viņš skaidroja, ka ir dažādi veidi, kā veicināt finansiālu attiecību veidošanos starp fanu un satura veidotāju. Iespēja abonēt atšķirīgu, unikālu, ekskluzīvu saturu patiesībā varētu lietotājam likt justies vairāk kā fanam un atbalstītājam, un tas noteikti ir labāk nekā parastas reklāmas.

Izskatās, ka “Instagram” šajā jomā ir ķēries pie lietas. Piemēram, lietotņu veikalos “App Store” un “Google Play” “Instagram” lietotnei jau pievienoti abonēšanas plāni. Iegādājoties abonementu, bez ekskluzīvā satura lietotājs saņems arī īpašo “biedra nozīmīti”, kas atradīsies blakus lietotājvārdam.

Līdztekus tam “Instagram” strādā arī pie “ekskluzīvajiem storijiem”, kas arīdzan būs īpašs saturs maksājošiem lietotājiem.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
11 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
davix
10.11.2021 12:05

Ja katrā rindkopā tiek lietots vārds “ekskluzīvs” tas izraisa vieglu smīnu :) Līdzīgi kā bizness pēc “labākajām” slāvu tradīcijām visur izmantojot un jo vairāk jo labāk vārdus TOP, VIP, SUPER, GOLD, EXCLUSIVE

KKTK
10.11.2021 16:12
Reply to  davix

ROYAL!

Ciba
10.11.2021 12:14

Īstā lieta ko abonēt.
Sviests.

Re, kā
10.11.2021 12:27
Reply to  Ciba

Kādam tas būs stimuls atradināties no laiktēriņa.

Kundi
10.11.2021 20:21

Viņi plāno tā kā OnlyFans nišā braukt?

Aplams
11.11.2021 11:17

paldies par ziņu, tieši taisījos dzēsties no FB un IG

Marks
11.11.2021 12:08
Reply to  Aplams

Izdzēsties var arī nesanākt, vienkārši atzīmēsies kā neaktīvs lietotājs.

LAN
11.11.2021 19:35
Reply to  Marks

Tad jau best bet kkādu svastiku un dezinformāciju dzīt iekšā lai FB pats izdzēstu.

Sugar
11.11.2021 21:00
Reply to  LAN

Tad jo vairāk izdzēsties nevar. Jābūt taču uzskaitei ar sociāli bīstamiem elementiem. Konts nav pieejams, bet dati…dati nekur nepazūd. Dati ir vērtība, kāpēc lai tos kāds dzēstu.

Krotow(@krotow_2)
11.11.2021 19:21

Diez kā tagad būs ar pusaudžu auditorijas noturēšanu.Tai publikai parasti savas naudas nav.

ggggg
11.11.2021 19:45
Reply to  Krotow

Ja jau Patreonā sanāk nauda ziedojumiem, tad sanāks arī abonēšanas maksai.
Bet šaubos par to, ka sanāks pusaudžus atvilināt uz Instagram atpakaļ. Manuprāt, soctīkli ir vienīgā kategorija, kā produktus nevar tā vienkārši ar lielas naudas palīdzību iebarot cilvēkiem. Parasti publika pati izvēlas kaut kādu mazāk zināmu produktu un tad tas produkts uzsprāgst.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: