Reklāma

Lai noturētu pusaudžu auditoriju, “Instagram” reklāmās iztērē vairāk nekā pusi atvēlētā budžeta

Jaunākie raksti

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Baltcom” iegādājas “Microlines” un nostiprina pozīcijas Latvijas austrumu reģionā

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” ir paplašinājis savu darbību Latvijas austrumu reģionā, noslēdzot darījumu par telekomunikāciju uzņēmumu grupas “Microlines” iegādi. “Microlines”...

Par izklaides iespējām mūsdienu pusaudži nevar sūdzēties. Īpaši tas attiecas uz sociālo tīklu piedāvājumu, kur patiesībā valda visai sīva konkurence un aktīva vēlme noturēt lietotāju uzmanību. Jauns ziņojums liecina, ka “Instagram” šajā ziņā acīmredzami ir ļoti izmisis, jo lielāko daļu no sava 390 miljonu dolāru lielā mārketinga budžeta tērē pusaudžiem domātām reklāmām.

Šī “Instagram” pieeja nav nekas jauns. Dokumenti norāda uz to, ka jau kopš 2018. gada uzņēmums aktīvi cenšas iekarot pusaudžu (13 – 15 gadus veci lietotāji) sirdis ar potenciāli saistošu reklāmu palīdzību. Galvenais iemesls tam – šī lietotāju grupa esot vitāli svarīga uzņēmuma izaugsmei un tā nosaka tendences. Statistika liecina, ka vairāk nekā 40% “Instagram” lietotāju ir 22 gadus veci un jaunāki. Tāpat novērots, ka pusaudži ASV “Instagram” pavada uz pusi vairāk laika nekā “Facebook”.

Pusaudži “Instagram” skatījumā ir kritiski svarīga lietotāju grupa, taču, lai to noturētu, jāpieliek lielas pūles un jākonkurē ar citiem sociālajiem tīkliem. Paipera Sandlera (Piper Sandler) septembrī veiktās aptaujas rezultāti liecina, ka lielākā daļa jeb 35% pusaudžu atklāj, ka viņu iecienītākā lietotne ir “Snapchat”, 30% – “TikTok”. Savukārt vien 22% kā savu favorītlietotni atzīmējuši “Instagram”. Līdz ar to “Instagram” pusaudžu skaita samazināšanos lietotnē uzskata par “eksistenciālu draudu”, kas ir jānovērš.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow(@krotow_2)
22.10.2021 15:48

Tāds laikam būs visu sociālo urrāprojektu liktenis. Tikko pirmā lietotāju paaudze kļūst mazliet vecāki un zaudē interesi, jāmaina formāts :P

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: