Web Analytics
More
    Reklāma

    Lai noturētu pusaudžu auditoriju, “Instagram” reklāmās iztērē vairāk nekā pusi atvēlētā budžeta

    Jaunākie raksti

    Par izklaides iespējām mūsdienu pusaudži nevar sūdzēties. Īpaši tas attiecas uz sociālo tīklu piedāvājumu, kur patiesībā valda visai sīva konkurence un aktīva vēlme noturēt lietotāju uzmanību. Jauns ziņojums liecina, ka “Instagram” šajā ziņā acīmredzami ir ļoti izmisis, jo lielāko daļu no sava 390 miljonu dolāru lielā mārketinga budžeta tērē pusaudžiem domātām reklāmām.

    Šī “Instagram” pieeja nav nekas jauns. Dokumenti norāda uz to, ka jau kopš 2018. gada uzņēmums aktīvi cenšas iekarot pusaudžu (13 – 15 gadus veci lietotāji) sirdis ar potenciāli saistošu reklāmu palīdzību. Galvenais iemesls tam – šī lietotāju grupa esot vitāli svarīga uzņēmuma izaugsmei un tā nosaka tendences. Statistika liecina, ka vairāk nekā 40% “Instagram” lietotāju ir 22 gadus veci un jaunāki. Tāpat novērots, ka pusaudži ASV “Instagram” pavada uz pusi vairāk laika nekā “Facebook”.

    Reklāma

    Pusaudži “Instagram” skatījumā ir kritiski svarīga lietotāju grupa, taču, lai to noturētu, jāpieliek lielas pūles un jākonkurē ar citiem sociālajiem tīkliem. Paipera Sandlera (Piper Sandler) septembrī veiktās aptaujas rezultāti liecina, ka lielākā daļa jeb 35% pusaudžu atklāj, ka viņu iecienītākā lietotne ir “Snapchat”, 30% – “TikTok”. Savukārt vien 22% kā savu favorītlietotni atzīmējuši “Instagram”. Līdz ar to “Instagram” pusaudžu skaita samazināšanos lietotnē uzskata par “eksistenciālu draudu”, kas ir jānovērš.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    22.10.2021 15:48

    Tāds laikam būs visu sociālo urrāprojektu liktenis. Tikko pirmā lietotāju paaudze kļūst mazliet vecāki un zaudē interesi, jāmaina formāts :P

    Reklāma