Reklāma

“Hyundai IONIQ 5” varētu saņemt lielākas baterijas

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Hyundai jaunās paaudzes elektroauto “IONIQ 5” gada pirmajā pusē ieradās pie klientiem, piedāvājot divas bateriju versijas – 58 un 72,6kWh. Kā ziņo vairāki ārzemju auto mediji, Hyundai nākamā gada sākumā gan Ziemeļamerikā, gan citviet pasaulē gatavojas piedāvāt versiju ar 77,5kWh bateriju. Tiek baumots, ka šis variants aizstās līdz šim nopērkamo 72,6kWh versiju, taču ražotājs to nav oficiāli apstiprinājis.

Visā visumā izmaiņas ir visai vienkāršas – “IONIQ 5” konstruēts uz speciāli elektroauto paredzētās “E-GMP” platformas, kurā var ievietot 32 bateriju moduļus. Internetā jau publicēti video, kuros atvērta mašīnas bateriju paka un tur redzams, ka divi moduļi vēl ir brīvi.

Šāda konfigurācija ar 77,5kWh ietilpību jau tiek piedāvāta ASV un tādā veidā autoražotājs izlīdzinātu piedāvājumu visā pasaulē. Pievienojot papildus 5kWh, mašīnas sniedzamība varētu palielināties par aptuveni 7 procentiem. Īsti nav zināms, kāpēc Hyundai jau no paša sākuma nepiedāvāja mašīnu ar maksimāli iespējamo bateriju ietilpību. Iespējams, ražotājam vienkārši nebija pietiekami daudz bateriju, taču nevar izslēgt arī citus iemeslus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma