Reklāma

Uzlabots dizains un inovatīvas tehnoloģijas flagmanim – atjaunotais Audi A8

Jaunākie raksti

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Tims Kuks kārtējo reizi iekļauts medija “Times” 100 pasaules ietekmīgāko personu topā

Medijs "Times" publiskojis ikgadējo pasaules 100 ietekmīgāko cilvēku topu, kurā gozējas gan tehnoloģiju jomas pārstāvji, gan mākslinieki, līderi, pionieri...

Samsung Galaxy S23 un Galaxy S24 sērijās varētu atteikties no Exynos procesoriem

Samsung Galaxy S sērijas viedtālruņi parasti pieejami divos variantos - ar Qualcomm procesoriem ASV un ar Samsung Exynos procesoriem...

Ar inovatīvām tehnoloģijām un uzlabotu dizainu Audi nodrošina A8 sportisku eleganci un vēl jūtamāku klātbūtnes efektu. Jaunāko tehnoloģiju priekšējie un aizmugurējie lukturi iedvesmo ar inovatīvām funkcijām. Tādējādi zīmola flagmanis rada mūsdienīgu un uz lietotājiem orientētu pieredzi – neatkarīgi no tā, vai esat pasažieris vai autovadītājs. Kā Audi V8 pēctecis A8 bijis zīmola vadošais modelis Audi luksusa sedanu segmenta portfelī kopš 1994. gada.

Šī ir ceturtā luksusa sedana paaudze, pirmajai paaudzei tirgū nonākot 2017. gadā, bet atjaunotās versijas tirdzniecība Eiropā tiks sākta šī gada beigās.

Dzinēju klāsts

3.0 TFSI V6 dzinējs Audi A8 55 TFSI quattro nodrošina 250 kW (340 ZS) jaudu. Diapazonā no 1370 līdz 4500 apgriezieniem minūtē tas rada 500 Nm griezes momentu. No 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 5,6 sekundēs (L modelis – 5,7 sekundēs). 4.0 TFSI V8 dzinējs rada 338 kW (460 ZS) jaudu un 660 Nm griezes momentu, kas pieejams diapazonā no 1850 līdz 4500 apgriezieniem minūtē. Tādējādi tiek radīta ļoti sportiska veiktspēja – paātrinājums no 0 līdz 100 km/h tiek veikts 4,4 sekundēs.

A8 pieejams arī ar dīzeļdzinēju, bet plug-in hibrīda modelis (PHEV) būs pieejams vēlāk. A8 garenbāze ir 3 metri, garums 5,19 metri, platums 1,95 metri un augstums – 1,47 metri.

Interjers

A8 interjers salīdzināms ar plašu un pielāgotu atpūtas telpu. Relaksācijas sēdeklis A8 L modelī ir augstākais tehnoloģiju sasniegums. Tas piedāvā vairākas pielāgošanas iespējas un kāju atbalstu pasažieru sēdekļa aizmugurē, kas silda pēdas un sniedz masāžu dažādos režīmos. Relaksācijas sēdekļa pakotnē iekļauta muguras masāža ar 18 pneimatiskajiem spilveniem. Ledusskapis, tostarp bāra nodalījums, izceļ vides komfortu.

Pievilcīgas iespējas pieejamas arī informācijas un izklaides sistēmai. Divi 10,1 collas displeji ar Full HD izšķirtspēju piestiprināti priekšējo sēdekļu aizmugurē. Tie attēlo saturu no pasažieru ierīcēm un spēj nodrošināt audio un video straumējumus, tostarp no labi pazīstamām straumēšanas platformām un mediju bibliotēkām.

Bang & Olufsen progresīvā skaņas sistēma uzstādīta prasīgiem augstas precizitātes audio baudītājiem; 1920 vatu pastiprinātājs darbina 23 skaļruņus. Tālvadības pults aizmugurējā sēdeklī, kas tagad piestiprināta centrālajam roku balstam, nodrošina iespēju vairākas komforta un informācijas un izklaides sistēmas funkcijas kontrolēt no aizmugurējā sēdekļa. Kontroles iekārta ar tā OLED skārienjūtīgo displeju ir viedtelefona izmērā.

Pielāgojama aktīvā balstiekārta

Starp uzlabotā A8 nozīmīgajiem elementiem ir pielāgojama aktīvā balstiekārta. Tās spēj pacelt vai nolaist katru riteni, izmantojot elektronisku motoru, tādējādi aktīvi regulējot šasijas pozīciju jebkurā braukšanas situācijā. Kad Audi Drive Select sistēmā uzstādīts Dynamic režīms, A8 stingri izbrauc līkumus, sasveres leņķis ir mazs un virsbūve gandrīz nesakustas, veicot bremzēšanu. Turpretī Comfort+ režīmā automobilis līgani pārbrauc jebkuriem nelīdzenumiem. Šeit stūrēšana sadarbojas ar priekšējo kameru, ļaujot tai sistēmas robežās atpazīt nelīdzenumus un priekšlaicīgi noregulēt aktivizētājus.

Comfort+ režīmā pielāgojamajai aktīvajai balstiekārtai ir īpaša funkcija – tās integrētā sāniskā sagāšanās funkcija samazina centrbēdzi, ko sajūt pasažieri. Iebraucot līkumā, šī funkcija paceļ to virsbūves sānu, kas atrodas līkuma ārpusē, un nolaiž sānu otrā pusē, tādējādi sagāžot to līkumā pat par trīs grādiem.

Digitālie Matrix LED priekšējie lukturi

Katram priekšējam lukturim ir aptuveni 1,3 miljons mikrospoguļu, kas sadala gaismu niecīgos pikseļos. Tas ļauj to kontrolēt ar maksimālu precizitāti, kas ir pielīdzināma video projektoram. Tādējādi tiek sniegtas jaunas funkcijas, braucot pa šoseju – digitālie Matrix LED priekšējie lukturi rada gaismas paklāju, kas īpaši izgaismo autovadītāja joslu.

Audi S8 – iedvesmojoša veiktspēja luksusa automobiļu segmentā

Audi S8 TFSI quattro ir šīs sērijas sportiskākais modelis. Biturbo V8 dzinējs rada 420 kW (571 ZS) jaudu un 800 Nm griezes momentu diapazonā no 2050 līdz 4500 apgriezieniem. No 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 3,8 sekundēs. Skaņas vārsti izplūdes sistēmā maina skaņu. Tikai S8 pieejama pielāgojama aktīvā balstiekārta, sporta diferenciālis un dinamiskā visu riteņu stūrēšana.

Visi atjaunotā Audi A8 modeļi jau standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV), kas izmanto A8 48 voltu galveno elektrosistēmu.

Bāzes cena – sākot no 99 500 eiro

Uzlabotā Audi A8 tirdzniecība Eiropas tirgos sāksies decembrī. Vācijā A8 bāzes cena ir 99 500 eiro. Audi S8 būs pieejams ar 144 800 eiro sākuma cenu.

Reklāma

15 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
15 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ciba
04.11.2021 09:21

Atkal tā melnā spīdīgā plastmasa un glāstāmie ekrāni tur kur nav tiem jābūt.
Nu nav labāk par alumīnija podziņām un kloķīšiem, bet ganjau ir testa grupas kur jampampiņi klanījuši galviņas- ekrāns kā teslai, tad jau labāks!

Name*
04.11.2021 09:47
Reply to  Ciba

Ielikt ekrānu un salikt tur pogas ir lētāk, nekā izveidot fiziskas pogas.

Čiekurs
04.11.2021 10:30
Reply to  Name*

Nu, nu, ne jau par lētumu te ražotājs ir padomājis. Vienkārši šis izskatās daudz futūristiskāk un modernāk. Lietotājs gan šoreiz dabū pa ausīm tā dēļ.

Name*
04.11.2021 11:05
Reply to  Čiekurs

Jebkura kompānija domā, kā palielināt ieņēmums. Kad lika ekrānus, tas bija par to padomāts. Tas, ka tas izskatās modernāk, tas ir tikai plus. Ja vairāki cilvēki pārstāj pirkt tāda veida mašīnas, dēļ šī iemesla. Tad kompānija to mēģinās labot. Ja redz, ka nav tik liels daudzums kuru neapmierina un tādēļ neiegādājas. Tad viņiem nav vajadzības pēc izmaiņām. Tādēļ lietotājs nesaņem pa ausīm, jo viņš pats izvēlas vai viņš tādu vēlas vai nē. Neviens viņam neliek pirkt.

Čiekurs
04.11.2021 11:39
Reply to  Name*

Nē, lietotājs piever acis uz tādām lietām un iegādes kritērijus izvērtē pēc svarīguma. Šajā gadījumā par to pat neiedomājas un izbauda uz savas ādas tikai, kad jau pirkums ir izdarīts.
Parādi man, lūdzu, skaitļos kur šīs skārienpogas un ekrāni izmaksā lētāk salīdzinot ar fiziskajām pogām. Pats nemeklēšu, jo neapgalvoju.

Elektriķis
04.11.2021 11:09
Reply to  Čiekurs

Kaut kā šī cīņa par fiziskajām pogām atgādina telefonu vēsturi. Blackberry laikam bija pēdējais, kurš plašās iespējas centās savienot ar fiziskajām podziņām.

Elektriķis
04.11.2021 11:18

Jā, MB uztaisījis daudz skaistāk.

Čiekurs
04.11.2021 11:33
Reply to  Elektriķis

Salīdzinājums ar telefoniem nekorekts, jo vadot auto “displejs” ir tur ārā, taču bakstot telefonu, uzmanību pievērs tur, kur vajag- telefona ekrānam.
Par fiziskajām pogām arī telefonam tīri praktiski tas ir daudz piemērotāk, īpaši darba vajadzībām.
Es lieliski saprotu, ka tā ir pagātne un visiem pa lielam piedrāž, ko lietotājam īstenībā vajag, taču nevajag bērt cukuru un teikt, ka šis ir baigi ērti.

Elektriķis
04.11.2021 11:49
Reply to  Čiekurs

Ko tad Tu īsti braucot gribi darīt? Temperatūra ir iestādīta vasarā viena, ziemā cita. Stūres apsilde auto režīmā. Auto hold on. Gaismas auto.
Lielākā čakarēšanās ar ekrānu ir, sākot navigāciju, tur nu bez ekrāna nekādi neiztikt, ja nu vienīgi nemēģini darbināt impotento runas pazīšanu.

Čiekurs
04.11.2021 12:10
Reply to  Elektriķis

Ļooti daudz slēgāju kruīzu un brīvroku sistēmu. Tad audio, sēdekļu apsildi, ziemā klimatu (auto režīms reizēm nedarbojas pilnīgi un svīst logi).
Tagadējam auto ir kkas pa vidu starp šo skārien-piebāzto un fizisko pogu. Daudzas vidēji svarīgas funkcijas nevar pārvaldīt nenovēršot skatu no ceļa, tāpēc tās izmantot nevaru.
Darba iekārtām arvien biežāk sāk parādīties skārienpogas un tas man galīgi ikdienu nepadara vieglāku.

Elektriķis
04.11.2021 12:24
Reply to  Čiekurs

Kruīzs ir uz stūres vai, kā man nepatīk, uz atsevišķa kloķīša. Pat Teslai tā ir. Tas pats par audio.
Logi parasti svīst, kad iekāp auto, nevis braucot. Tā ir mana pieredze.

jozis
04.11.2021 12:34
Reply to  Elektriķis

Pieredze no cilvēka kurš braukā ar Ford Mondeo? :D

Elektriķis
04.11.2021 12:36
Reply to  jozis

ID.3

Čiekurs
04.11.2021 14:58
Reply to  Elektriķis

*klusums* :D

Reklāma