Reklāma

“Facebook” zīmola maiņa uzņēmumam varētu izmaksāt vismaz 20 miljonus dolāru

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Jau rakstījām, ka oktobra beigās “Facebook” paziņoja, ka mainījis savu zīmolu un nosaukumu un tagad dēvējams par “Meta”. Tātad “Meta” ir mātesuzņēmums tādiem pakalpojumiem kā “Facebook” lietotne, “Instagram”, “Messenger”, “Whatsapp”, “Oculus”. Tomēr šķiet, ka tik gluda un lēta šī pāreja vis nebūs. Izrādās, ka ir tāds uzņēmums “Meta PCs”, kura dibinātāji ir gatavi gan pašu preču zīmi, gan nosaukumu pārdot “Facebook” par 20 miljoniem dolāru.

Datoru ražotāja “Meta PCs” dibinātāji Džo Dergers un Zaks Šuts 23. augustā iesniedza pieteikumu par preču zīmi nosaukumam “Meta”. To viņi izdarīja krietni pirms parādījās kādas baumas par “Facebook” zīmola maiņu. Abi dibinātāji norāda, ka uzņēmums darbojas jau gadu, taču gaidīja līdz augustam, lai iesniegtu pašu preču zīmi. Pieteikums vēl nav apstiprināts, taču “Meta PCs” pārstāvji norāda, ka vēlas atteikties no preču zīmes par labu “Facebook”. Par to “Facebook” būs jāatvadas no vismaz 20 miljoniem dolāru, kas tīri nosedz pašas zīmola maiņas izmaksas. Taču “Meta PCs” no “Facebook” var paprasīt arī papildus sāpju naudu par atteikšanos no “Meta” preču zīmes.

Vienlaikus “Meta PCs” jau šobrīd gūst ievērojamu netiešu labumu no “Facebook” paziņojuma par zīmola maiņu. Uzņēmuma sekotāju skaits sociālajos tīklos palielinājies par 5000%, kas, domājams, krietni uzlabojis pārdošanas apjomus.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Guntars K(@gunzz29)
04.11.2021 14:18

Varēja noziedot labdarībai. Viņiem 20 ļimaki kaut kāda nenozīmīga sīkuma dēļ jātērē. SviesC!

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: