Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” zīmola maiņa uzņēmumam varētu izmaksāt vismaz 20 miljonus dolāru

    Jaunākie raksti

    Jau rakstījām, ka oktobra beigās “Facebook” paziņoja, ka mainījis savu zīmolu un nosaukumu un tagad dēvējams par “Meta”. Tātad “Meta” ir mātesuzņēmums tādiem pakalpojumiem kā “Facebook” lietotne, “Instagram”, “Messenger”, “Whatsapp”, “Oculus”. Tomēr šķiet, ka tik gluda un lēta šī pāreja vis nebūs. Izrādās, ka ir tāds uzņēmums “Meta PCs”, kura dibinātāji ir gatavi gan pašu preču zīmi, gan nosaukumu pārdot “Facebook” par 20 miljoniem dolāru.

    Datoru ražotāja “Meta PCs” dibinātāji Džo Dergers un Zaks Šuts 23. augustā iesniedza pieteikumu par preču zīmi nosaukumam “Meta”. To viņi izdarīja krietni pirms parādījās kādas baumas par “Facebook” zīmola maiņu. Abi dibinātāji norāda, ka uzņēmums darbojas jau gadu, taču gaidīja līdz augustam, lai iesniegtu pašu preču zīmi. Pieteikums vēl nav apstiprināts, taču “Meta PCs” pārstāvji norāda, ka vēlas atteikties no preču zīmes par labu “Facebook”. Par to “Facebook” būs jāatvadas no vismaz 20 miljoniem dolāru, kas tīri nosedz pašas zīmola maiņas izmaksas. Taču “Meta PCs” no “Facebook” var paprasīt arī papildus sāpju naudu par atteikšanos no “Meta” preču zīmes.

    Reklāma

    Vienlaikus “Meta PCs” jau šobrīd gūst ievērojamu netiešu labumu no “Facebook” paziņojuma par zīmola maiņu. Uzņēmuma sekotāju skaits sociālajos tīklos palielinājies par 5000%, kas, domājams, krietni uzlabojis pārdošanas apjomus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Guntars K
    04.11.2021 14:18

    Varēja noziedot labdarībai. Viņiem 20 ļimaki kaut kāda nenozīmīga sīkuma dēļ jātērē. SviesC!

    Reklāma