Web Analytics
More
    Reklāma

    Pasaules pirmizrādi piedzīvo 100% elektriskās SUV kupejas Volkswagen ID.5 un ID.5 GTX

    Jaunākie raksti

    Volkswagen ID.5 un ID.5 GTX – uz MEB platformas veidotas un garām distancēm piemērotas elektriskās SUV kupejas ar standarta komplektācijā pieejamu premium aprīkojumu – piedzīvojušas pasaules pirmizrādi. ID.5 piedāvā aizmugures piedziņas sistēmu ar 128 kW (174 ZS) vai 150 kW (204 ZS) jaudu, bet ID.5 GTX – visu riteņu piedziņu ar 200 kW (299 ZS). ID.5 sniedz plašuma sajūtu ar novatoriskiem vadības risinājumiem, cilvēka un mašīnas saskarsmi (HMI), kas interaktīvi nodrošina informācijas un datu pieejamību automašīnas vadītājam un pasažieriem, kā arī ar informācijas un izklaides un asistentu sistēmām, kas ļauj induktīvi uzlādēt viedtālruni un nodrošināt multivides straumēšanu ar App-Connect funkciju. ID.5 programmatūras atjauninājumi tiek veikti tiešsaistē ar Over-the-Air (OTA), tāpēc nav nepieciešams apmeklēt dīleru centrus klātienē. Volkswagen ID.5 un ID.5 GTX Latvijā būs pieejami sākot no 2022. gada sākuma.

    Progresīvas un pilnībā savienotas asistentu sistēmas

    Kopā ar navigācijas un Car-to-X atrašanās vietas datiem mijiedarbība starp adaptīvās kruīza kontroles un Lane Assist sistēmām braukšanu padara krietni drošāku, bezrūpīgāku un vieglāku, daļēji pateicoties automatizētai braukšanai. Arī parkošanās tagad ir krietni vienkāršāka, pateicoties Park Assist Plus sistēmai ar atmiņas funkciju, kas arī palīdz autovadītājam atrast autostāvvietu un sniedz stūrēšanas atbalstu, kad tiek iebraukts un izbraukts no autostāvvietām. Parkošanās sistēma spēj atdarināt individuālus, iepriekš apgūtus manevrus, tādējādi samazinot autovadītāja slodzi.

    Trīs jaudas varianti

    Elektriskā SUV kupeja tirgū nonāks 2022. gadā ar trīs motoru variantiem. ID.5 Pro tiek darbināts ar aizmugurējo piedziņu un 128 kW (174 ZS) jaudu. ID.5 Pro Performance modelī aizmugurē esošais motors nodrošina 150 kW (204 ZS) jaudu. Modelī ID.5 GTX viens elektromotors atrodas uz priekšējās ass, bet vēl viens uz aizmugurējās. Dubulto motoru visu riteņu piedziņas sistēma sniedz, maksimums, 220 kW (299 ZS) jaudu1. Flagmaņa modelis no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,3 sekundēs un sasniedz 180 km/h maksimālo ātrumu.

    Nobraukšanas distance līdz 520 km

    Visos ID.5 motoru variantos izmantots ietilpīgs, garām distancēm piemērots akumulators, kas spēj uzglabāt 77 kWh enerģijas (neto). Prognozēts, ka ID.5 spēs nobraukt līdz pat 520 km (WLTP ciklā), bet flagmaņa visu riteņu piedziņas modelis ID.5 GTX varēs nobraukt līdz 480 km (WLTP ciklā).

    Atjautīga telpas ekonomija un elegants dizains

    ID.5 balstīts uz telpu taupošu arhitektūru, izmantojot modulāro elektriskās piedziņas matricu (MEB). Ar ārējo garumu 4,6 metri un 2,77 metru garenbāzi ID.5 interjers piedāvā tikpat daudz vietas, cik tradicionāls SUV no vienas klases augstāk. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu pozīcijas, bagāžas nodalījums variē no 549 līdz 1 561 litram. ID.5 rada ārkārtīgi modernu, jaudīgu un elegantu iespaidu – jumta izliekums eleganti sniedzas pār virsbūvi, aizmugurē virzoties uz leju un radot funkcionālu spoileri. Garām distancēm piemērotais ID.5 sasniedz 0,26 pretestības koeficientu kas nodrošina, ka 77 kWh akumulatorā uzglabātā enerģija tiek izmantota pēc iespējas efektīvāk.

    Divi displeji un Online Voice Control

    Kontroles ierīces un displeji koncentrēti divos ekrānos – kompakts displejs izvietots aiz stūres, bet liels 12 collu displejs atrodas automašīnas centrālajā daļā. Vēl pieejams trešais līmenis – dabiskas balss kontrole Hello ID. ID. Light, gaismas josla, kas iestrādāta zem vējstikla, piedāvā intuitīvu atbalstu vadītājam, piemēram, brīdinot bīstamās situācijās vai transportlīdzekļa navigācijas laikā, kad virziena rādītāji tiek atspoguļoti vējstiklā un parādās autovadītāja redzes laukā aptuveni 10 metrus automobiļa priekšā.

    Moderna apgaismojuma tehnoloģija

    Kad autovadītājs tuvojas automobilim ar tā atslēgām, ID.5 uzsāk sagaidīšanas procesu – priekšējie un aizmugurējie lukturi veic apgaismojuma secību. Tajā pat laikā projektori atpakaļskata spoguļos uz zemes izgaismo ID. saimei raksturīgo parakstu. Gan priekšējie, gan aizmugurējie lukturi aprīkoti ar jaunākajām LED tehnoloģijām.

    No komforta līdz sportam

    Pateicoties braukšanas profila izvēles funkcijai (standarta aprīkojumā), autovadītājs var noteikt, kā vairākos dažādos režīmos darbojas elektriskās piedziņas motori un stūrēšanas sistēma. Pēc pieprasījuma klients var aprīkot ID.5 ar progresīvo stūrēšanu, kuras precizitāte palielinās ar stūres leņķi, un sportisku pārnesumu. Trešā opcija pieejama DCC elektroniskās balstiekārtas kontroles veidā – tā vēl vairāk palielina atšķirības starp maigu un sportisku braukšanu. Riteņu disku diametru iespējams izvēlēties no 19 līdz 21 collai.

    Ērta uzlāde

    ID.5 modeļus iespējams uzlādēt ar līdz pat 11 kW jaudu maiņstrāvas uzlādes stacijās vai mājās. Kamēr esat izbraukumā, ID.5 modeļus iespējams uzlādēt līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās ar līdz pat 135 kW jaudu. Aptuveni 30 minūtēs akumulators ir spējīgs uzglabāt enerģiju nākamajiem 390 kilometriem ID.5 modelī vai 320 kilometriem ID.5 GTX modelī (WLTP ciklā).

    Way to Zero stratēģija

    Mērķis pilnībā elektrificēt visu jauno automobiļu floti apvienojumā ar jauno ACCELERATE zīmola stratēģiju arī paātrina uzņēmuma digitālo transformāciju. Ar ID.5 Volkswagen sper nākamo soli savā ceļojumā, lai kļūtu par uz programmatūru orientētu mobilitātes sniedzēju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ciba
    03.11.2021 22:05

    Lai VAG iebāž savas ekrānu klimatkontroles, glāstāmas stūres, glāstāmās gaismas un melno spīdīgo plastmasu tur kur saule nespīd.
    Fui.

    GTX
    03.11.2021 22:09

    Lasu, ka klimata forumā pieminēta arī ideja ierobežot auto ātrumu ar 100km/st – mazāk iztērētas enerģijas uz kilometru. Mūsējiem izpaliks tēriņi 4joslu maģistrālēm.

    Usinss
    04.11.2021 08:25
    Reply to  GTX

    Lai sāk ar sevi un uz šīm konferencēm dodas neizmantojot fosilās degvielas.Tikmēr, lai aizver savu muti klimata forumieši….

    Grēta
    04.11.2021 09:13
    Reply to  Usinss

    Grēta tevi spēcīgi iespaidojusi)) Efekts ir no lielām izmaiņām, nevis no tā ka 1000 cilvēku uz konferenci aiziet kājām. Es gan nesaprotu, kāpēc vispār mūsdienās jāsatiekas, lai vienotos par kaut ko.Un protams, ka tas paver kārtējās korupcijas iespējas – būs sistēma, kā atsevišķiem tēliem dot iespēju braukt ātrāk, apmaiņā pret citiem labumiem. Lai gan atkal, no lielo skaitļu puses, pat ja būs kādam narušilovkas, lielākā daļa vienalga brauks ar 100 un šeit runa par to, vai šis simtnieka ierobežojums globāli dod būtisku ieguldījumu, kā tas salīdzināms ar ierosinājumu samazināt dzīvojamo telpu temparatūru par 2 grādiem u.c.

    Noris
    03.11.2021 22:19

    Māk vags smukus auto taisīt. reali Teslai jaiespringst.

    Ērta uzlāde
    04.11.2021 00:53

    Tiešām prieks, ka ērta uzlāde, nevis jāceļ auto uz pacēlāja, jānoskrūvē visi riteņi, tad jānoņem akumulators, jānofleksē pāris detaļas un tikai tad var uzlādēt. Pēc tam visu sametina atpakaļ, saliek pa vietām un brauc tālāk. Tas tiešām būtu neērti. Bet te viss čotka. Malači.

    Gundars
    04.11.2021 21:36
    Reply to  Ērta uzlāde

    Kuš! Slidenajiem preses relīzētājiem tak jāizrāda sava īpašā valoda. Viss tik ērti, visas pieredzes tik unikālas, viss tik pilnībā pārstrādāts un progresīvs..
    Kur tādi āksti rodās, kas šo visu skribelē?

    Reklāma