Reklāma

“Amazon” iedzīvina konkurenci un sper platu soli pretī ātrgaitas satelītu interneta sniegšanai

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Kamēr “SpaceX” turpina strādāt pie sava “Starlink” projekta un orbītā nogādāt kārtējās satelītu kravas, arī “Amazon” nesēž, rokas klēpī salicis. Uzņēmumam ir līdzīgi plāni attiecībā uz ātrgaitas interneta servisa sniegšanu un nupat spēris lielu soli pretī mērķim izvietot orbītā 3236 satelītus. “Amazon” iesniedzis licences pieteikumu Federālajai sakaru komisijai, lai 2022. gada beigās palaistu satelītu prototipus “KuiperSat-1” un “KuiperSat-2”.

Tas būs sava veida eksperiments, lai redzētu, kā šie satelīti darbojas ārpus laboratorijas vides. Tas ļaus arī izvērtēt palaišanas procedūras un misijas norisi, saprast, ko uzlabot, lai sekmīgāk palaistu orbītā 3236 satelītus. Testa laikā viens no prototipiem būs aprīkots ar saulessargu, kas ļaus saprast, vai šādā veidā satelīts kļūst mazāk atstarojošs un tādējādi ne tik redzams no zemes.

“Project Kuiper” tehnoloģiju viceprezidents Rajevs Beidieils norāda, ka “Amazon” radījis daudz jaunu tehnoloģiju, lai sasniegtu šī projekta izmaksu un veiktspējas mērķus. Viņš uzsver, ka satelītu prototipi veiksmīgi izmēģināti simulācijās laboratorijas vidē, tāpēc pienācis laiks tos testēt reālos apstākļos. Tajos iekļauts vairums tehnoloģiju, ko uzņēmums paredz integrēt galīgajā satelītu versijā.

Prototipu palaišanā “Amazon” sadarbojas ar uzņēmumu “ABL Space Systems”, kura raķete nogādās tos orbītā. Kad izmēģinājums būs pabeigts, “Amazon” šos prototipus plāno noņemt, lai neaudzētu jau tā lielo kosmosa atkritumu apjomu. Uzņēmums paredz, ka pusi no satelītiem orbītā spēs nogādāt līdz 2026. gadam, savukārt visus 3236 satelītus cer palaist līdz 2029. gada 30. jūlijam.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow(@krotow_2)
03.11.2021 14:23

Izskatās ka drīz LEO vairs vietas nebūs. Un par astronomiem būs pavisam aizmirsuši.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: