Web Analytics
More
    Reklāma

    LG Electronics sasniedzis augstāko ceturkšņa pārdošanas apjomu vēsturē

    Jaunākie raksti

    LG Electronics (LG) paziņoja, ka uzņēmuma konsolidētais tirdzniecības apjoms šī gada trešajā ceturksnī veidoja 16,23 miljardu ASV dolāru, kas ir par 22% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn un augstākais ceturkšņa pārdošanas apjoms LG Electronics vēsturē, kas atspoguļo lielu pieprasījumu pēc premium LG sadzīves iekārtām un televizoriem.

    LG Home Appliance & Air Solution Company trešajā ceturksnī strādāja ar 6,1 miljardu ASV dolāru tirdzniecības apjomu un 436,51 miljonu ASV dolāru pamatdarbības peļņu. Pārdošanas apjoms gada griezumā pieauga par 14,7%, ko veicināja spēcīga izaugsme Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā un Eiropā. Sagaidāms, ka produktu konkurētspēja un operacionālā efektivitāte palīdzēs saglabāt LG izaugsmi, kas gan varētu palēnināties, ņemot vērā izejmateriālu izmaksu pieaugumu.

    Reklāma

    LG Home Entertainment Company tirdzniecības apjoms trešajā ceturksnī sasniedza 3,61 miljardu ASV dolāru, kas ir par 13,9% vairāk nekā pirms gada. Šis bijis jau ceturtais ceturksnis pēc kārtas ar tik veiksmīgu pārdošanas apjomu, galvenokārt pateicoties stabilam pieprasījuma kāpumam pēc tādiem premium produktiem kā OLED un lielo ekrānu televizoriem Ziemeļamerikā un Eiropā. Pamatdarbības peļņa 179,91 miljonu ASV dolāru apmērā bijusi mazāka, nekā pagājušā gada trešajā ceturksnī, ņemot vērā tādu komponenšu kā LCD paneļi cenu kāpumu.

    LG Vehicle component Solutions Company tirdzniecības apjoms sasniedzis 1,5 miljardu ASV dolāru, gada griezumā reģistrējot 4,8% pieaugumu. Trešā ceturkšņa 464,32 miljonu ASV dolāru pamatdarbības zaudējumos ietverti vienreizēji izdevumi saistībā ar General Motors īstenoto elektrisko automobiļu Chevy Bolt atsaukumu. Lai arī nozare ceturksnī piedzīvoja pieprasījuma kāpumu pēc automašīnām, tostarp elektriskajiem automobiļiem, globālais automobiļu tirgus saskārās ar būtiskiem traucējumiem, ko rada pusvadītāju deficīts. Ceturtajā ceturksnī uzņēmums koncentrēsies uz savu globālo piegādes tīklu stiprināšanu, īstenojot plašākas sadarbības ar automobiļu oriģinālo detaļu ražotājiem un citiem komponenšu piegādātājiem.

    LG Business Solutions Company tirdzniecības apjoms trešajā ceturksnī gada griezumā pieauga par 13,9% un sasniedza 1,46 miljardu ASV dolāru, pateicoties pieprasījumam pēc informācijas attēlošanas produktiem, personīgajiem datoriem un monitoriem, kā arī pakāpeniskai B2B segmenta atlabšanai. Pamatdarbības zaudējumus 10,62 miljonu ASV dolāru apmērā radīja nozīmīgu komponenšu, tostarp LCD paneļu, pusvadītāju un saules enerģijas plātņu cenu pieaugums, kā arī globālo loģistikas izmaksu kāpums. Gada pēdējā ceturksnī uzņēmums plāno agresīvi pievērsties atlabstošajam B2B segmentam, vienlaikus uzlabojot produktu konkurētspēju un operacionālo efektivitāti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Aivars
    30.10.2021 22:03

    Pēc LG telefonu izgāšanos vairs negribas uz viņu produkciju skatīties…

    Reklāma