Reklāma

Ilgi gaidītais “BMW i4” elektriskais sedans nonācis ražošanā

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Elektriskā “BMW i4” sedana ceļš līdz konveijeram bijis garš un ilgs, bet vācu autoražotājs oficiāli paziņojis, ka mašīna nonākusi ražošanā. Lai uzsāktu šī modeļa ražošanu, BMW nācās veikt izmaiņas ražošanas līnijā, investīcijām sasniedzot 200 miljonus eiro.

BMW Minhenes rūpnīcas vadītājs Peters Vēbers norādījis, ka rūpnīcas pielāgošanas process bijis laikietilpīgs un sarežģīts, jo 100 gadus vecajā ēkā vajadzēja ievietot jaunas iekārtas un pielāgot esošās, turklāt tas viss tika izdarīts, neapturot ražošanu. Rūpnīcā Minhenē tiek salikti arī ļoti populārie 3. sērijas modeļi, kā arī 4. sērijas “Gran Coupe”.

Kā skaidro autoražotājs, aptuveni 90% no ražošanas iekārtām un sistēmām var izmantot gan elektriskajām, gan ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotajām mašīnām, taču izmaiņas bija nepieciešamas, lai varētu samontēt mašīnas grīdu un aizmugurējo daļu jeb vietas, kur atrodas baterijas un elektriskais motors. Piemēram, baterijas pie mašīnas pieskrūvē pilnībā automatizēta sistēma. Plānots, ka līdz 2023. gadam aptuveni puse Minhenē salikto BMW būs elektrificēti un lielākā daļa no tām būs pilnībā elektriskas mašīnas nevis hibrīdi. Tiek solīts, ka “i4” ar vienu uzlādi WLTP ciklā var nobraukt līdz pat 590 kilometriem.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Karlis
25.10.2021 11:25

nu vismaz sākumā mārketings runā saldus vārdus.
redzēs kā ies ar testiem un skaitļiem cenu lapās.

25.10.2021 21:04
Reply to  Karlis

Jā tos būs intresanti redzēt.

Krotow(@krotow_2)
25.10.2021 21:47
Reply to  Karlis

Skaitļi cenu lapās vidējo aritmētisko “bīmera” urbēju Latvijā galīgi neuzrunās :)

Gaamers
27.10.2021 19:27
Reply to  Krotow

Tu esi pieskaitāms pie tiem kuri pat savu veco ford focus uz jaunu focusu nespēj nomainīt, šajā gadījumā tiesības izteikties =0.

Krotow(@krotow_2)
27.10.2021 20:31
Reply to  Gaamers

Ierunājās kāds kuram pat sava auto nav.

nnjhh
25.10.2021 22:10

izcili pretīga priekša

Elektriķis
26.10.2021 12:03
Reply to  nnjhh

Ja sēdi iekšā tad priekšu neredzi. Ja priekšā divu melno spīdīgo laukumu vietā būtu viens, sanāktu Audi Q4-etron. Kaut kā šie viens no otra noskatās.

Ciba
26.10.2021 11:34

Ja nu kādam likās ka Bengls nav pārsitams.

zzz
27.10.2021 21:48

Normalas restes jau Aliexpress var pasutit

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: