Elektriskā “BMW i4” sedana ceļš līdz konveijeram bijis garš un ilgs, bet vācu autoražotājs oficiāli paziņojis, ka mašīna nonākusi ražošanā. Lai uzsāktu šī modeļa ražošanu, BMW nācās veikt izmaiņas ražošanas līnijā, investīcijām sasniedzot 200 miljonus eiro.
BMW Minhenes rūpnīcas vadītājs Peters Vēbers norādījis, ka rūpnīcas pielāgošanas process bijis laikietilpīgs un sarežģīts, jo 100 gadus vecajā ēkā vajadzēja ievietot jaunas iekārtas un pielāgot esošās, turklāt tas viss tika izdarīts, neapturot ražošanu. Rūpnīcā Minhenē tiek salikti arī ļoti populārie 3. sērijas modeļi, kā arī 4. sērijas “Gran Coupe”.
Kā skaidro autoražotājs, aptuveni 90% no ražošanas iekārtām un sistēmām var izmantot gan elektriskajām, gan ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotajām mašīnām, taču izmaiņas bija nepieciešamas, lai varētu samontēt mašīnas grīdu un aizmugurējo daļu jeb vietas, kur atrodas baterijas un elektriskais motors. Piemēram, baterijas pie mašīnas pieskrūvē pilnībā automatizēta sistēma. Plānots, ka līdz 2023. gadam aptuveni puse Minhenē salikto BMW būs elektrificēti un lielākā daļa no tām būs pilnībā elektriskas mašīnas nevis hibrīdi. Tiek solīts, ka “i4” ar vienu uzlādi WLTP ciklā var nobraukt līdz pat 590 kilometriem.
nu vismaz sākumā mārketings runā saldus vārdus.
redzēs kā ies ar testiem un skaitļiem cenu lapās.
Jā tos būs intresanti redzēt.
Skaitļi cenu lapās vidējo aritmētisko “bīmera” urbēju Latvijā galīgi neuzrunās :)
Tu esi pieskaitāms pie tiem kuri pat savu veco ford focus uz jaunu focusu nespēj nomainīt, šajā gadījumā tiesības izteikties =0.
Ierunājās kāds kuram pat sava auto nav.
izcili pretīga priekša
Ja sēdi iekšā tad priekšu neredzi. Ja priekšā divu melno spīdīgo laukumu vietā būtu viens, sanāktu Audi Q4-etron. Kaut kā šie viens no otra noskatās.
Ja nu kādam likās ka Bengls nav pārsitams.
Normalas restes jau Aliexpress var pasutit