Reklāma

Parīzes lidostā testē autonomu bagāžas pārvadāšanas transportu

Jaunākie raksti

Hyundai Bayon apskats – vai mazais korejiešu SUV spēj konkurēt ar eiropiešu alternatīvām?

Kompaktklases krosoveru segments kļuvis tikpat piesātināts kā hečbeku kategorija – pilsētai domāts SUV ir šķietami katram autoražotājam. Dažiem tādi...

BMW sniedz ieskatu īpaši ekskluzīvajā “3.0 CSL Hommage” modelī

Vācu autoražotāja BMW sporta divīzija sniegusi pirmo ieskatu īpaši ekskluzīvajā "3.0 CSL Hommage" modelī, kas tiks prezentēts vēlāk šogad,...

Bateriju problēmu dēļ Volkswagen uz laiku spiests apturēt ID.Buzz ražošanu

Vācu mediji ziņo, ka Volkswagen ir spiests apturēt elektriskā ID.Buzz ražošanu, saskaroties ar bateriju defektu no jauna piegādātāja. Jaunā...

Baumo, ka BMW 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā sākotnēji plānots

Viens no vācu autoražotāja BMW flagmaņiem 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā plānots, tam notiekot ap 2027. gadu....

LG iesaistās elektroauto uzlādes iekārtu biznesā

Korejiešu uzņēmums LG paziņojis par savu iesaistīšanos elektroauto uzlādes iekārtu biznesā - LG pārpircis citu Dienvidkorejas uzņēmumu "AppleMango", kas...

Parīzes Šārla de Golla lidostā uzsākti izmēģinājumi autonomam, elektriskam transportlīdzeklim, kas pārvadā bagāžu. Testus veic “Groupe ADP”, kas ir lidostu operators Parīzes apkaimē. Tā ir noslogotākā lidosta Eiropas Savienībā, 2019. gadā apkalpojot 76 miljonus pasažieru.

Ņemot vērā milzīgo cilvēku plūsmu de Golla lidostā, tiek meklēti risinājumi, kā darbību un bagāžas pārvadāšanu padarīt efektīvāku. Lidostas operators norāda, ka šāda transportlīdzekļa testēšana ir daļa no centieniem samazināt piesārņojumu, kas rodas dažādos lidostas procesos, kā arī meklēt risinājumus alternatīvo enerģijas veidu lietošanai lidostā.

Izmantotajā risinājumā transportlīdzeklis pa lidostu pārvietojas pilnībā autonomi, pielietojot GPS un virkni sensoru, kas tam ļauj saprast savu atrašanās vietu attiecībā pret lidmašīnu, kā arī ļauj braukt uz un no termināļa. Sistēmu veidojis uzņēmums “Orok”, tā pārstāvjiem skaidrojot, ka šāds risinājums bagāžas pārvadāšanas izmaksas var samazināt līdz pat 50 procentiem. Testēšana gan nav sākusies ļoti strauji, jo transportlīdzeklis pagaidām pārvadā tukšus bagāžas konteinerus, to darot “Air France” kravas noliktavas tuvumā, kas ir krietni patālu lidostas nostūrī, tālu prom no lielās burzmas. Ja šie pirmie izmēģinājumi būs veiksmīgi, tad nākamie prototipi jau tiks likti pie darba pa īstam.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma