Reklāma

Parīzes lidostā testē autonomu bagāžas pārvadāšanas transportu

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

Parīzes Šārla de Golla lidostā uzsākti izmēģinājumi autonomam, elektriskam transportlīdzeklim, kas pārvadā bagāžu. Testus veic “Groupe ADP”, kas ir lidostu operators Parīzes apkaimē. Tā ir noslogotākā lidosta Eiropas Savienībā, 2019. gadā apkalpojot 76 miljonus pasažieru.

Ņemot vērā milzīgo cilvēku plūsmu de Golla lidostā, tiek meklēti risinājumi, kā darbību un bagāžas pārvadāšanu padarīt efektīvāku. Lidostas operators norāda, ka šāda transportlīdzekļa testēšana ir daļa no centieniem samazināt piesārņojumu, kas rodas dažādos lidostas procesos, kā arī meklēt risinājumus alternatīvo enerģijas veidu lietošanai lidostā.

Izmantotajā risinājumā transportlīdzeklis pa lidostu pārvietojas pilnībā autonomi, pielietojot GPS un virkni sensoru, kas tam ļauj saprast savu atrašanās vietu attiecībā pret lidmašīnu, kā arī ļauj braukt uz un no termināļa. Sistēmu veidojis uzņēmums “Orok”, tā pārstāvjiem skaidrojot, ka šāds risinājums bagāžas pārvadāšanas izmaksas var samazināt līdz pat 50 procentiem. Testēšana gan nav sākusies ļoti strauji, jo transportlīdzeklis pagaidām pārvadā tukšus bagāžas konteinerus, to darot “Air France” kravas noliktavas tuvumā, kas ir krietni patālu lidostas nostūrī, tālu prom no lielās burzmas. Ja šie pirmie izmēģinājumi būs veiksmīgi, tad nākamie prototipi jau tiks likti pie darba pa īstam.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: