Reklāma

“Facebook” no ziņu plūsmas lēnām “izravē” ar politiku saistītus ierakstus

Jaunākie raksti

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

Paralēli visiem citiem darbiem un problēmām “Facebook” cenšas uzlabot ziņu plūsmas saturu. Tā kā ar politiku saistīti ieraksti platformā nav vēlami, lielākoties ņemot vērā notikušo ASV prezidenta vēlēšanu laikā, “Facebook” tos lēnām ņem ārā no ziņu plūsmas. Uzņēmuma blogā teikts, ka šāda pieeja tagad tiek izmēģināta jau vairāk nekā 80 valstīs, ieskaitot Zviedrijā, Spānijā, Īrijā, Kanādā, Brazīlijā, Indonēzijā. ASV šī funkcija kļuva pieejama vispirms, kur atsevišķi lietotāji jau kopš februāra var novērtēt, kā patīk “mazāk politiska” ziņu plūsmas versija.

“Facebook” jaunākais atjauninājums devis lielu progresu šajā jomā, krietni “patīrot” ziņu plūsmu no politiskiem ierakstiem un iesaistot šajā izmēģinājumā vēl 75 valstis. Uzņēmums neatklāj, kuras valstis ir pievienojušās, taču norāda, ka katrā no tām tikai “pavisam nelielam skaitam” lietotāju redzamas izmaiņas ziņu plūsmā. Kompānijas pārstāvis uzsver, ka šajā izmēģinājumā nav iekļautas valstis, kurās gaidāmas vēlēšanas vai kurās ir “lielāks konfliktu risks”.

Jāpiebilst, ka “Facebook” vadītājs Marks Zakerbergs par plāniem ziņu plūsmā samazināt ar politiku saistītu ierakstu apjomu paziņoja šī gada janvārī – dažas nedēļas pēc bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa atbalstītāju iebrukuma Kapitolijā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: