Reklāma

220.lv pilnveido preču pārnešanu dažādās e-komercijas sistēmās

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Pieaugot e-komercijas apjomiem, daudzi pārdevēji meklē un izmanto vairākus pārdošanas kanālus, kuru administrēšanai nepieciešami gan cilvēku, gan tehnoloģiskie resursi. Reaģējot uz šo tirgus nepieciešamību, tirdzniecības centrs internetā 220.lv ir ieviesis rīku, kas ļauj pārdevējiem ātri un ērti uzsākt tirdzniecību savā e-platformā. Izveidotais spraudnis palīdz pārnest pārdevēju piedāvātās preces no saviem e-veikaliem uz 220.lv, proti, integrēt preces, kas ir pieejamas dažādās platformās.

Spraudnis ir pielāgots populārākajām standarta platformām, piemēram, “WordPress”, “PrestaShop” un “OpenCart”, uz kuru pamata darbojas lielākā daļa e-veikalu. Tiek lēsts, ka pašreiz šis rīks ir aktuāls aptuveni 1500 pārdevējiem, kas tirgo savas preces Baltijas līmenī – Pigu.lt, 220.lv un Kaup24.ee.

“Divu gadu laikā Marketplace platformai ir pievienojušies vairāk nekā 3500 pārdevēju no visas Baltijas. Tik strauji attīstoties, mēs nepārtraukti meklējam risinājumus, kas ļautu pārdevējiem ātri integrēties mūsu sistēmā un padarītu visu procesu efektīvāku,” norāda Raimondas Žilēnas, e-komercijas platformas Marketplace vadītājs.

Pēc viņa teiktā, viens no laikietilpīgākajiem un cilvēkresursu ziņā ietilpīgākajiem procesiem ir preču pārvietošana no pārdevēja e-vietnes uz tiešsaistes tirdzniecības centru 220.lv. “Tas ir īpaši svarīgi pārdevējiem ar plašu preču klāstu. Jaunais spraudnis ļauj optimizēt šo procesu,” norāda R. Žilēnas.

Pārdevēji XML failos augšupielādē preces tirdzniecības sistēmā 220.lv, kuru sagatavošanai un apstrādei līdz šim bija nepieciešama IT speciālistu palīdzība. “Vienkāršojot failu augšupielādi, e-veikali ietaupīs gan laiku, gan izmaksas,” atklāj Raimondas Žilēnas.

Kā norāda R.Žilēnas, tas laiks, kad pārdevējiem būs iespēja tikai ar dažiem klikšķiem pārvietot visu preču sortimentu no saviem e-veikaliem uz 220.lv e-platformu, tuvojas ļoti strauji. Līdz ar šo soli preces nekavējoties nonāks jaunos tirgos – Lietuvas, Igaunijas un Somijas. Jau drīzumā 220.lv piedāvās šo iespēju pārdevējiem, uzlabojot izstrādāto spraudni un papildinot tā funkcionalitāti.

Spraudnis vienlaikus tiek piedāvāts pārdevējiem, kas tirgojas ne tikai 220.lv, bet arī citās e-tirdzniecības platformās, kuras pārvalda “PHH Group” Lietuvā un Igaunijā.

220.lv pieder “PHH Group”, kas ir lielākais e-tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs. Grupa tika izveidota, kad “Pigu Group”, kurā iekļaujas arī 220.lv, apvienojās ar somu tirdzniecības gigantu “Hobby Hall”. “PHH Group” pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Vairāk nekā 3500 pārdevēju veic tirdzniecību, izmantojot Grupas pārvaldītās e-tirdzniecības platformas, savukārt sortimentu veido vairāk nekā 2 miljoni preču. Tikmēr apmeklētāju skaits gadā ir aptuveni 145 miljoni.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma