Reklāma

“Instagram” testē “Favorites” funkciju, kas ļaus laicīgāk ieraudzīt iecienītāko profilu ierakstus

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

Ja esi tas, kurš “Instagram” seko lielam profilu lokam, iespējams kādreiz bijušas reizes, kad palaid garām ierakstus, kurus būtu vēlējies redzēt, piemēram, no saviem labākajiem draugiem vai favorītiem. Mūsdienās tas jau bez maz vai ir grēks “neielaikot” sava labākā drauga bildi – vēl apvainosies un vairs nedraudzēsies. Šādiem un citiem līdzīgiem gadījumiem “Instagram” šobrīd testē jaunu funkciju “Favorites” jeb “Izlase”, kas ļaus tev atzīmēt, kuri no profiliem ir tavi favorīti un attiecīgi viņu jauno saturu ieliks ierakstu joslas augšgalā.

Ar šo jauni funkciju iepazīstinājis “Instagram” izstrādātājs Alesandro Peluci (Alessandro Paluzzi). Viņš “Twitter” norādījis, ka jaunā “Favorites” funkcija lietotājam dod iespēju klasificēt nozīmīgākos “Instagram” profilus kā prioritātes un tādējādi tie nonāks ierakstu plūsmas augšgalā. Jāteic, ka jau šobrīd “Instagram” augšpusē vispirms vari redzēt savu draugu ierakstus un tikai pēc tos, ko ielikuši uzņēmumi, zīmoli utml.

Jāpiezīmē, ka 2017. gadā “Instagram” vēlējās ieviest vienu citu līdzīgu funkciju, ko arī bija plānots saukt par “Favorites”. Bija doma, ka lietotāji katram savam ierakstam drīkst izraudzīties konkrētu mērķauditoriju, konkrētus profilus, kuri var redzēt šo ierakstu, piemēram, ģimene un draugi. Sobrīd ir iespēja atzīmēt tikai tos profilus, no kuriem vēlies noslēpt ierakstu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma