Reklāma

“Instagram” testē “Favorites” funkciju, kas ļaus laicīgāk ieraudzīt iecienītāko profilu ierakstus

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Ja esi tas, kurš “Instagram” seko lielam profilu lokam, iespējams kādreiz bijušas reizes, kad palaid garām ierakstus, kurus būtu vēlējies redzēt, piemēram, no saviem labākajiem draugiem vai favorītiem. Mūsdienās tas jau bez maz vai ir grēks “neielaikot” sava labākā drauga bildi – vēl apvainosies un vairs nedraudzēsies. Šādiem un citiem līdzīgiem gadījumiem “Instagram” šobrīd testē jaunu funkciju “Favorites” jeb “Izlase”, kas ļaus tev atzīmēt, kuri no profiliem ir tavi favorīti un attiecīgi viņu jauno saturu ieliks ierakstu joslas augšgalā.

Ar šo jauni funkciju iepazīstinājis “Instagram” izstrādātājs Alesandro Peluci (Alessandro Paluzzi). Viņš “Twitter” norādījis, ka jaunā “Favorites” funkcija lietotājam dod iespēju klasificēt nozīmīgākos “Instagram” profilus kā prioritātes un tādējādi tie nonāks ierakstu plūsmas augšgalā. Jāteic, ka jau šobrīd “Instagram” augšpusē vispirms vari redzēt savu draugu ierakstus un tikai pēc tos, ko ielikuši uzņēmumi, zīmoli utml.

Jāpiezīmē, ka 2017. gadā “Instagram” vēlējās ieviest vienu citu līdzīgu funkciju, ko arī bija plānots saukt par “Favorites”. Bija doma, ka lietotāji katram savam ierakstam drīkst izraudzīties konkrētu mērķauditoriju, konkrētus profilus, kuri var redzēt šo ierakstu, piemēram, ģimene un draugi. Sobrīd ir iespēja atzīmēt tikai tos profilus, no kuriem vēlies noslēpt ierakstu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma