Reklāma

Mobilā spēle Pokemon Go piecu gadu laikā apgrozījusi piecus miljardus dolāru

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Šajā nedēļā populārā papildinātās realitātes mobilā spēle Pokemon Go svin savu piecu gadu jubileju, un šajā laikā tā ir sasniegusi piecu miljardu dolāru lielu apgrozījumu, vidēji gadā apgrozot vienu miljardu dolāru.

Domāju, ka vismaz katrs būs dzirdējis par šādu vārdu salikumu – Pokemon Go, bet ja ne, tad tā ir mobilā spēle, kuras darbībā tiek izmantota papildinātā realitāte (AR). Tas nozīmē, ka lietotājs dodas ārā, pagriež sava telefona kameru pret apkārtni un ķer pokemonus, tāpat notiek dažādas cīņas un citi uzdevumi. Spēle šajā laikā ir iemantojusi lielu popularitāti un ir vispopulārāka tieši šajā AR segmentā.

Uzņēmums Sensor Tower, kas nodarbojas ar dažādu datu analīzi, ir publiskojis apgrozījuma datus un citus saistītos rezultātu spēlei Pokemon Go. Tātad vidēji tā katru gadu ir apgrozījusi vienu miljardu dolāru, bet veiksmīgākais gads līdz šim ir bijis 2020. gads ar 1,3 miljardiem. Tāpat ļoti veiksmīgs izskatās šī gada pirmais pusgads, pagaidām apgrozot 642 miljoni dolāru, kas nozīmē, ka priekšā varētu būt vēl viens ļoti sekmīgs spēles periods. Salīdzinot ar 2019. gadu, tad iepriekšējā gadā ieņēmumi auguši par 41%, bet 2021. gada pusgada ieņēmumi pret 2020. gadu auguši par 34%.

Avots: SensorTower

Visvairāk savus līdzekļus spēlē līdz šim ir atstājuši amerikāņi, kuri kopumā šķīrušies no 1,9 miljardiem dolāru, kas sastāda 36,6%. Otrajā vietā ar 32% atrodas Japāna, bet ar krietni mazāku daļu ar 5,4 procentiem trešo vietu ieņem Vācija. Tāpat spēle visvairāk lejupielādēta ASV ar 155,5 miljoniem reižu, sekojot Brazīlijai un Indijai. Šajā reizē Android lietotāji tomēr ir dāsnāki, jo Google Play ieņēmumi ir 2,7 miljardi, sastādot 52,8%, kamēr AppStore ienesis 2,4 miljardus dolāru jeb 47,2%. Attiecīgi Android spēles versijas lejupielāžu skaits it 487 miljoni, bet Apple ekosistēmā 144,8 miljoni.

Vai jums šī spēle vēl ir aktuāla?

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Itanium
08.07.2021 13:37

Tad nopelnījusi vai apgrozījusi?

Lauris
08.07.2021 13:52
Reply to  Itanium

Tie taču sīkumi, galvenais skaļš virsraksts

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: