Reklāma

Pokémon GO aprit 4 gadi; spēlētāji tajā iztērējuši jau 3.6 miljardus ASV dolāru

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Tieši pirms četriem gadiem, 2016. gada 6. jūlijā, savu dienasgaismu ieraudzīja mobilā spēle “Pokémon GO”, kas daudziem kļuvusi gan par visai aktīvu brīvā laika pavadīšanas iespēju, gan ko tādu, kas jau sen sniedzas pāri hobija līmenim. Lai arī tā aplikāciju veikalos vairs negozējas topa virsotnē, arī pēc četriem gadiem joprojām pulcē diezgan iespaidīgu lietotāju loku.

Vakar, kad Pokémon GO nosvinēja savu četrgadnieka jubileju, vadošā lietotņu analītikas platforma “Sensor Tower” fiksēja vēl kādu ievērojamu skaitli saistībā ar šo spēli. Globālie spēlētāju tēriņi Pokémon GO pārsnieguši jau 3.6 miljardus ASV dolāru – no tiem 1.9 miljardi dolāru nākuši no Google Play lietotājiem, attiecīgi no App Store – 1.7 miljardi dolāru.

Vienlaikus ziņojumā norādīts, ka Pokémon GO lielākais tirgus esot ASV – šīs valsts iedzīvotāji spēlē iztērējuši kopumā 1.3 miljardus dolāru. Otrajā vietā attiecīgi ierindojas Japāna, kurai seko Vācija. Savukārt kopējie spēles ieņēmumi šogad sasnieguši jau 445.3 miljonus ASV dolāru, kas nepavisam neliecina par popularitātes zudumu.

Būtiski, ka Pokémon GO krietni aktīvāk lejupielādējuši un instalējuši Google Play lietotāji. Spēle no šī veikala kopumā lejupielādēta vairāk nekā 577 miljonus reižu jeb 79.3% no kopējo lejupielāžu skaita. Attiecīgi App Store lietotāji savu ierīcē esošo aplikāciju klāstu ar šo spēli papildinājuši vairāk nekā 125 miljonus reižu.

Pati spēle laiku pa laikam arī atsvaidzināta un papildināta ar jaunām iespējām. Pielāgojoties pandēmijas apstākļiem, pievienotas vairākas funkcijas, kas ļauj to vairāk izbaudīt mājas apstākļos. Tomēr Pokémon GO jau no pirmsākumiem radīta izklaidei ārpus telpām, un to jau vairs īsti mainīt nevar. Tā kā pamazām atkal dzīvība atgriežas ielās, domājams, arī Pokémon GO tuvākajā laikā atkal varētu piedzīvot ieņēmumu pieaugumu.

Kāda ir tava pieredze ar Pokémon GO? Cik ilgi to spēlē? Ir nācies šajā spēlē atstāt kādu eiro?

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Artūrs Rutkovskis(@mamuc)
07.07.2020 13:24

Kā jau labiem hobijiem, tiem īsti nežēloju naudu. Spēlē var nopelnīt naudiņas, bet jābūt pacietīgiem. Pats esmu ap 100€ 4 gadu laikā iztērējis. Galvenokārt pērkot inkubatorus.

Evija
07.07.2020 14:43

Es ar spēlēju no pašiem pirmsākumiem., katru dienu. Vienīgā spēlē kas tiek spēlēta tik ilgi 😄 un turpināšu spēlēt. Esmu gan pelnījusi spēles naudiņas, kad nedaudz ieguldījuši savu naudu, bet nenožēloju.

A.A
10.07.2020 12:29

arī es, visus 4 gadus aktīvi spēlēju. Taču reālo naudu, neesmu ieguldījis ne centa…

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: