Reklāma

“Audi” uzskata, ka elektroauto pāris gadu laikā kļūs tikpat pelnoši kā benzīna auto

Jaunākie raksti

Nissan apstiprina, ka “Micra” pēctecis Eiropā būs pilnībā elektrisks

Japāņu autoražotājs Nissan prezentēs jauno elektrisko auto, kas Eiropā aizvietos līdzšinējo "Micra" modeli. Paredzēts, ka jaunā mašīna izmantos Renault-Nissan-Mitsubishi...

Google salokāmo viedtālruni tomēr varētu saukt par Pixel Notepad

Parādījusies jauna informācija par Google plānoto pirmo salokāmu viedtālruni, jo iepriekš tika baumots, ka to varētu saukt Pixel Fold,...

Labas ziņas – Nvidia tomēr nepirks Arm

Nvidia kopš 2020. gada meta lokus ap Arm iegādi, bet nu jau gandrīz pavisam droši zināms, ka šis darījums...

“Meta” lolotā digitālā valūta “Diem”, visticamāk, tomēr neieraudzīs dienasgaismu

Pirms vairāk nekā diviem gadiem "Facebook" (tagad "Meta") paziņoja, ka strādā pie savas kriptovalūtas. Sākotnēji to sauca par "Libra",...

QNAP NAS ierīcēm atkal uzbrūk izspiedējvīruss

Ai ai ai, QNAP NAS ierīces jau atkal iekūlušās nepatikšanās ar šifrējošiem izspiedējvīrusiem - urķi atraduši iespēju apiet QNAP...

Vācu autoražotājs “Audi” ir viens no tiem autobūves uzņēmumiem, kas ļoti aktīvi pievērsies sava piedāvājuma elektrifikācija. Uzņēmuma vadītāji tajā redz finansiālu pamatojumu – “Audi” vadītājs Markuss Dīzmans uzskata, ka 2-3 gadu laikā elektroauto sniegs tikpat lielu peļņu kā auto ar iekšdedzes dzinējiem.

“Audi” nesen pavēstīja, ka pēdējie iekšdedzes dzinēji tiks saražoti 2033. gadā, bet no 2026. gada tiks prezentēti tikai jauni elektriskie modeļi. “Audi” arī negrasās piebremzēt ražošanas apjomus – pašlaik uzņēmums saražo apmēram 2 miljonus auto gadā, bet līdz 2030. gadam plānots palielināt apjomus līdz pat 3 miljoniem auto gadā.

Skaidrs, ka, lai to darītu, elektroauto jānes peļņa. Vēlams, lai tā nebūtu mazāka par to, ko ražotāja kasē ienes mašīnas ar benzīna un dīzeļdzinējiem. Protams, šādi apgalvojumi, ka elektroauto būs tikpat pelnoši pēc pāris gadiem norāda, ka pašreizējais “Audi” elektroauto piedāvājums uzņēmumam nenes tādu peļņu kā šo modeļu līdzinieki ar benzīna motoriem. “Audi” šobrīd veic vērā ņemamas investīcijas, lai palielinātu tieši elektroauto ražošanas apjomus, līdz ar to ar laiku vajadzētu samazināties izmaksām.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Gundars
08.07.2021 21:46

Uh, kādos tempos tiek ražotas “zaļās, videi tik draudzīgās” akumulatoru tonnas.
-Tu tikai nemet pirkstiņbateriju miskastē.. kaitīgi dabai… Tēt, bet reku sētmalē pamests sadalās pustonnīgs akumulatoru bloks!

09.07.2021 07:05

Ekologiskas masinas apliks ar nodokli 3 reizes vairak ka dizelus ,cipa kustigas dalas dilst rada puteklus un baterijas istaro veselibai kaitigus starus gan kads gudrits bledis vel ko sastukos lai no auto lietotajiem ispiestu naudu bez fiziska darba

Ivo
09.07.2021 12:51
Reply to  Andris

Loģiski. Jo degvielu jau nepatērēs. Nodokli paņemt gribēsies tāpat. Plus plānotie 530miljardi “ātrgaitas šosejām”. Rezultātā var sanākt, ja gribēsi braukt ar auto, maksāsi no 100EUR mēnesī un būsi laimīgi zaļš….

0822
09.07.2021 13:40
Reply to  Ivo

un no kurienes iedoma, ka braukšanai ar auto ir jābūt lētai un tik pieejamai, ka sāk braukt pašas braukšanas, ne vajadzības pēc?

Čiekurs
09.07.2021 13:59
Reply to  Andris

Lol nau vērc, klasiskais viss slikti.
Loģiski, ka šī brīža elektro auto burkāni nebūs mūžīgi un jāsāk maksāt būs tā vai tā. Ceļa infrastruktūru izmanto, dabu piesārņo un galu galā auto nav pirmās nepieciešamības prece, kas nebūtu jāapliek ar papildus finanisālo slogu.
3 reizes vairāk kā dīzeļus, nu vecīt… Vienīgi, tad, kad šī brīža elektro auto tehnoloģiju vajadzēs izspiest no tirgus, lai ielaistu iekšā, ko efektīvāku.

Aigars Axx
09.07.2021 10:20

Diez kā pārvietosies militāristi un glābšanas dienesti? Viņiem elektrību vedīs klāt ar ķerrām?!?

Rudolfs
09.07.2021 10:34
Reply to  Aigars Axx

Militāristi un glābšanas dienesti brauc ar Audi?

0822
09.07.2021 13:39
Reply to  Aigars Axx

militāristiem EV būs kā oga uz tortes gadījumos, kad svarīgi pārvietoties ar minimumu skaņas – ja būs virsma, kas rada maz trokšņa saskarē ar riepām, klusa pietuvošanās var dot zināmas priekšrocības.
saprotams, nav runa par tanku maršu 100km dienā. tanki kā ierocis vispār zaudē savu nozīmi. droni, izlūkverķi uz riteņiem, vieglais desanta transports utt.

Aigars Axx
09.07.2021 10:29

Peļņu “nenes”.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: