Vācu autoražotājs “Audi” ir viens no tiem autobūves uzņēmumiem, kas ļoti aktīvi pievērsies sava piedāvājuma elektrifikācija. Uzņēmuma vadītāji tajā redz finansiālu pamatojumu – “Audi” vadītājs Markuss Dīzmans uzskata, ka 2-3 gadu laikā elektroauto sniegs tikpat lielu peļņu kā auto ar iekšdedzes dzinējiem.
“Audi” nesen pavēstīja, ka pēdējie iekšdedzes dzinēji tiks saražoti 2033. gadā, bet no 2026. gada tiks prezentēti tikai jauni elektriskie modeļi. “Audi” arī negrasās piebremzēt ražošanas apjomus – pašlaik uzņēmums saražo apmēram 2 miljonus auto gadā, bet līdz 2030. gadam plānots palielināt apjomus līdz pat 3 miljoniem auto gadā.
Skaidrs, ka, lai to darītu, elektroauto jānes peļņa. Vēlams, lai tā nebūtu mazāka par to, ko ražotāja kasē ienes mašīnas ar benzīna un dīzeļdzinējiem. Protams, šādi apgalvojumi, ka elektroauto būs tikpat pelnoši pēc pāris gadiem norāda, ka pašreizējais “Audi” elektroauto piedāvājums uzņēmumam nenes tādu peļņu kā šo modeļu līdzinieki ar benzīna motoriem. “Audi” šobrīd veic vērā ņemamas investīcijas, lai palielinātu tieši elektroauto ražošanas apjomus, līdz ar to ar laiku vajadzētu samazināties izmaksām.
Uh, kādos tempos tiek ražotas “zaļās, videi tik draudzīgās” akumulatoru tonnas.
-Tu tikai nemet pirkstiņbateriju miskastē.. kaitīgi dabai… Tēt, bet reku sētmalē pamests sadalās pustonnīgs akumulatoru bloks!
Ekologiskas masinas apliks ar nodokli 3 reizes vairak ka dizelus ,cipa kustigas dalas dilst rada puteklus un baterijas istaro veselibai kaitigus starus gan kads gudrits bledis vel ko sastukos lai no auto lietotajiem ispiestu naudu bez fiziska darba
Loģiski. Jo degvielu jau nepatērēs. Nodokli paņemt gribēsies tāpat. Plus plānotie 530miljardi “ātrgaitas šosejām”. Rezultātā var sanākt, ja gribēsi braukt ar auto, maksāsi no 100EUR mēnesī un būsi laimīgi zaļš….
un no kurienes iedoma, ka braukšanai ar auto ir jābūt lētai un tik pieejamai, ka sāk braukt pašas braukšanas, ne vajadzības pēc?
Lol nau vērc, klasiskais viss slikti.
Loģiski, ka šī brīža elektro auto burkāni nebūs mūžīgi un jāsāk maksāt būs tā vai tā. Ceļa infrastruktūru izmanto, dabu piesārņo un galu galā auto nav pirmās nepieciešamības prece, kas nebūtu jāapliek ar papildus finanisālo slogu.
3 reizes vairāk kā dīzeļus, nu vecīt… Vienīgi, tad, kad šī brīža elektro auto tehnoloģiju vajadzēs izspiest no tirgus, lai ielaistu iekšā, ko efektīvāku.
Diez kā pārvietosies militāristi un glābšanas dienesti? Viņiem elektrību vedīs klāt ar ķerrām?!?
Militāristi un glābšanas dienesti brauc ar Audi?
militāristiem EV būs kā oga uz tortes gadījumos, kad svarīgi pārvietoties ar minimumu skaņas – ja būs virsma, kas rada maz trokšņa saskarē ar riepām, klusa pietuvošanās var dot zināmas priekšrocības.
saprotams, nav runa par tanku maršu 100km dienā. tanki kā ierocis vispār zaudē savu nozīmi. droni, izlūkverķi uz riteņiem, vieglais desanta transports utt.
Peļņu “nenes”.