Web Analytics
More
    Reklāma

    “Rimac” pārņem “Bugatti” zīmolu, iezīmējot tā elektrifikāciju nākotnē

    Jaunākie raksti

    Elektrisko superauto ražotājs “Rimac” pārņēmis kontrolpaketi “Bugatti”, to pārņemot no “Volkswagen” un izveidojot jaunu uzņēmumu ar nosaukumu “Bugatti Rimac”. Jauno kompāniju vadīs Mate Rimaks, kurš 2009. gadā aizsāka “Rimac” un to izveidojis par atzītu zīmolu elektroauto segmentā. “Rimac” ne tikai paši ražo ekskluzīvas un vājprātīgi ātras mašīnas, bet arī piegādā detaļas tādiem zīmoliem kā “Aston Martin”.

    “Rimac” vārds jau ilgāku laiku nav nekāds jaunums, bet gada sākumā uzņēmums prezentēja “Nevera” – elektrisku superauto ar četriem elektriskajiem motoriem, 1914 zirgspēku jaudu un spēju paātrināties līdz 100km/h nepilnās divās sekundēs. Tas ir ātrākais ielas auto, kāds šobrīd eksistē.

    Darījums paredz, ka “Rimac” tagad kontrolēs 55 procentus “Bugatti” daļu, kas to padara par vairākuma akcionāru. “Volkswagen” ietekme “Bugatti” gan pilnībā nepazudīs, jo atlikušās daļas paliek “Porsche” kontrolē. “Porsche” ir arī viens no investoriem “Rimac”, taču tam piederošās daļas abos uzņēmumos tik un tā “Porsche” neļauj kļūt par vairākuma akcionāru “Bugatti”. “Bugatti” zīmols bijis “VW” paspārnē kopš 1998. gada.

    Ņemot vērā “Rimac” specializāciju elektroauto, varam nešaubīties, ka jau samērā drīzā nākotnē ieraudzīsim pilnībā elektrisku “Bugatti”. Uzņēmuma īpašnieki jau atklājuši, ka tas pilnīgi noteikti notiks līdz šīs desmitgades beigām, bet “Bugatti” turpinās ražot arī hibrīdus. Abi autoražotāji turpinās savu darbību kā divi dažādi zīmoli, saglabājot esošo ražošanas infrastruktūru un tiem piederošās telpas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma