ASV Nacionālā satiksmes drošības administrācija (NHTSA) pieprasījusi, lai autoražotāji tai ziņotu par negadījumiem, kuros iesaistīti pilnībā autonomi auto vai arī mašīnas, kurās negadījuma brīdī vai īsi pirms negadījuma darbojušās braukšanas palīgsistēmas. Autoražotājiem dota diena laika, lai ziņotu par notikušo pēc tam, kad saņemta informācija par negadījumu.
Autoražotājiem tiek pieprasīts ziņot par katru negadījumu, kurā ir bojāgājušie, nepieciešama hospitalizācija, transportlīdzeklis aizvests ar evakuatoru, nostrādājuši gaisa drošības spilveni vai bijis iesaistīts gājējs/riteņbraucējs. Rīkojums skar mašīnas, kuras aprīkotas ar Level 2 palīgsistēmām, kuras šobrīd ir faktiski jebkurā mūsdienīgā auto, līdz pat Level 5 sistēmām, ar ko jāsaprot pilnīgi autonomi auto, kas spēj braukt bez cilvēka iesaistes.
Tiek skaidrots, ka šāds rīkojums izplatīts, lai ievāktu visu iespējamo informāciju par negadījumu un tādējādi uzlabotu drošību uz ceļiem. Autoražotāji, kuri nespēs vai negribēs pildīt šo prasību var saņemt sodu – vairāk nekā 20 tūkstošus dolāru dienā
Man ar škodu vienreiz sanāca kāzuss- intensīvā satiksmē, no mazāk svarīga ceļa griežoties pa kreisi dinamiski rāvu ārā un būtu iekļāvies satiksmē, bet škoda izdomāja veikt āvārijas bremzēšanu un rezultātā nobloķēju krustojumu, gandrīz ietesa sānos no abām pusēm.. nostrādāja laikam front asist. Un vispār besī kad stūri rausta kad mēģini apbraukt kādu aku, vai bedri. Ir daži asistenti noderīgi, bet nu jau tur nedaudz “perebors” sākas auto ražošanā