“Volkswagen” koncerna vadībā esošie cilvēki acīmredzami nopietni piegājuši autoražotāja modeļu piedāvājuma elektrificēšanai, piedāvājot arvien jaunus elektroauto modeļus, kuri sevi apliecina sekmīgi. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, “VW” valdes loceklis Klauss Celmers intervijā vācu medijam Münchner Merkur pastāstījis, ka laika posmā no 2033. līdz 2035. gadam ražotājs Eiropā pārtrauks tirgot ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotas mašīnas.
Klienti ASV un Ķīnā šādu pāreju tikai uz elektrību sagaidīs mazliet vēlāk, savukārt Dienvidamerikā, Āfrikā un citos ne tik bagātos reģionos infrastruktūras trūkums un citi apstākļi pāreju uz elektrību attālina vēl tālākā nākotnē, šajos reģionos autoražotājam turpinot piedāvāt mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem.
“Volkswagen” plāno, ka Eiropā ap 2030. gadu apmēram 70% no ražotāja pārdotajām mašīnām tik un tā jau būs elektriskas. Tas “Volkswagen” nostāda nedaudz aiz “Ford” un “General Motors”, kas no iekšdedzes dzinējiem līdz 2030. gadam plāno atteikties pilnībā. Tomēr tendences jau ilgāku laiku ir acīmredzamas – iekšdedzes dzinēja mūžs vismaz daļā pasaules reģionu ir skaitīts.