Web Analytics
More
    Reklāma

    “Stellantis” varētu atdzīvināt “Lancia” zīmolu

    Jaunākie raksti

    Gados jaunākiem cilvēkiem “Lancia” zīmols neko daudz neizteiks un tam ir gana labi iemesli – no kādreiz slavenā itāļu autoražotāja šodien palicis tikai nosaukums un īsti nekas vairāk. Tomēr “Lancia” rēķinā ir 10 pasaules rallija čempionāta (WRC) tituli un “Stellantis” koncerna vadošie cilvēki acīmredzot uzskata, ka šādu mantojumu būtu muļķīgi izniekot.

    Kā ziņo Automotive News Europe, itāļu autoražotājs nākamo piecu gadu laikā varētu izlaist pat trīs pilnīgi jaunus modeļus un koncerna vadošajiem inženieriem ir dots uzdevums izstrādāt automašīnas tieši “Lancia” zīmolam.

    Reklāma

    Situācijai tuvu stāvoši avoti ziņo, ka darbs vispirms norisināsies pie izmēros mazāka auto, iespējams, kompaktklases krosovera vai hečbeka. Pirmais no jaunajiem modeļiem varētu ierasties ap 2024. gadu, tam kļūstot par pirmo pilnībā elektrisko “Lancia”, tomēr plānota versija arī ar iekšdedzes dzinēju. Sekojošie modeļi ieradīsies vēl gadu vai divus vēlāk, bet tie jau tiek paredzēti kā pilnībā elektriski auto.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    28.06.2021 10:40

    Sen bija laiks, jo Lancia Vojādžers ir izsmiekls, ne Lancia!

    Rolands
    28.06.2021 12:08

    Īsti miris Lancia zīmols jau nav līdz ar to par atdzīvināšanu to grūti nosaukt. Pie mums neienāk, bet Itālijā Ypsiloni un Deltas uz katra stūra redzami.

    Uldis
    28.06.2021 15:46

    Es skatos skeptiski uz leģendāru zīmolu “atjaunošanu”. Tāpat jaunais būs kaut kas pilnīgi jauns un pilnīgi savādāks – kā šajā gadījumā elektrisks. Fanu mīlestība pret veco zīmolu bija radusies tieši tādēļ, ka tajos laikos tas bija tāds kāds bija, un kāds tas bija salīdzinot ar tā laika konkurentiem. Radot kaut ko jaunu ar vecu nosaukumu – no vecā nosaukuma ir tik vien jēgas kā uzmanības pievēršana. Bet vai jaunais elektromobīlis būs sanācis labāks tikai tāpēc ka tam būs vecas rallija leģendas vārds? Nedomāju. Tad jau labāk taisīt jaunu brendu – arī tas piesaista uzmanību, un nav jācenšas nekur iebāzt kādu dizaina risinājumu no vecā modeļa – lai pierādītu ka tas ir tas pats brends

    Reklāma