Reklāma

Hokeja fani visvairāk jutuši līdzi Latvijas hokeja izlases spēlēm pret Itāliju, ASV un Vāciju

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Latvijas hokeja līdzjutēji IIHF Pasaules Čempionātā Hokejā 2021 visvairāk skatījušies un jutuši līdzi izlases spēlēm pret

Itāliju, ASV un Vāciju, liecina IKT un mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja BITE apkopotie dati. Spēles dienā pret Itāliju mobilo datu patēriņš BITES tīklā, salīdzinot ar ikdienas rādītājiem, palielinājies par 59%. Kopumā, paraugoties uz Latvijas pilsētām, vislielākais datu patēriņa pieaugums čempionāta laikā ir bijis ne tikai Rīgā, bet arī Liepājā un Jelgavā, kur acīmredzot mīt kaismīgākie hokeja fani.

Operatīvie dati liecina, ka dienās, kad norisinājās Latvijas hokeja izlases spēles pret ASV un Vāciju, mobilo datu patēriņš BITES tīklā pieaudzis attiecīgi par 48% un 32%. Jāuzsver, ka visās dienās, kad norisinājās Latvijas hokeja valstsvienības spēles, vērojams datu kāpums, tam vidēji sasniedzot 32% pieaugumu, salīdzinot ar ikdienas rādītājiem.

Vēl interesanti, ka Latvijas hokeja izlases spēļu laikā mobilo datu patēriņš BITES tīklā ir bijis ievērojami lielāks, nekā dienās, kad notika IIHF Pasaules Čempionātā Hokejā 2021 ceturdaļfināli, pusfināli un pat fināls. Piemēram, 6. jūnijā, kad norisinājās čempionāta fināla spēle starp Somijas un Kanādas hokeja valstsvienībām, datu patēriņš BITES tīklā audzis par 12%, salīdzinot ar ikdienas rādītājiem, kas liecina, ka hokeja līdzjutējiem bijusi svarīga tieši Latvijas komandas dalība un spēles čempionātā.

“Lai gan daļai spēļu fani varēja sekot līdzi arī klātienē, čempionāts šogad lielākoties notika attālināti. Mums kā čempionāta tehnoloģiskajam partnerim ir liels gandarījums, ka šie dati ļoti spilgti apliecina – Latvijas hokeja līdzjutēji ļoti aktīvi sekojuši līdzi mūsu valstsvienības sniegumam šī čempionāta laikā. Turklāt tas darīts no dažādām ierīcēm – televizoriem, viedtelefoniem, planšetdatoriem, tādējādi parādot, ka fanošanai par hokeju nav robežu un mainās tikai veids, kā to darām. Latvijas pilsētu griezumā, protams, Rīgā čempionāta laikā ir vērojams vislielākais datu patēriņa kāpums, taču citās pilsētās augstākais datu patēriņa pieaugums bija Liepājā, Jelgavā, Bauskā, Talsos, Tukumā, Jūrmalā. Acīmredzot kaismīgākie hokeja fani mīt Kurzemē un Zemgalē,” secina Una Ahuna – Ozola, BITE Korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma