Reklāma

Par gandrīz miljonu dolāru pārdots leģendārs “Subaru Impreza” rallija auto

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Kāds privātais kolekcionārs aizvadītajā nedēļā par aptuveni 865 tūkstošiem dolāru iegādājies leģendārā britu rallija braucēja Ričarda Bērnsa pilotēto “Subaru Impreza” automašīnu. Turklāt, ne gluži kuru katru mašīnu – šis konkrētais auto tika izmantots 2000. gada Lielbritānijas WRC rallijā, kurā Bērnss izcīnīja uzvaru.

Kā norādīts auto izsoles sludinājumā, konkrētais auto ar šasijas numuru “11” iegūts uzreiz pēc rallija finiša, kurā uzvaru ar to izcīnījis 2005. gadā no smadzeņu audzēja mirušais Bērnss. Auto pēdējo trīs gadu laikā pavadījis privātā kolekcijā, tam veiktas visas nepieciešamās tehniskās apkopes un mašīna piedalījusies vairākos paraugdemonstrējumos, atrādot, ko spēj 2000. gada WRC tehnika.

Tieši šis konkrētais auto 2000. gada sezonā tika izmantots trīs rallijos, Bērnsam ar to izcīnot uzvaru savās mājās, vienreiz finišējot 4. vietā, bet vienreiz izstājoties mehānisku problēmu dēļ. Tā laika noteikumi mašīnām ļāva attīstīt 300 zirgspēkus, savukārt paši dzinēji rallija mašīnās bija salīdzinoši līdzīgi standarta versijām. Lai arī 2000. gadā Bērnsam ar “Subaru” neizdevās triumfēt pasaules čempionātā, pilotu vērtējumā paliekot otrajam, mašīna trasē bija ļoti konkurētspējīga, to pierādot nākamgad, kad brits izcīnīja savu vienīgo pasaules čempiona titulu.

Pēdējā laikā šis nav vienīgais “Subaru” tās ēras auto, par kuru samaksāta ļoti liela nauda – aprīlī kāds pircējs samaksājis 310 tūkstošus dolāru, lai iegūtu ārkārtīgi reto 1998. gada “Impreza 22B STI”

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma