Reklāma

Tehnoloģiju ekspertus aicina iesaistīties digitālās veselības hakatonā

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

No 11. līdz 13. jūnijam tiešsaistē norisināsies Digitālās veselības hakatons, kurš iesaistīs tehnoloģiju nozares speciālistus digitālās veselības uzlabošanā, veidojot gan lietojamības labās prakses risinājumus, gan izstrādājot praktiskus ieteikumus.

Hakatonu organizē Veselības ministrija un Nacionālais veselības dienests sadarbībā ar tehnoloģijas vides organizācijām – UX/UI Riga Meetup un Helve. Sadarbībā ar UX/UI Riga Meetup komūnas ekspertiem ir izstrādāta hakatona metodoloģija trīs dienu hakatona programmai, kā tiks meklētas atbildes 11 digitālās veselības izaicinājumiem – sākot no receptes vai darba nespējas lapas saņemšanas, līdz attālinātām ārsta konsultācijām un iespējas piekļūt saviem veselības datiem.

Dalībai hakatonā var reģistrēties līdz 9. jūnijam. Tehnoloģiju un dizaina ekspertiem iespējams pieteikties gan individuāli, gan arī pieteikties jau ar savu nokomplektētu ekspertu komandu (vienā komandā plānoti 4-6 dizaina un produktu vadības speciālisti). Plašāka informācija un pieteikšanās: digitalasveselibashakatons.lv

Organizatori īpaši aicina hakatonā piedalīties pieredzējušus lietotāju dizaina un produktu vadības speciālistus – iegūtais gala nodevums tiks izmantots e-veselības sistēmas uzlabojumu prasību veidošanā, un tā ir iespēja tiešā veidā ietekmēt valsts pakalpojumu kvalitāti. Pasākumā var iesaistīties arī uzņēmumu ekspertu komandas. Atklāšanas pasākums un rezultātu kopsavilkums būs publiski pieejams.

Digitālās veselības hakatona mērķis ir izprast lietotāju vēlmes un piedāvāt skaidras “ceļa kartes” visiem lietotājiem ērtas veselības aprūpes veidošanā, definējot vēlamo lietotāja pieredzi digitālā vidē. Izaicinājumi meklēs labākos lietotāju pieredzes risinājumus situācijās, ar kurām sastopas teju ikviens – sākot no receptes vai darba nespējas lapas saņemšanas, līdz attālinātām ārsta konsultācijām un iespējas piekļūt saviem veselības datiem. Hakatona laikā komandas trīs dienu garumā veiks izpēti, izvirzīs galvenās problēmas un radīs risinājumus, sagatavojot procesu karti izaicinājumam, pie kura tā strādās.

Hakatona organizatori aicina arī medicīnas nozares pārstāvjus un valsts pārvaldes pārstāvjus, kas ikdienā lieto e-veselību, atbalstīt hakatona norisi, konsultējot komandas sev ērtā laikā. Veiksmīgam rezultātam būtiska tieši šo pārstāvju iesaiste, lai vislabāk izprastu digitālās vides nepieciešamības tās lietotājiem – gan pacientiem, gan ārstiem.

Komandām hakatona laikā būs pieejami dati, kā arī plašs loks ar ekspertiem un gala lietotājiem to vajadzību definēšanai konsultāciju formā – pacientiem, medicīnas nozares pārstāvjiem, kā arī iestāžu un valsts pārvaldes pārstāvjiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma