Reklāma

“Snapchat” papildinātās realitātes rīks palīdzēs saprast, kāds apģērbs tev piestāv labāk

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Saziņas lietotne “Snapchat” nupat nākusi klajā ar virkni atjauninājumu, kas varētu būtiski mainīt veidu, kā satura veidotāji un zīmoli izmanto šo pakalpojumu. Jaunākās izmaiņas ietver vairākas jaunas funkcijas, kurās integrēta papildinātās realitātes tehnoloģija. Svaigas iespējas tiek piedāvātās arī iepirkšanās jomā – “Snapchat” prezentējis vairākus rīkus, kas lietotājiem atvieglos apģērba pirkšanu aplikācijā.

Funkcija ar nosaukumu “Screenshop” parādīs ieteikumus, kad lietotājs caurskatīs apģērba piedāvājumu. Uzņēmums arī paplašina papildinātās realitātes iespējas, ļaujot lietotājiem “pielaikot” apģērbus, aksesuārus un kosmētiku. Šeit jāpiebilst, ka “Snapchat” jau ir eksperimentējis ar šāda veida funkcijām, taču jaunākā versija ļauj uzlabot šo iepirkšanās pieredzi ar balss komandām un žestiem. Šādā veidā lietotājs var ērtāk palūgt apskatīt konkrēto produktu citā krāsā vai rakstā.

Viens no pamudinājumiem, kas “Snapchat” licis veikt šāda veida uzlabojumus, ir tas, ka arvien vairāk sociālo tīklu, piemēram, “Instagram”, “TikTok”, “Youtube” un citi sāk izmēģināt un piedāvāt jaunas iepirkšanās funkcijas. Piemēram, “Youtube” attīsta funkciju, kas lietotājam ļauj iepirkties tieši no videoklipiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: