Saziņas lietotne “Snapchat” nupat nākusi klajā ar virkni atjauninājumu, kas varētu būtiski mainīt veidu, kā satura veidotāji un zīmoli izmanto šo pakalpojumu. Jaunākās izmaiņas ietver vairākas jaunas funkcijas, kurās integrēta papildinātās realitātes tehnoloģija. Svaigas iespējas tiek piedāvātās arī iepirkšanās jomā – “Snapchat” prezentējis vairākus rīkus, kas lietotājiem atvieglos apģērba pirkšanu aplikācijā.
Funkcija ar nosaukumu “Screenshop” parādīs ieteikumus, kad lietotājs caurskatīs apģērba piedāvājumu. Uzņēmums arī paplašina papildinātās realitātes iespējas, ļaujot lietotājiem “pielaikot” apģērbus, aksesuārus un kosmētiku. Šeit jāpiebilst, ka “Snapchat” jau ir eksperimentējis ar šāda veida funkcijām, taču jaunākā versija ļauj uzlabot šo iepirkšanās pieredzi ar balss komandām un žestiem. Šādā veidā lietotājs var ērtāk palūgt apskatīt konkrēto produktu citā krāsā vai rakstā.
Viens no pamudinājumiem, kas “Snapchat” licis veikt šāda veida uzlabojumus, ir tas, ka arvien vairāk sociālo tīklu, piemēram, “Instagram”, “TikTok”, “Youtube” un citi sāk izmēģināt un piedāvāt jaunas iepirkšanās funkcijas. Piemēram, “Youtube” attīsta funkciju, kas lietotājam ļauj iepirkties tieši no videoklipiem.