Reklāma

“Google” radījis risinājumu, kas palīdzēs noteikt ādas veselības stāvokli

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Kompānija “Google” nākusi klajā ar jaunu risinājumu, kas šoreiz fokusēts tieši uz veselību. Izmantojot mākslīgo intelektu, tas palīdz cilvēkiem noteikt ādas, matu un nagu stāvokli un veselīgumu. Kompānija cer, ka jau šogad jaunais risinājums nonāks pie pirmajiem testētājiem.

Darbības princips ir visai vienkāršs – izmantojot viedtālruņa kameru, uzņem trīs problemātiskās zonas attēlus, piemēram, izsitumus uz rokām. Pēc tam atbildi uz virkni jautājumu par ādas tipu un citiem simptomiem. Izmantojot šo informāciju, rīks nosaka  ādas stāvokli, izvēloties kādu no 288 variantiem, kurus tas ir iemācīts atpazīt. Līdz ar to rezultāti varētu būt detalizētāki par vienkārši “labs” vai “slikts”. Tiesa, risinājums diagnozi  neuzstāda, tāpēc, ja vēlēsies uzzināt ko vairāk, būs vien jādodas pie dermatologa.

“Google Health” komanda apmācījusi šo rīku, izmantojot miljoniem attēlu par ādas stāvokli. Vairāki tūkstoši no tiem attēlo veselīgu ādu, savukārt 65 000 – dažādas ādas slimības. Pamatojoties uz lietotāja iesūtītajiem attēliem, nosakot ādas stāvokli, sistēma ņem vērā arī tādus faktorus kā dzimums, vecums, ādas tips, rase. Agrīnajos testos “Google” izmantoja 1000 attēlu ar ādas problēmām, un 84% gadījumu, izvēloties vienu no trim variantiem, sistēma identificēja pareizo ādas stāvokli.

Jaunais risinājums balstās uz kompānijas iepriekšējo veikumu, izmantojot mākslīgo intelektu ādas problēmu noteikšanai. Līdzšinējie sasniegumi ļāva “Google” rīkam identificēt kādu no 26 ādas stāvokļiem ar tādu pašu precizitāti kā to dara dermatologi. Uzņēmums arī sadarbojas ar Stenfordas universitātes pētnieku komandu, lai pārbaudītu, cik labi rīks darbojas veselības aprūpes apstākļos.

AvotsVerge
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

“sajūsmina” titulbilde, kur personāžs smaida par savu slimo roku…

Reklāma
Reklāma
Reklāma