Reklāma

“Google” radījis risinājumu, kas palīdzēs noteikt ādas veselības stāvokli

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Kompānija “Google” nākusi klajā ar jaunu risinājumu, kas šoreiz fokusēts tieši uz veselību. Izmantojot mākslīgo intelektu, tas palīdz cilvēkiem noteikt ādas, matu un nagu stāvokli un veselīgumu. Kompānija cer, ka jau šogad jaunais risinājums nonāks pie pirmajiem testētājiem.

Darbības princips ir visai vienkāršs – izmantojot viedtālruņa kameru, uzņem trīs problemātiskās zonas attēlus, piemēram, izsitumus uz rokām. Pēc tam atbildi uz virkni jautājumu par ādas tipu un citiem simptomiem. Izmantojot šo informāciju, rīks nosaka  ādas stāvokli, izvēloties kādu no 288 variantiem, kurus tas ir iemācīts atpazīt. Līdz ar to rezultāti varētu būt detalizētāki par vienkārši “labs” vai “slikts”. Tiesa, risinājums diagnozi  neuzstāda, tāpēc, ja vēlēsies uzzināt ko vairāk, būs vien jādodas pie dermatologa.

“Google Health” komanda apmācījusi šo rīku, izmantojot miljoniem attēlu par ādas stāvokli. Vairāki tūkstoši no tiem attēlo veselīgu ādu, savukārt 65 000 – dažādas ādas slimības. Pamatojoties uz lietotāja iesūtītajiem attēliem, nosakot ādas stāvokli, sistēma ņem vērā arī tādus faktorus kā dzimums, vecums, ādas tips, rase. Agrīnajos testos “Google” izmantoja 1000 attēlu ar ādas problēmām, un 84% gadījumu, izvēloties vienu no trim variantiem, sistēma identificēja pareizo ādas stāvokli.

Jaunais risinājums balstās uz kompānijas iepriekšējo veikumu, izmantojot mākslīgo intelektu ādas problēmu noteikšanai. Līdzšinējie sasniegumi ļāva “Google” rīkam identificēt kādu no 26 ādas stāvokļiem ar tādu pašu precizitāti kā to dara dermatologi. Uzņēmums arī sadarbojas ar Stenfordas universitātes pētnieku komandu, lai pārbaudītu, cik labi rīks darbojas veselības aprūpes apstākļos.

AvotsVerge

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
21.05.2021 11:17

“sajūsmina” titulbilde, kur personāžs smaida par savu slimo roku…

Reklāma