Reklāma

“Mitsubishi” signalizē iespējamo “Ralliart” līnijas atgriešanos

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

“Mitsubishi” vadītāji konferences zvanā ar investoriem atklājuši, ka autoražotājs plāno atgriezt savulaik ļoti populāro “Ralliart” sporta līniju, kura no aprites bija pazudusi vairāk nekā dekādi. Tas šī autoražotāja cienītājiem sniedz cerību stariņu, ka “Mitsubishi” kaut kad skaistajā nākotnē varētu atgriezties pie sportisku un interesantu auto ražošanas.

Kā ziņo Forbes, šāda ideja gan nenozīmē, ka “Mitsubishi” tik tiešām atgriezīsies sporta auto segmentā, gatavojot pilnīgi jaunu “Lancer Evolution” mašīnu vai ko tamlīdzīgu – šāds notikumu pavērsiens ir visai mazticams. “Ralliart” līnija daudziem asociējas ar sekmīgiem rallija un citu bezceļu sacensību automašīnām.

Galu galā, rallijs pats par sevi pārsvarā ir grants ceļu sporta veids, bet, lai pārvietotos pa granti, cilvēki mūsdienās vēlās paaugstinātus auto, proti, krosoverus. Tas, savukārt, nozīmē, ka “Ralliart” atgriešanās paredzama tieši krosoveru segmentā. Visticamāk, “Ralliart” detaļas un aksesuāri būs nopērkami atsevišķi, katram ļaujot atsvaidzināt un uzlabot savu “Mitsubishi” mašīnu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma