Reklāma

HONDA iepazīstina ar pilnīgi jauno HR-V e:HEV hibrīdu

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Jaunais HR-V ir jaunākais HONDA e:HEV piedziņas modelis, kurš izstrādāts, balstoties uz atjaunināto CR-V un jauno Jazz. Pilnīgi jaunais HR-V ir pārliecinošs augstākās klases apvidus auto, kas izceļas ar vēl neredzētu Honda zīmola izsmalcinātību, eleganci, savā klasē plašāko salonu un mūsdienīgu dizaina filozofiju. Ar šo modeli HONDA vēl vairāk pietuvojas sava zīmola stratēģijai – līdz 2022. gadam elektrificēt visus Eiropā pieejamos modeļus.

Lai nodrošinātu nevainojamu hibrīda efektivitāti pirmo reizi Honda HR-V kompaktais apvidus auto standarta aprīkojumā ir pieejams ar jaudīgu divu motoru e:HEV piedziņu. 1,5 litru i-VTEC benzīna dzinējs ir savienots ar diviem kompaktiem, jaudīgiem elektromotoriem, kuri spēj attīstīt līdz pat 131 zirgspēku lielu jaudu un maksimālo griezes momentu 253 Nm pie 4500 apgriezieniem minūtē. Honda pārbaudītā e: HEV hibrīdtehnoloģija nodrošina vienmērīgu un patīkamu braukšanu ar iespaidīgu sniegumu un zemu degvielas patēriņu.

Braukšanas dinamiku var pielāgot, izvēloties trīs veiktspējas režīmus – “Sport”, “Normal” un “Econ”, savukārt papildu režīmu “B” var izvēlēties, izmantojot ātrumu pārslēdzēju, kas paredzēts spēcīgākai reģeneratīvai bremzēšanai. Turpretī, enerģijas reģenerācijas līmeni un palēninājumu var pielāgot, izmantojot pie stūres esošo palēninājuma selektoru.

Jaunākās paaudzes Honda HR-V hibrīda dizains papildināts ar jaunu, priekšējo dekoratīvo režģi, savukārt pats auto kļuvis nedaudz garāks un tā formas izteiksmīgākas. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, par 10 mm ir palielināts klīrenss un par 20 mm samazināts jumta augstums. Sānu spoguļi ir novietoti nedaudz zemāk, lai nodrošinātu labāku redzamību uz aizmuguri. Mantu novietošanu bagāžas nodalījumā atvieglo viedā bagāžnieka aizvēršanas sistēma “Power Tailgate Walk Away”, kas automātiski aizver bagāžnieka durvis, ja vadītājs ar atslēgu no automobiļa sāk attālināties.

Tāpat kā eksterjerā, arī interjera apdarē ir izteikts augstākās klases premium apvidus auto kvalitāte. Tas ir aprīkots ar gaumīgiem, elegantiem materiāliem un minimālu estētiku, kas novērojams pārdomātajā vadības panelī un mantu nodalījumos. Lai nodrošinātu papildu komfortu braukšanas laikā, salona vadības ierīces ir izvietotas pēc iespējas tuvāk vadītāja redzes laukam. Intuitīvais 9 collu LCD skārienjutīgais ekrāns ir paredzēts, lai samazinātu vadītāja uzmanību un vienkāršotu galvenās izvēlnes funkcijas. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes HR-V ir ievērojami uzlabots HMI darbības laiks, padarot reaģēšanu uz komandām un pārslēgšanos starp lietotnēm vēl ātrāku. Vadītājs arī var izlemt, cik daudz informācijas parādīt ”TFT e:HEV” mērskalu ekrānā, lai vēl vairāk samazinātu uzmanības novēršanu braukšanas laikā.

Aizmugurējās rindas sēdekļi ir aprīkoti ar unikālo Honda “Magic Seat” funkciju, kas sniedz iespēju tos transformēt pēc dažādām funkcijām – pacelt, pilnībā nolaist un veikt citus iestatījumus atkarībā no situācijas. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli, par 35 mm ir palielināta arī salona telpa aizmugurējo pasažieru kājām.

Inovatīvā “Gaisa difūzijas” funkcija klimata kontroles iekārtā rūpējas par gaisa plūsmu kā pasažieriem, tā visā automobiļu salonā, turpretī ar pieskārienu aktivizējamas salona gaismas un bezvadu lādētāja uzlādes paliktnis vēl vairāk pastiprina augstākās klases interjera izjūtu un patīkamo atmosfēru.

Pilnībā jaunais HR-V pirmo reizi ir aprīkots ar Honda SENSING™ sistēmu, kurai ir plašs vadošo drošības tehnoloģiju un asistentu skaits. Šai sistēmai ir jaunākas, platākas izšķirtspējas priekšējās kameras un ātrāka attēlu apstrādes iespēja, kas būtiski uzlabo kameru un sensoru mijiedarbību. Tā ietver arī uzlabotu gājēju sadursmju brīdinājumu sistēmu stūres ratam un bremžu sistēmas (CMBS) darbību, kas nosaka tuvojošos transportlīdzekļus, ieskaitot velosipēdus un motociklus, automātiski iedarbinot bremzes.

Ērtāka kļuvusi arī aklās zonas pārredzamība, pateicoties radara tehnoloģijai, kas automātiski atklāj transportlīdzekļus vadītājam neredzamajā zonā un brīdina vadītāju, izmantojot brīdinājuma signālu sānu spogulī. Turklāt, lai palielinātu vadītāja uzticamību, no 3m līdz 25m ir palielināts uztveramais attālums. Tāpat ir pastiprināta arī “Cross Traffic Monitor” sistēma, kas izmanto aizmugures sānu radara sensorus, lai brīdinātu ar skaņas un vizuālu brīdinājumu vadītāju par transportlīdzekļiem, kas tuvojas no kreisās un labās puses, kā arī braucot atpakaļgaitā.

Pirmo reizi Eiropas tirgum paredzētajā HR-V hibrīda automobilī būs pieejama arī “Hill Descent” kontroles sistēma, kas darbojas ar minimālo ātrumu 3 km/h. Šī tehnoloģija ļauj labāk un vienmērīgāk kontrolēt saķeri ar virsmu un nobraukšanu no stāvām vietām, kā arī sniedz braukšanas pārliecību slidenu vai sniegotu ceļu gadījumā.

Plānots, ka jaunais HONDA HR-V tirdzniecībā Eiropā un Latvijā nonāks šā gada nogalē.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kārtējais garlaicīgais krossovers. :D

Parastais HRV bija nopērkams zem 20k. Kāda cenu birka būs šim? Gan jau kādi 35k un uz augšu.

Tuvu tam visticamāk arī būs. Tiek spekulēts, ka sākumcena būs no 25k £.

Viens ir toč skaidrs, HR-V ir krietni smukāks kā C-HR

Reklāma
Reklāma
Reklāma