Dienvidkorejiešu autoražotājs “Kia” ziņo, ka klienti aktīvi interesējoties par nesen prezentēto elektrisko krosoveru “EV6”. Mēneša laikā par auto interesējušies vairāk nekā 30 tūkstoši klientu Eiropā vien. “EV6” un tā radinieks “Hyundai IONIQ 5” ir divi no šā gada gaidītākajiem un daudzsološākajiem elektroauto.
Tāpat kā “IONIQ 5”, arī “EV6” būs ļoti ātra uzlāde – 800V sistēma un līdz pat 350kW jauda ar līdzstrāvu, savukārt ar vienu uzlādi auto varēšot nobraukt vairāk nekā 500 kilometrus. Kopumā jau veiktas 7300 rezervācijas, bet vēl 26 tūkstoši cilvēku izrāda nopietnu interesi par šī auto iegādi.
Arī “Kia” Eiropas nodaļas pārstāvji atzimē, ka šāda interese ir iepriecinoša, autoražotājam uzsākot nākamo soli elektroauto attīstībā, jo konkrētais modelis tapis uz speciāli elektroauto paredzētās “E-GMP” platformas. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka rezervāciju skaits ir pozitīvs signāls un sagaida, ka mašīna Eiropas tirgū būs ļoti veiksmīga.
Lētākā versija ar 58kWh bateriju Eiropā maksās sākot no salīdzinoši saprātīgiem 45 tūkstošiem eiro. Auto ražošana tiks uzsākta tuvāk gada vidum, bet pirmās piegādes tiek gaidītas rudenī.
45k nav nekadā veidā sapratīgi par sapratīgi novecojušu tehnoloģiju. Elektroauto pēc fakta ir jamaksā par saviem 20% lētāk par iekšdedzi, nerunajot nemaz par attiecibu pret kilometrāžu nozīmi.
EV nevar maksāt pārāk lēti tā vienkāršā iemesla dēļ, ka pārāk straujš auto skaita pieaugums nozīmētu, ka cena ir pārāk zema. kapitālismā precei jāmaksā maksimāli tuvu pirktspējas robežai, nevis pašizmaksai.
Garajiem galva durās griestos, un tie “Tesla 3” durvju rokturi…
Galva griestos vēl ir ciešami, atšķirībā no Audi R8, kurā nevar pat iesēsties, jo sēdeklis nebīdās uz aizmuguri. :)
Ui, tie “superkāri” ir domāti mazajiem cilvēciņiem, tas skaidrs, bet šis te pretendē uz plašāku publiku. Bet nu labi, virs 190cm nav daudz cilvēku, atradīsim citus auto.
Ar interesi gaidu Kristapa Taycan testu – tajā garajiem ir OK, tikai jāpārvar iekāpšanas moments.
Ar Porsche Taycan brauks viens no mūsu Māriem. Manā pārziņā šomēnes būs VW ID.4.
Kaut kā šķiet ka Tu esi tuvāk tautai nekā Māris Gaugers ar izsmalcinātajām vēlmēm :)
Arī Taycan nav diez ko tuvs tautai :)
Jā, tas taisnība, cita līga.
Bet ir jābūt arī šādiem auto. Cik dzirdu, tad Taycan ir vājprātīgi populārs gan Latvijā, gan plašāk pasaulē. Jo neviens biezais negribēs braukt ar kaut kādu masām paredzētu Teslu un šobrīd īsti nav citu luksusa klases elektrisko spridzekļu.
Tas jau nav “Tesla”, kā brenda dēļ!
Ļoģiski domājošs cilvēks nepirks forda kvalitātes auto par šādu cenu!
Taycan Tūrists (to vēl nevar nopirkt) un rakstā pieminētais KIA auto vizuāli ir līdzīgi.