Web Analytics
More
    Reklāma

    Bolt sāk piedāvāt auto koplietošanas pakalpojumu Bolt Drive

    Jaunākie raksti

    Bolt paplašina sniegto pakalpojumu klāstu ar jaunu servisu – automašīnu koplietošanu Bolt Drive. Izmantojot Bolt lietotni, jaunais pakalpojums sniegs iespēju klientiem īrēt automašīnu īsākiem laika periodiem. Bolt šogad ieguldīs 20 miljonus eiro Bolt Drive ieviešanai Eiropā, maijā sākot ar pilota projektu savā mājas tirgū – Igaunijā.

    Bolt ir pirmā mobilitātes platforma Eiropā, kas vienā lietotnē piedāvā automašīnu koplietošanu, kopbraukšanas pakalpojumus, kā arī mikromobilitāti ar skrejriteņiem un elektriskajiem velosipēdiem. Piedāvājot klientiem ātri un ērti īrēt automašīnu viena klikšķa attālumā, Bolt sniedz iespēju iedzīvotājiem būt mazāk atkarīgiem no personīgajām automašīnām un mudina izmantot alternatīvus transporta veidus braucieniem nelielākos attālumos.

    Reklāma

    Markus Viligs (Markus Vilig), Bolt dibinātājs un vadītājs stāsta: “Personīgie automobiļi ir viens no galvenajiem pilsētas transporta sistēmas problēmu cēloņiem. Tie ir atbildīgi par satiksmes sastrēgumiem, emisijām, kas nonāk vidē, kā arī kopumā aizņem nozīmīgu daļu pilsētas telpas. Bolt misija ir palīdzēt cilvēkiem atteikties no personīgajām automašīnām, nodrošinot labāku alternatīvu.

    Lai cilvēki varētu pāriet no auto īpašumtiesībām uz transporta pēc pieprasījuma izmantošanu, mums jāpiedāvā ērtāka, pieejamāka un videi ilgtspējīgāka iespēja, lai mērotu dažādas distances. Šobrīd jau to piedāvājam īsu un vidēju attālumu braucieniem. Bolt Drive tagad piedāvā vēl plašākas fleksibilitātes iespējas, neatkarīgi no tā, vai tas ir brauciens uz tirdzniecības centru vai atpūta nedēļas nogalē. Mūsu klientiem jebkurā laikā būs piekļuve automašīnai, izmantojot to pašu lietotni, kuru viņi jau izmanto skrejriteņiem un kopbraukšanai.”

    Bolt Drive ir automašīnu koplietošanas pakalpojums, kas klientiem ļauj kartē redzēt sev tuvākos transportlīdzekļus un rezervēt automašīnu, izmantojot lietotni Bolt. Klienti var uzsākt braucienu, atbloķējot automašīnu ar mobilo tālruni, un pabeigt to jebkur pilsētā, lietotnē norādītajā apkaimē. Lietotājiem nav jāmaksā par autostāvvietu vai degvielu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    es pats
    05.05.2021 14:07

    cerams, ka nebūs kā fiksītis, kas tevi bloķē, ja spēcīgāk nospied pedāli :)

    JanisK
    05.05.2021 14:38
    Reply to  es pats

    Fiqsy pēc brauciena: “Strauja bremzēšana: 1, Strauja ātruma palielināšana:1”.
    Pēc 3 dienām īsziņa: “Apsveicam, esi nopelnījis foršāko braucēju bonusu” :D :D

    Krotow
    05.05.2021 16:59
    Reply to  JanisK

    Sausais atlikums: Mums ļoti patīk ka tu maksā pa virsu. Nāc un pabrauc vēl :P

    TopStar
    05.05.2021 21:20
    Reply to  es pats

    Kaut kā nav dzirdēts. Uz ceļa notiek daudz lietas un strauja bremzēšana vai ātruma palielināšana ir tikai daži no elementiem dinamiskai braukšanai. Ja par to bloķē lietotāju, tad tas liekas dīvaini. Kāda tad ir tā doma – nebremzēt un uztaisīt avāriju? Ne jau lietotnei spriest par situācijas dažādību.

    info
    05.05.2021 23:22
    Reply to  TopStar

    ziņu nesaņēmu, bet man brīdinājums par strauju līkumu un strauju bremzēšanu, tiesa, ātrums bija normāls un līkums arī lai nepiesietos, savukārt straujā bremzēšana- orandžā iedegās, negribēju skriet :D

    Skābene
    06.05.2021 08:47
    Reply to  info

    Jā, Fiqsy vajadzētu visu šito punktu padarīšanu skaidrot pirms pirmā brauciena un skaidri un gaiši pateikt, mēs novērosim katru tavu manevru, joslu mainīšanu, bremzēšanu, g-force līkumā un ja tu nebrauksi kā opaps ar olu grozu salonā, mēs tev piešķirsim vārnas. Lielākais vairums Fiqsy vispār sāk izmantot, lai izmēģinātu elektro auto un izmēģinājums parasti ir tāds pats kā testa brauciens pie dīlera, mazliet jestrāks par ikdienas braukšanu, bet ne tik jestrs, lai dabūtu lielu sodu no policista kunga. :)

    Lai saņemtu kaut kādu aizrādījumu no Citybee, vai Carguru, nu tur ir ļoti jāpacenšas. Cik saprotu Fiqsy ir pazaudējis ievērojamu skaitu mašīnu no savas flotes, tāpēc arī tāda paranoja, jo pēc jauna elektro auto jāstāv ļoti garā rindā, kamēr benzīnnieku floti par apdrošināšanas naudu var ļoti ātri atjaunot.

    Elektriķis
    05.05.2021 16:28

    “Personīgie automobiļi …ir atbildīgi par sastrēgumiem”…kaut kur lasīju ka tieši koplietošanas auto tos vairojot.

    Last edited 3 years ago by Elektriķis
    Rudolfs
    05.05.2021 16:45
    Reply to  Elektriķis

    Ne gluži šādi koplietošanas auto. Bet Bolt pamata takšu bizness gan.

    0853
    05.05.2021 17:01

    visa tā diršana par “vēl plašākas fleksibilitātes iespējas” kautko nozīmētu ja 1) pilsētās pazustu pers. auto 2) vedot mani uz centru uz centru, pa ceļam bolts izmestu 800m līkumu un paķertu vēl 2 braucējus, nevis aizvestu mani, un tad vēl 2x vestu tos divus.

    jā, kapitālisms, jā mēs varam uztaisīt takšus kurus stūrē pašnodarbināts šoferis kas varbūt maksā nodokļus vai pats vedamais. bet sauksim lietas to īstajos vārdos, nevis izdomāsim jauno zaļo nerealitāti, kurā pateicoties arvien jauniem auto būs vēl vairāk šmuces.

    Skābene
    06.05.2021 08:51
    Reply to  0853

    Nu jā, tu jau gribētu gan, lai braucot no Alfas uz centru, šoferis piebrauktu pie Infektoloģijas centra un paņemtu pa ceļam divus Covidniekus, kurus laiž uz mājām pašizolēties! :)
    Tad jau labāk braukt ar nomas pļerdaku.

    Reklāma