Reklāma

“Facebook Marketplace” lietotāju skaits sasniedzis miljardu

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Esošā situācija pasaulē transformējusi daudzas jomas, īpaši tirdzniecību. E-komercija šobrīd atrodas pašā plaukumā, un arī “Facebook” nelaiž garām iespēju nopelnīt ar savu tirdzniecības platformu “Facebook Marketplace”. Marks Zakerbergs, daloties ar kompānijas ceturkšņa finanšu rādītājiem, atklājis, ka dalībnieku skaits šajā e-komercijas platformā pārsniedzis miljardu.

“Facebook Marketplace” pašreiz darbojas vairāk nekā viens miljons veikalu, ar kuriem vismaz reizi mēnesī komunicē vairāk nekā 250 miljoni lietotāju. Būtiski, ka “Facebook” pagājušajā gadā palaida funkciju, kas ļauj uzņēmumiem izveidot produktu katalogus savās lapās. Runājot par plāniem nākotnē Zakerbergs atklāja, ka drīzumā uzņēmumiem ļaus nopirkt “Facebook” reklāmas, kuras varēs atvērt no “Whatsapp Business” lietotnes. Savukārt influenceriem varētu ļaut pārvaldīt savus veikalus “Instagram”.

Zakerbergs arī uzsver, ka “Facebook” iegulda līdzekļus tirdzniecības nākotnes veidošanā, taču norāda, ka vēl tāls ceļš ejams, lai izveidotu pilnvērtīgu tirdzniecības platformu visos kompānijas pakalpojumos. Taču šķiet, ka kompānijai ne tikai ar “Facebook Marketplace”, bet vēl citiem risinājumiem veicas pat ļoti labi. Ziņots, ka šī gada pirmā ceturkšņa ieņēmumi sasnieguši 26 miljardus USD, kas ir teju uz pusi jeb par 48% vairāk nekā pērn. Savukārt aktīvo lietotāju bāze sasniegusi 1,88 miljardus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: