Web Analytics
More
    Reklāma

    Covid-19 pandēmija ļāvusi “Microsoft” krietni uzlabot finanšu rādītājus

    Jaunākie raksti

    Lielie tehnoloģiju uzņēmumi ir vieni no lielākajiem pandēmijas ieguvējiem, ļaujot attīstīt un pilnveidot produktus un pakalpojumus, kas pielāgoti attālinātam darbam. “Microsoft” dalījies ar saviem ceturkšņa finanšu rezultātiem, kas liecina par to, ka uzņēmums turpina vareni soļot pāri pandēmijas radītājiem izaicinājumiem. “Windows 10” un mākoņpakalpojumu lietotāju skaits sasniedzis vēl nebijušus rekordus, savukārt ienākumu apjoms pat nedaudz pārsniedzis prognozēto.

    Pirms gada šajā pašā laikā “Microsoft” ziņoja, ka lietotāju skaits pārsniedzis vienu miljardu. Šobrīd sasniegts jauns rekords, lietotāju pulkam gada laikā pieaugot par veseliem 300 miljoniem. Protams, ka galvenais iemesls tam ir darbs attālināti un nepieciešamība iegādāties jaunas ierīces, tostarp klēpjdatorus un galddatorus, kas ļauj ērti strādāt no mājām.

    Reklāma

    Runājot par finanšu rādītājiem – atkal patīkams pārsteigums. “Microsoft” šī gada pirmā  ceturkšņa ieņēmumi sasniedza 41,7 miljardus ASV dolāru salīdzinājumā ar aplēstajiem 41,03 miljardiem USD. Savukārt tīrā peļņa sasniegusi 15,5 miljardus USD, kas ir par 44% vairāk nekā pagājušajā gadā. Finanšu rādītājus lielākoties pozitīvi ietekmējis mākoņpakalpojumu, tostarp “Azure”, lietošanas pieaugums. Tikai no šī segmenta vien uzņēmums ieguvis 17,7 miljardus dolāru, kas ir par 33% vairāk nekā pērn.

    Kopumā ieņēmumi auguši no teju visiem “Microsoft” piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, ieskaitot “Office Commercial” un “Windows Commercial”, “Dynamics”, “Surface”, sociālo tīklu “Linkedin”, kā arī “Xbox” un daudziem citiem. Lai arī kopš pandēmijas sākuma pagājis jau vairāk nekā gads, joprojām var novērot, ka lielie tech giganti no tās tikai turpina iegūt. Turklāt “Microsoft” ir padomā vairāki risinājumi un inovācijas, kā klientiem šīm pārmaiņām pielāgoties vēl labāk.

    AvotsGizmodo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma