Web Analytics
More
    Reklāma

    “Audi” šīs desmitgades laikā mainīs savu modeļu piedāvājuma struktūru

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs “Audi” šīs desmitgades laikā mainīs savu modeļu piedāvājumu, autoražotājam piedāvājot arvien jaunus elektroauto. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka atsevišķu modeļu nosaukumi tiks pielāgoti elektroauto ērai, bet citi pazudīs no piedāvājuma.

    Mēneša sākumā prezentētais “A6 E-Tron” koncepts ir ieskats tajā, kā izskatīsies “Audi A6” jaunās paaudzes modelis, kurš tiks piedāvāts tikai kā elektroauto. Pašreizējās paaudzes modelis gan vēl kādu laiku saglabāsies ražošanā. Laikā, kad ieradīsies “A6 E-Tron”, ražotājs plāno piedāvāt jau ap 20 elektroauto modeļiem.

    “Audi” plāno arī “top” modeli, kas atradīsies piedāvājuma virsotnē, tomēr tam obligāti nav jābūt līdzīgam esošajam “R8” ar V10 motoru. “Audi” starptautiskās pārdošanas un mārketinga vadītāja Hildegārda Vortmane izteikusies, ka “pagātnes ikonas ne vienmēr ir nākotnes ikonas”. Tas nozīmē, ka sporta auto nebūs vienkārši “R8” ar elektrisko motoru. Vortmane norāda, ka gaidāmais auto būs kā “R8”, tomēr citāds.

    “Audi” vismaz pagaidām negrasās atteikties no mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem, jo tās joprojām ir pieprasītas un rada nozīmīgus ienākumus, kas ļauj finansēt elektroauto attīstību. Vortmane skaidro, ka tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. “Bateriju cenas krīt un prognozējam, ka pēc 2 gadiem mūsu elektroauto būs ienesīgāki nekā mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem. Arī iekšdedzes dzinēji prasa ieguldījumus, lai tie atbilstu jaunajiem izmešu standartiem”, skaidro “Audi” pārstāve.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma