Reklāma

“Audi” šīs desmitgades laikā mainīs savu modeļu piedāvājuma struktūru

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Vācu autoražotājs “Audi” šīs desmitgades laikā mainīs savu modeļu piedāvājumu, autoražotājam piedāvājot arvien jaunus elektroauto. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka atsevišķu modeļu nosaukumi tiks pielāgoti elektroauto ērai, bet citi pazudīs no piedāvājuma.

Mēneša sākumā prezentētais “A6 E-Tron” koncepts ir ieskats tajā, kā izskatīsies “Audi A6” jaunās paaudzes modelis, kurš tiks piedāvāts tikai kā elektroauto. Pašreizējās paaudzes modelis gan vēl kādu laiku saglabāsies ražošanā. Laikā, kad ieradīsies “A6 E-Tron”, ražotājs plāno piedāvāt jau ap 20 elektroauto modeļiem.

“Audi” plāno arī “top” modeli, kas atradīsies piedāvājuma virsotnē, tomēr tam obligāti nav jābūt līdzīgam esošajam “R8” ar V10 motoru. “Audi” starptautiskās pārdošanas un mārketinga vadītāja Hildegārda Vortmane izteikusies, ka “pagātnes ikonas ne vienmēr ir nākotnes ikonas”. Tas nozīmē, ka sporta auto nebūs vienkārši “R8” ar elektrisko motoru. Vortmane norāda, ka gaidāmais auto būs kā “R8”, tomēr citāds.

“Audi” vismaz pagaidām negrasās atteikties no mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem, jo tās joprojām ir pieprasītas un rada nozīmīgus ienākumus, kas ļauj finansēt elektroauto attīstību. Vortmane skaidro, ka tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. “Bateriju cenas krīt un prognozējam, ka pēc 2 gadiem mūsu elektroauto būs ienesīgāki nekā mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem. Arī iekšdedzes dzinēji prasa ieguldījumus, lai tie atbilstu jaunajiem izmešu standartiem”, skaidro “Audi” pārstāve.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: