Mikroblogošanas vietne “Twitter” atjaunojusi iespēju – profesionālie profili -, kas nu tiek testēta. Pēc veiktajiem uzlabojumiem biznesa kontu pārvaldītāji varēs pievienot vairāk informācijas, tādējādi padarot ērtāku komunikāciju ar potenciālajiem klientiem. Zemāk attēlā var redzēt, ka papildus informācijai par sekotāju skaitu, intro un citiem datiem, pievienota sadaļa “About”, zem kuras varēs pievienot uzņēmuma adresi, darba laiku un kontaktinformāciju.
“Twitter” norāda, ka profesionālie profili domāti uzņēmumiem, bezpeļņas organizācijām, izdevējiem, radošajām personām un jebkuram citam, kam nepieciešams uzfrišināt savu biznesa komunikāciju, pievienojot zem sava “Twitter” konta nepieciešamo informāciju. Savukārt klientiem šie atjauninājumi dos iespēju ērtāk sameklēt un sazināties ar vajadzīgo uzņēmumu.
“Twitter” produktu vadītājs norādījis, ka šie uzlabojumi esot tikai sākums un nākotnē profesionālos kontus plānots būtiski pilnveidot, ļaujot biznesa lietotājiem pievienot cita veida info. Pašreiz “Twitter” šo iespēju izmēģina ar atsevišķiem uzņēmumiem ASV, taču tuvāko mēnešu laikā pie tās varētu tikt plašāks lietotāju loks.