Reklāma

Cilvēki pauž bažas, ka Spotify “noklausīsies” sarunas, lai piedāvātu personalizētas reklāmas

Jaunākie raksti

Jaunā iPad mini planšetdatora A15 procesors ir lēnāks par iPhone 13 Pro izmantoto

Interesantu detaļu atklājuši pirmie jaunā Apple A15 Bionic mobilā procesora ātrdarbības testi, jo, piemēram, iPad mini planšetdatorā izmantotais ir...

Xiaomi Mi Band 6 arī Eiropā sāk piedāvāt NFC norēķinus

Xiaomi arī Eiropai beidzot izziņojis Mi Smart Band 6 NFC variantu, lai būtu iespējams veikt NFC bezkontakta norēķinus. Vienlaikus...

Jau oktobrī “Starlink” serviss beidzot varētu tikt pie pamata versijas, sniedzot vēl ātrāku savienojumu

Īlona Maska vadītā kompānija "SpaceX" strauji izvērš savu ātrgaitas interneta servisu "Starlink". Šobrīd lietotāji izmanto pakalpojuma beta versiju, taču...

Razer jaunās Huntsman optiskās mehāniskās tastatūras sola gandrīz nulles aizturi

Razer izziņojis jaunas Huntsman sērijas mehāniskās tastatūras, solot gandrīz nulles aizturi (angļu: near-zero input latency). Jaunajā Huntsman tastatūru klāstā...

19 minūšu laikā rezervē visus pieejamos “Cadillac Lyriq Debut Edition” elektroauto

General Motors paspārnē esošais Cadillac zīmols atvēra rezervāciju 2023. gada "Lyriq" elektroauto - autoražotājs jau pēc 19 minūtēm bija...

Pagājušajā nedēļā mūzikas straumēšanas lietotne Spotify saviem lietotājiem sāka piedāvāt balss vadību ar komandu “Hey Spotify”, un saistībā ar to, lietotāji ir pauduši bažas par savu datu drošību un to, vai serviss tagad nenoklausīsies viņu vēlmes, lai sniegtu personalizētas reklāmas.

Šajā sakarā Spotify komanda ir dalījusies ar informāciju, ka lietotne uzsāks klausīties lietotāja balsī un informācijā tikai tad, kad tiks izsaukta komanda “Hey Spotify”, un pēc tam izteiktajā vēlmē. Ja būs dzirdams tikai izsaukšanas sākums bez turpinājuma, tad šis mazais balss ieraksts tiks dzēsts. Tomēr sociālajos tīklos tāpat tiek pausta kritika par šo visu situāciju un jauno servisu, norādot uz to, ka tas tomēr varēs mūs noklausīties un piedāvāt personalizētās reklāmas. Šāda iespēja tiks panākta, izmantojot mākslīgo intelektu balss atpazīšanā, kas ļautu identificēt mūsu emocijas, dzimumu un akcentu, veidojot mērķētas reklāmas un audio materiālu.

Jau pirms diviem gadiem – 2019. gadā Spotify izrādīja savu interesi un vēlmi, lai lietotājiem piedāvātu tieši specializētas audio reklāmas, tomēr tas nav rezultējies, un šobrīd bezmaksas plānā mēs dzirdam standarta reklāmas. Kaut arī Spotify norāda, ka lietotāju balss dati ir drošībā un nenotiek nekāda neapzināta noklausīšanās, par ko, piemēram, ir spējīga paziņot iOS 14 versija ar mikrofona indikatora palīdzību, cilvēkiem ir jau radušies paranoiski novērtējumi.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma