Web Analytics
More
    Reklāma

    Cilvēki pauž bažas, ka Spotify “noklausīsies” sarunas, lai piedāvātu personalizētas reklāmas

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā mūzikas straumēšanas lietotne Spotify saviem lietotājiem sāka piedāvāt balss vadību ar komandu “Hey Spotify”, un saistībā ar to, lietotāji ir pauduši bažas par savu datu drošību un to, vai serviss tagad nenoklausīsies viņu vēlmes, lai sniegtu personalizētas reklāmas.

    Šajā sakarā Spotify komanda ir dalījusies ar informāciju, ka lietotne uzsāks klausīties lietotāja balsī un informācijā tikai tad, kad tiks izsaukta komanda “Hey Spotify”, un pēc tam izteiktajā vēlmē. Ja būs dzirdams tikai izsaukšanas sākums bez turpinājuma, tad šis mazais balss ieraksts tiks dzēsts. Tomēr sociālajos tīklos tāpat tiek pausta kritika par šo visu situāciju un jauno servisu, norādot uz to, ka tas tomēr varēs mūs noklausīties un piedāvāt personalizētās reklāmas. Šāda iespēja tiks panākta, izmantojot mākslīgo intelektu balss atpazīšanā, kas ļautu identificēt mūsu emocijas, dzimumu un akcentu, veidojot mērķētas reklāmas un audio materiālu.

    Reklāma

    Jau pirms diviem gadiem – 2019. gadā Spotify izrādīja savu interesi un vēlmi, lai lietotājiem piedāvātu tieši specializētas audio reklāmas, tomēr tas nav rezultējies, un šobrīd bezmaksas plānā mēs dzirdam standarta reklāmas. Kaut arī Spotify norāda, ka lietotāju balss dati ir drošībā un nenotiek nekāda neapzināta noklausīšanās, par ko, piemēram, ir spējīga paziņot iOS 14 versija ar mikrofona indikatora palīdzību, cilvēkiem ir jau radušies paranoiski novērtējumi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma