Reklāma

Cilvēki pauž bažas, ka Spotify “noklausīsies” sarunas, lai piedāvātu personalizētas reklāmas

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Pagājušajā nedēļā mūzikas straumēšanas lietotne Spotify saviem lietotājiem sāka piedāvāt balss vadību ar komandu “Hey Spotify”, un saistībā ar to, lietotāji ir pauduši bažas par savu datu drošību un to, vai serviss tagad nenoklausīsies viņu vēlmes, lai sniegtu personalizētas reklāmas.

Šajā sakarā Spotify komanda ir dalījusies ar informāciju, ka lietotne uzsāks klausīties lietotāja balsī un informācijā tikai tad, kad tiks izsaukta komanda “Hey Spotify”, un pēc tam izteiktajā vēlmē. Ja būs dzirdams tikai izsaukšanas sākums bez turpinājuma, tad šis mazais balss ieraksts tiks dzēsts. Tomēr sociālajos tīklos tāpat tiek pausta kritika par šo visu situāciju un jauno servisu, norādot uz to, ka tas tomēr varēs mūs noklausīties un piedāvāt personalizētās reklāmas. Šāda iespēja tiks panākta, izmantojot mākslīgo intelektu balss atpazīšanā, kas ļautu identificēt mūsu emocijas, dzimumu un akcentu, veidojot mērķētas reklāmas un audio materiālu.

Jau pirms diviem gadiem – 2019. gadā Spotify izrādīja savu interesi un vēlmi, lai lietotājiem piedāvātu tieši specializētas audio reklāmas, tomēr tas nav rezultējies, un šobrīd bezmaksas plānā mēs dzirdam standarta reklāmas. Kaut arī Spotify norāda, ka lietotāju balss dati ir drošībā un nenotiek nekāda neapzināta noklausīšanās, par ko, piemēram, ir spējīga paziņot iOS 14 versija ar mikrofona indikatora palīdzību, cilvēkiem ir jau radušies paranoiski novērtējumi.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: