Reklāma

Huawei negaidīti 2020. gadā palielinājis ieņēmumus

Jaunākie raksti

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

AMD izziņo Ryzen 5000G “Cezanne” procesorus ar iebūvētu video apakšsistēmu

AMD beidzot izziņojis ilgi gaidīto Ryzen 5000G procesoru sēriju, kas tiks pie iebūvētas videokartes. Sākotnēji gan AMD Ryzen 5000G...

HMD Global sola Nokia viedtālruņiem atjauninājumus trīs gadu garumā

HMD Global paziņojis, ka Nokia vidējās klases viedtālruņi saņems lielos Android laidienus veselus trīs gadus, budžeta klasē Nokia pircēji var...

Francija ekoloģijas apsvērumu dēļ grasās aizliegt īsos iekšzemes lidojumus

Laikā, kad mēs tik daudz runājam par piesārņojumu un Zemes nākotni, vairs jau nav noslēpums, ka vieni no lielākajiem...

Apple pētīs vai ar Apple Watch var noteikt koronavīrusa saslimšanu

Pēdējā laikā Apple, sadarbojoties ar dažādām universitātēm un iestādēm un izmantojot uzņēmuma viedpulksteni Apple Watch, aktīvi pēta vai ar...

Šonedēļ uzņēmums Huawei publicēja 2020. gada finanšu pārskatu. Aizvadītajā gadā uzņēmumam izdevies sasniegt plānotos biznesa rezultātus, noslēdzot gadu ar 9,9 miljardu ASV dolāru peļņu. Kopējie Huawei ieņēmumi 2020. gadā sasniedz 136,7 miljardus ASV dolāru – tā ir 3,8 % izaugsme, salīdzinot ar 2019. gadu.

“Pērn mēs saskārāmies ar ievērojamiem izaicinājumiem,” izziņojot gada finanšu pārskatu sacīja Kens Hju (Ken Hu), Huawei priekšsēdētāja vietnieks. “Šogad mēs turpinājām radīt inovatīvus risinājumus, lai apmierinātu mūsu klientu prasības, palīdzētu cīnīties ar pandēmiju un atbalstītu gan ekonomikas atveseļošanos, gan sociālo izaugsmi visā pasaulē. Arī pandēmijas apstākļos turpinājām uzlabot uzņēmuma biznesa procesus, sasniedzot rezultātus, kas tomēr lielā mērā atbilda mūsu prognozēm. Neskatoties uz izaicinājumiem uzņēmējdarbības vidē, mēs turpinājām pieturēties pie globalizētas un daudzveidīgas piegādes ķēdes principa – mēs izmantojam visus pieejamos globālos resursus, lai nodrošinātu piegādes nepārtrauktību, nevis koncentrējam visu stratēģiju tikai uz vienu konkrētu valsti vai reģionu.”

Arī 2020. gada Huawei Covid-19 ierobežojumu apstākļos Carrier Business grupa turpināja nodrošināt stabilu darbību vairāk nekā 1500 tīklos vismaz 170 valstīs un reģionos. Tas palīdzēja nodrošināt attālināta darba, tiešsaistes mācību un iepirkšanās iespējas internetā neskaitāmiem cilvēkiem visā pasaulē. Ciešā sadarbībā ar mobilo sakaru operatoriem visām pasaulē darījām visu iespējamo, lai nodrošinātu labāko iespējamo pieredzi jaunajam, attālinātajam dzīves stilam. Pētījumos par pieredzi ar 5G tīkliem, kurus veikušas vairākas trešo pušu organizācijas lielākajās pasaules pilsētās, lietotāju pieredzes jomā Huawei veidotie 5G tīkli šobrīd ieņem pirmo vietu. Tāpat pagājušajā gadā uzņēmums sadarbībā ar operatoriem īstenojis vairāk nekā 3000 5G inovāciju projektus vairāk nekā 20 tautsaimniecības nozarēs, piemēram, ogļu ieguves rūpniecībā, tērauda ražošanā, ostās un ražošanā. 2020. gadā pārdošanas ieņēmumi Huawei Carrier Business grupā sasniedza 46,4 miljardus ASV dolāru, pieaugot par 0,2% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Pagājušajā gadā Huawei Enterprise Business grupa turpināja radīt inovatīvus risinājumus un izveidoja visaptverošu digitālo ekosistēmu. Līdz šim jau 253 “Fortune Global 500” uzņēmumi un vairāk nekā 700 pilsētas visā pasaulē ir izvēlējušās Huawei par savu partneri digitālajā transformācijā. Tāpat 2020. gadā uzņēmums paziņoja par “viedajiem dvīņiem” (Intelligent Twins), kas ir nozares pirmā tipveida arhitektūra (reference architecture) – dokuments, kas nodrošina IT produktu un pakalpojumu struktūru un integrāciju, lai veicinātu industrijas viedo attīstību.

Pandēmijas laikā Huawei sniedza tehniskās zināšanas un nodrošināja risinājumus, kas bija vitāli svarīgi cīņā pret vīrusu. Viens šāds piemērs ir mākslīgā intelekta diagnostikas risinājums – tā pamatā ir Huawei Cloud tehnoloģija, kas palīdzēja slimnīcām visā pasaulē samazināt medicīnas infrastruktūras slogu. Tāpat Huawei kopā ar partneriem izveidoja uz mākoņpakalpojumiem balstītas tiešsaistes mācību platformas, kuras šobrīd izmanto vairāk nekā 50 miljoni pamatskolu un vidusskolu skolēni. 2020. gadā pārdošanas ieņēmumi no Huawei Enterprise Business sasniedza 15,4 miljardus ASV dolāru, pieaugot par 23% salīdzinājumā ar to pašu periodu iepriekšējā gadā.

Līdz ar operētājsistēmas HarmonyOS un Huawei mobilo pakalpojumu (Huawei Mobile Services) ekosistēmas ieviešanu Huawei Patēriņa produktu biznesa grupa attīstīja savu Seamless AI Life stratēģiju (“1 + 8 + N”). Tās uzdevums ir nodrošināt patērētājiem ērtāku un intuitīvāku ierīču lietošanas pieredzi jebkurā situācijā – viedajos birojos, fitnesa un veselības jomā, gudrajās mājās, kā arī ceļojumu laikā un izklaidējoties. 2020. gadā Huawei viedtālruņu lietotāju skaits visā pasaulē sasniedza 730 miljonus. Pārdošanas ieņēmumi no Huawei Patēriņa produktu biznesa grupas sasniedza 74 miljardus ASV dolārus, pieaugot par 3,3% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

“Arī 2021. gadā globālā situācija joprojām būs sarežģīta un nepastāvīga. Lai arī cik ļoti mēs vēlētos, Covid-19 tik ātri nepazudīs un arī ģeopolitiskā nenoteiktība radīs pastāvīgus izaicinājumus pasaules sabiedrībai. Tomēr mēs esam pārliecināti, ka mūsdienu digitālie risinājumi palīdzēs stāties pretī arī komplicētiem ikdienas izaicinājumiem,” dalās Rikijs Čeņs, „Huawei Technologies” vadītājs Baltijā. “Mēs turpināsim paplašināt tehnoloģiju iespēju robežas, veicinot globālu uzņēmējdarbību un kopā ar klientiem un partneriem virzot uz priekšu digitalizāciju. Mēs vēlamies radīt digitālas tehnoloģijas, kas uzlabotu cilvēku ikdienu, padarītu uzņēmumus viedākus un sabiedrību – iekļaujošāku. Tieši tas mūs tuvinās pilnībā savienotai un viedai pasaulei.”

2020. gada finanšu pārskatu neatkarīgi ir revidējis starptautiskais grāmatvedības uzņēmums KPMG. Pilnu 2020. gada ikgadējo pārskata tekstu varat lejuplādēt šeit:  https://www.huawei.com/en/annual-report/2020

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
hmmm :)

Vai preses relīze un apmaksāta publikācija ir viens un tas pats ?

Kristaps Skutelis

Pie mums nav. Ja autors ir norādīts “Preses relīze”, tad tas nav apmaksāts saturs. Ja autors ir “REKLĀMA”, tad tas ir apmaksāts klienta gatavots saturs.

Aigars Saksons

Pa cik miljardiem Huawei pārdeva Honor? Lūk arī negaidīta peļņa

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: