Reklāma

“Mercedes” elektriskais flagmanis “EQS” ar vienu uzlādi var nobraukt ap 770 kilometriem

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

“Mercedes” elektriskais flagmanis “EQS” tuvāko nedēļu laikā tiks oficiāli prezentāts, taču autoražotājs jau tagad lepojas ar elektriskās S-klases rādītājiem – viena uzlāde WLTP ciklā ļauj veikt līdz pat 770 kilometriem. Tas ir viens no lielākajiem nobraucamajiem attālumiem ar vienu uzlādi, kādu līdz šim solījis kāds autoražotājs.

Par lielu nobraucamo attālumu nevajadzētu šaubīties – 108 kWh lielai baterijai tas būtu jānodrošina pēc definīcijas. Autoražotāja sākotnējās aplēses liecināja, ka ar to būs gana apmēram 700 kilometriem, tomēr testu rezultāti liecina, ka ar “EQS” var nobraukt lielāku distanci.

Viens no galvenajiem iemesliem tādam rezultātam ir speciāli elektroauto radītā “EVA” platforma, kā arī mašīnas aerodinamiskā forma, kas nodrošina mazāku gaisa pretestību – Cd 0,20. Oficiālā auto prezentācija sagaidāma 15. aprīlī.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Saja foto izskatas loti atbaidosh dizains. Teiksu ka ir kropligs. Vai nu dizaineris ir bijis pamatiga lopa vai LSD sarijies.

LAN

Es gan teiktu, ka vismaz simtreiz labāk par BMW restēm.

Krotow

Ir, ir labāks. Šajā bildē arī “maskēšanās krāsojums” skatu bojā.

Justs

Varētu padomāt, ka šādi auto masveidā attālināsies uz vietām vairāk kā 380 km no elektrotīkliem. Lepojas ar elektriskās S-klases rādītājiem – viena uzlāde WLTP ciklā ļauj veikt līdz pat 770 kilometriem.
Būtu laiks rakstos vismaz pieminēt, ka superlielie akumulatori velk uz perversi pusi.

Komentētājs

Iedodiet arī man kaprona zeķes iepīpēt tāpat kā auto dizainerim.

MB.

Kāpēc elektroauto rakstus komentē tikai trolejbusāpirdēji ?

Janis Murnieks

Trolejbuss starp citu arī ir elektro transporta līdzeklis :D

Botass

Tas nu ir viens neglīts mersis, kas notiek ar tiem vācu ražotājiem, sāk līdzināties šķībacaino drazai, diemžēl… :(

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: