“Mercedes” elektriskais flagmanis “EQS” tuvāko nedēļu laikā tiks oficiāli prezentāts, taču autoražotājs jau tagad lepojas ar elektriskās S-klases rādītājiem – viena uzlāde WLTP ciklā ļauj veikt līdz pat 770 kilometriem. Tas ir viens no lielākajiem nobraucamajiem attālumiem ar vienu uzlādi, kādu līdz šim solījis kāds autoražotājs.
Par lielu nobraucamo attālumu nevajadzētu šaubīties – 108 kWh lielai baterijai tas būtu jānodrošina pēc definīcijas. Autoražotāja sākotnējās aplēses liecināja, ka ar to būs gana apmēram 700 kilometriem, tomēr testu rezultāti liecina, ka ar “EQS” var nobraukt lielāku distanci.
Viens no galvenajiem iemesliem tādam rezultātam ir speciāli elektroauto radītā “EVA” platforma, kā arī mašīnas aerodinamiskā forma, kas nodrošina mazāku gaisa pretestību – Cd 0,20. Oficiālā auto prezentācija sagaidāma 15. aprīlī.
Saja foto izskatas loti atbaidosh dizains. Teiksu ka ir kropligs. Vai nu dizaineris ir bijis pamatiga lopa vai LSD sarijies.
Es gan teiktu, ka vismaz simtreiz labāk par BMW restēm.
Ir, ir labāks. Šajā bildē arī “maskēšanās krāsojums” skatu bojā.
Varētu padomāt, ka šādi auto masveidā attālināsies uz vietām vairāk kā 380 km no elektrotīkliem. Lepojas ar elektriskās S-klases rādītājiem – viena uzlāde WLTP ciklā ļauj veikt līdz pat 770 kilometriem.
Būtu laiks rakstos vismaz pieminēt, ka superlielie akumulatori velk uz perversi pusi.
Iedodiet arī man kaprona zeķes iepīpēt tāpat kā auto dizainerim.
Kāpēc elektroauto rakstus komentē tikai trolejbusāpirdēji ?
Trolejbuss starp citu arī ir elektro transporta līdzeklis :D
Tas nu ir viens neglīts mersis, kas notiek ar tiem vācu ražotājiem, sāk līdzināties šķībacaino drazai, diemžēl… :(